U Ciebie może być problem z skrzynią. Z mocą wzrośnie też moment obrotowy i skrzynia może nie dać rady. Chyba że zmienisz na manuala.luke_A6 pisze:Jaki koszt dotychczas + w ilu powinno sie zamknąć ze strojeniem?
Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
Jeśli chodzi o cene kompletnej konwersji to na dzisiejszy dzień wychodzi około 6,5k - bez STROJENIA
!!!!!!!!
Trochę pogadałem z tuningowcami dowiadując się, że przy niewysilonym tuningu kończącym sie na konkretnej mocy, niewykręcanej na maxa, niewyskalowanej by robić jeszcze wyżej - tym bardziej przy kompresorze który nabija nam i tak NAJWIĘCEJ MOŻE 0.8x - 0.9bara/ ten kompresor i ten silnik/przy 2.4 może nieznacznie doładować więcej/ nie konieczne jest strojenie...... Trzeba czytać to z przymrużeniem oka bo trzeba pamiętać, że strojeniem możemy zdobyć jeszcze 10 -15% mocy. Główna zaletą może być również ze-stopniowanie sobie momentu, narysowanie wykresu o jaki nam chodzi szczególnie w automacie i zabezpieczenie od zgubnego AFR. O tym musza myśleć ci którzy maja ciężką nogę, depczą w pedał i zabawiają się w ściganki. Również w ich przypadku nie zapomniał bym o lekkim odprężeniu silnika.
Moja konwersja jest bez strojenia. Kto skorzysta z wrzucenia do siebie doładowania kompresorem gdy będzie chciał znajdzie fachowca który zajmie się strojeniem jego przypadku i tyle - nie widzę innych sensownych rozwiązań na'' poczekaniu.''
Również trzeba pamiętać, że możemy jeszcze wynik poprawić odławiając restrykcyjny
WYDECH. Zmiana wydechu i zrobienie go 2x 2,5cala do jednej rurki 3cale i pozbycie się katalizatorów, czego ja jeszcze nie zrobiłem, znacząco odetka wydech i zdecydowanie
poprawi całą mapę i osiągi.
Ja zaplanowałem zmianę wydechu - moze pod koniec roku, narazie tak chce pojeżdzić.
-------------------------------
Silnik już poskładany, czekam jeszcze na kompresor klimy gdyż była uwalona.
Jarosław-LT
PS. tylko pokończę wszystko i natychmiast śmigam na HAMOWNIE
!!!!!!!!!!

Trochę pogadałem z tuningowcami dowiadując się, że przy niewysilonym tuningu kończącym sie na konkretnej mocy, niewykręcanej na maxa, niewyskalowanej by robić jeszcze wyżej - tym bardziej przy kompresorze który nabija nam i tak NAJWIĘCEJ MOŻE 0.8x - 0.9bara/ ten kompresor i ten silnik/przy 2.4 może nieznacznie doładować więcej/ nie konieczne jest strojenie...... Trzeba czytać to z przymrużeniem oka bo trzeba pamiętać, że strojeniem możemy zdobyć jeszcze 10 -15% mocy. Główna zaletą może być również ze-stopniowanie sobie momentu, narysowanie wykresu o jaki nam chodzi szczególnie w automacie i zabezpieczenie od zgubnego AFR. O tym musza myśleć ci którzy maja ciężką nogę, depczą w pedał i zabawiają się w ściganki. Również w ich przypadku nie zapomniał bym o lekkim odprężeniu silnika.
Moja konwersja jest bez strojenia. Kto skorzysta z wrzucenia do siebie doładowania kompresorem gdy będzie chciał znajdzie fachowca który zajmie się strojeniem jego przypadku i tyle - nie widzę innych sensownych rozwiązań na'' poczekaniu.''
Również trzeba pamiętać, że możemy jeszcze wynik poprawić odławiając restrykcyjny
WYDECH. Zmiana wydechu i zrobienie go 2x 2,5cala do jednej rurki 3cale i pozbycie się katalizatorów, czego ja jeszcze nie zrobiłem, znacząco odetka wydech i zdecydowanie
poprawi całą mapę i osiągi.
Ja zaplanowałem zmianę wydechu - moze pod koniec roku, narazie tak chce pojeżdzić.
-------------------------------
Silnik już poskładany, czekam jeszcze na kompresor klimy gdyż była uwalona.
Jarosław-LT

PS. tylko pokończę wszystko i natychmiast śmigam na HAMOWNIE

Ostatnio zmieniony 24 sty 2017, 21:11 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 3 razy.
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Jarek-LT, chciałbym zobaczyć przebieg momentu i koni.
Jestem ciekaw który "tiuningowiec"Ci powiedział że można wsadzić kompresor i jeździć bez strojenia.
Powiedz mi jeszcze,że założyłeś wydajniejsze wtryski i jeździsz bez ich kalibracji?
Jesteś w wstanie powiedzieć , że jazda na autostradzie z prędkościami 200+ przez dłuższy czas nie wpłynie negatywnie na silnik?
Ciekawe jakie będzie wtedy afr ?
Jestem ciekaw który "tiuningowiec"Ci powiedział że można wsadzić kompresor i jeździć bez strojenia.
Powiedz mi jeszcze,że założyłeś wydajniejsze wtryski i jeździsz bez ich kalibracji?
Jesteś w wstanie powiedzieć , że jazda na autostradzie z prędkościami 200+ przez dłuższy czas nie wpłynie negatywnie na silnik?
Ciekawe jakie będzie wtedy afr ?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Proponuje czytać ''ZE ZROZUMIENIEM'' na temat STROJENIA.
Jeśli chodzi o zamontowanie kompresora - po konwersji - STROJENIE każdy - ROBI SAM WE WŁASNYM ZAKRESIE
!!!!- za ile i jak dogłębnie - JEGO SPRAWA.
!!!! i jego pieniądze.
Kółko kompresora - każdy w tym temacie będzie miał nowe/miejsze stare ory. nie pasuje
Ja robiąc dla siebie nie wiem czy nie przesadziłem - wyjdzie w praniu. Ale to szczegół który w każdej chwili można poprawić.
Przypadkiem nie pamiętasz średnicy kółka???
Jeśli chodzi o zamontowanie kompresora - po konwersji - STROJENIE każdy - ROBI SAM WE WŁASNYM ZAKRESIE


Kółko kompresora - każdy w tym temacie będzie miał nowe/miejsze stare ory. nie pasuje
Ja robiąc dla siebie nie wiem czy nie przesadziłem - wyjdzie w praniu. Ale to szczegół który w każdej chwili można poprawić.
Przypadkiem nie pamiętasz średnicy kółka???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Jeszcze swojego nie wystroiłeśJarek-LT pisze:Jeśli chodzi o zamontowanie kompresora - po konwersji - STROJENIE każdy - ROBI SAM WE WŁASNYM ZAKRESIE![]()
!!-

Nagraj lepiej filmik jak to jedzie np. od 0 do 100 km/h. Bo pomimo zdjęć ze zmianami mechanicznymi i opisów to czysta abstrakcja

- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Jarek-LT pisze: Trochę pogadałem z tuningowcami dowiadując się, że przy niewysilonym tuningu kończącym sie na konkretnej mocy, niewykręcanej na maxa, niewyskalowanej by robić jeszcze wyżej - tym bardziej przy kompresorze który nabija nam i tak NAJWIĘCEJ MOŻE 0.8x - 0.9bara/ ten kompresor i ten silnik/przy 2.4 może nieznacznie doładować więcej/ nie konieczne jest strojenie......
Ja to tak odbieram.Jarek-LT pisze:Trzeba czytać to z przymrużeniem oka bo trzeba pamiętać, że strojeniem możemy zdobyć jeszcze 10 -15% mocy.
Inaczej tego nie rozumiem.

Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 sty 2017, 23:29
- Lokalizacja: Rzeszów
Panowie wie ktoś może dlaczego nie działają fotki , też właśnie montuje kompresor do audi 80 ale bazą jest silnik z 2.7biturbo a kompresor ma być w miejsce kol ssącego , po założeniu większych wtryskuó auto albo nie odpali albo będzie go zalewać , da sie jeździć z wtryskami d0 50 80cc większymi laik nie zauwazy róznicy no ale samym powietrzem silnik nie bezie jechał , każda ingeręcja to wizyta u tunera . jest tu może właściciel . moge prosić o kontakt na fc albo tel , mam kilka pytań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 lut 2017, 21:03
- Imię: Stachu
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: GOŁDAP