Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
No cóż - wolna droga... dla siebie, - chodzi o ciebie możesz znależść sobie nawet za 2k.
Będziesz miał porównanie - co to warte 2k. a bezpieczny tuning który daje najmniej 50% mocy.
Poza tym - takimi słowami oznajmiasz wszem i wobec, że o tuningu wiesz tyle co NIC...
Dlatego, nie musisz odpisywać ani próbować odpisywać swoich wywodów w tym temacie.
Pozdrawiam
Jarosław-LT
Będziesz miał porównanie - co to warte 2k. a bezpieczny tuning który daje najmniej 50% mocy.
Poza tym - takimi słowami oznajmiasz wszem i wobec, że o tuningu wiesz tyle co NIC...
Dlatego, nie musisz odpisywać ani próbować odpisywać swoich wywodów w tym temacie.
Pozdrawiam
Jarosław-LT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Bez urazy, nie masz żadnej gwarancji że Twój tunning jest bezpieczny, tym bardziej że silnik nie jest odprężony, a przy doładowaniu gwarantujące te 50% więcej mocy nic nie jest bezpieczne. Zresztą +50% , wynik z 2.8 ląduje w okolicach 2.7tt+chip. I to jest sprawdzony bezpieczny chip.Jarek-LT pisze:a bezpieczny tuning który daje najmniej 50% mocy.
Wrzuciłeś kompresor i na poprzedniej stronie napisałeś że można jeździć bez strojenia a ze strojeniem jeszcze + 10% mocy. Ile wiesz to tuningu? 0.9b to nie jest mało, tym bardziej dla silnika który wcześniej w kolektorze miał podciśnienie.Jarek-LT pisze: takimi słowami oznajmiasz wszem i wobec, że o tuningu wiesz tyle co NIC...
Nikt tu - mówię o sobie - nie jest obrażalski.
Miałem przedstawić projekt już ale niestety poszedłem dalej.
Jeśli nie możecie zrozumieć, że mały tuning - podstawowy**sterownik sam sie zaadaptuje przy kompresorze - nie będę nalegał. Sam w sobie - tylko i wyłącznie przepustnica/gaz na potencjometrze BEZ LINKI obsłuży go w całości. Kto sobie zafunduje strojenie - będzie jeszcze lepiej. Dopuszczalne doładowanie 0,6 może 07bara i na tym koniec.
Pogrzebałem troche i doszedłem do pułapu 1,3bara - a to już nie zabawa ani nie przelewki. Będę tak grzebał dalej by go skończyć gdyż zainspirowałem sie niestety 4 z przodu.
Przy doładowaniu 1,2bara i powyżej jest to realne i nie bedzie 50% czy 60% ale ponad 100%.
W tym momencie i powyżej 0,7 - strojenie OBOWIĄZKOWE.
Poza tym pisałem wyrażnie - po adaptacji kompresora każdy strojenie robi we wtasnym zakresie. Bez strojenia bezpiecznie będzie do 0,6. Myśle, ze dacie już spokuj o strojeniu....

Ja mam już w głowie ponad 400 - TO DOPIERO JECHAŁO......
Miałem przedstawić projekt już ale niestety poszedłem dalej.
Jeśli nie możecie zrozumieć, że mały tuning - podstawowy**sterownik sam sie zaadaptuje przy kompresorze - nie będę nalegał. Sam w sobie - tylko i wyłącznie przepustnica/gaz na potencjometrze BEZ LINKI obsłuży go w całości. Kto sobie zafunduje strojenie - będzie jeszcze lepiej. Dopuszczalne doładowanie 0,6 może 07bara i na tym koniec.
Pogrzebałem troche i doszedłem do pułapu 1,3bara - a to już nie zabawa ani nie przelewki. Będę tak grzebał dalej by go skończyć gdyż zainspirowałem sie niestety 4 z przodu.
Przy doładowaniu 1,2bara i powyżej jest to realne i nie bedzie 50% czy 60% ale ponad 100%.
W tym momencie i powyżej 0,7 - strojenie OBOWIĄZKOWE.

Poza tym pisałem wyrażnie - po adaptacji kompresora każdy strojenie robi we wtasnym zakresie. Bez strojenia bezpiecznie będzie do 0,6. Myśle, ze dacie już spokuj o strojeniu....



Ja mam już w głowie ponad 400 - TO DOPIERO JECHAŁO......
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Masz jakis wykres z tego setupu, no a chociażby jakiś filmik jak to jedzie?, bo widzę dołądowanie masz już kosmiczne a piszesz że nic nie jest strojone. Po pierwsze afr napewno nie jest odpowiedni, po drugie mapy zapłonu w wolnossącym ecu nie są zupełnie przystosowane do jazdy z doładowanie, najprościej mówiąc miałbys potężne spalanie stukowe które szybko moze wykończyć silnik.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Zrobione już wszystko, miałem odezwać się w piątek/sobotę bo w piątek jadę na hamownię. Myślę, że tym razem uda zrobić się zliczenie koni.....
Jarosław-LT
[ Dodano: 2017-03-24, 18:26 ]
WITAM
Cała zmiana nie jest do końca przeprowadzona gdyż na czas nie przyszedł nowy, gęstszy olej i nowe świece. Z tego względu po studiowaniu internetu śmiało mogę powiedzieć, że
cel czyli 300PS - jest OSIĄGNIĘTY chociaż na chwilę obecną 12PS brakuje.....
Czekam na uwagi i komentarze .
PS. zrobię jeszcze filmik z przyśpieszenia. Przy wadze 1750kg - przyśpieszenie od 0 - 100 około 6,3s.
![Obrazek]()

Jarosław-LT
[ Dodano: 2017-03-24, 18:26 ]
WITAM
Cała zmiana nie jest do końca przeprowadzona gdyż na czas nie przyszedł nowy, gęstszy olej i nowe świece. Z tego względu po studiowaniu internetu śmiało mogę powiedzieć, że
cel czyli 300PS - jest OSIĄGNIĘTY chociaż na chwilę obecną 12PS brakuje.....
Czekam na uwagi i komentarze .

PS. zrobię jeszcze filmik z przyśpieszenia. Przy wadze 1750kg - przyśpieszenie od 0 - 100 około 6,3s.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Z wykresu fajnie położony bardzo nisko wysoki moment obrotowy, potem troszkę gorzej. W sumie nie wiem jak wytrzyma to układ korby/wał/sprzęgło ale pewnie fajnie się jeździ w dolnym zakresie.
W moich osobistych odczuciach miałem nadzieję na więcej zwłaszcza że widziałem co z 3.0TFSI można wyciągnąć.
Jakie doładowanie?
W moich osobistych odczuciach miałem nadzieję na więcej zwłaszcza że widziałem co z 3.0TFSI można wyciągnąć.
Jakie doładowanie?
Jak widać z wykresu bardzo przyjemnie się to odpycha - od 0 do 3000obr. to torpeda póżniej strzała...
To co teraz jest momentem do 3k w zwykłej 6 nawet nie poliżesz przez szybę, ba w nieprzerobionej może od 3k coś zacznie się odpychać. Piszę tylko, że każde auto powinno tak chodzić/jeżdzić. Mam koła 19R na 245 i żadnych problemów z trakcją czy bebechami silnika. Jeżdząc cywilnie, uwierzcie mi, starczy kręcić do 3k i wyżej nie trzeba ale można...
Mocy przybyło 50% - myślałem, że będzie więcej przy około 0,9-1barze.
Coś jeszcze pomału będę poprawiał by dojść do 330-350PS bez nacisku czy musu.
Bardzo polecam taką konwersję. Jazda jest bez porównania.
Gdyby olej doszedł na czas wraz ze świecami wynik z pewnością pokazał by 300PS-ów.
Jest jeszcze możliwość wywalenia katów z poprawieniem wydechu przez to zwiększenie mocy. Może ktoś trafi lepszego magika od strojenia to wykręci jeszcze większą moc.
MYŚLĘ, ŻE PROJEKT JEST UKOŃCZONY czyli do REALIZACJI W INNYCH AUTACH.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Każdą V6 można zaspokoić kompresorem, A6 C5 - 2.4 , 2.8 A6C6 - 2.4 z nowym innym dolotem i V8 innymi dolotami i tym kompresorem TVS 1320.
Piszę to nie bez powodu ponieważ kompresor teoretycznie obsłuży 550KM.
Jarosław-LT
![Obrazek]()
![Obrazek]()
To co teraz jest momentem do 3k w zwykłej 6 nawet nie poliżesz przez szybę, ba w nieprzerobionej może od 3k coś zacznie się odpychać. Piszę tylko, że każde auto powinno tak chodzić/jeżdzić. Mam koła 19R na 245 i żadnych problemów z trakcją czy bebechami silnika. Jeżdząc cywilnie, uwierzcie mi, starczy kręcić do 3k i wyżej nie trzeba ale można...
Mocy przybyło 50% - myślałem, że będzie więcej przy około 0,9-1barze.
Coś jeszcze pomału będę poprawiał by dojść do 330-350PS bez nacisku czy musu.
Bardzo polecam taką konwersję. Jazda jest bez porównania.
Gdyby olej doszedł na czas wraz ze świecami wynik z pewnością pokazał by 300PS-ów.
Jest jeszcze możliwość wywalenia katów z poprawieniem wydechu przez to zwiększenie mocy. Może ktoś trafi lepszego magika od strojenia to wykręci jeszcze większą moc.
MYŚLĘ, ŻE PROJEKT JEST UKOŃCZONY czyli do REALIZACJI W INNYCH AUTACH.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Każdą V6 można zaspokoić kompresorem, A6 C5 - 2.4 , 2.8 A6C6 - 2.4 z nowym innym dolotem i V8 innymi dolotami i tym kompresorem TVS 1320.
Piszę to nie bez powodu ponieważ kompresor teoretycznie obsłuży 550KM.
Jarosław-LT

Nie wiem o jakich błędach piszesz... bo generalnie jest ich brak. Jeśli chodzi o osłonkę zbiorniczka, abs-u i pompki kompresora - coś kupiłem chyba od A3 - dociąłem dopasowałem i tak wyszło. Wkurzały mnie tam te kable, węże, przewody itp na wierzchu.
Miałem robić dopasowaną ładnie z włókna/carbonu ale na razie zrezygnowałem.
Miałem robić dopasowaną ładnie z włókna/carbonu ale na razie zrezygnowałem.