[A6 C6] Montaż aktywnego tempomatu ACC (retrofit)
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Czyli na czuja bo myślałem, że to trzeba z lustrem itd... - najważniejszy jest sukces
Ja mam ustawiony dystans 1 i dynamiczny - bo nie raz zostawałem w tyle jak ktoś przede mną wyrwał do przodu
Haha, też w tej kolejności dokładałem kabelki - tylko nie daj się złapać na zamienniki lampek ostrzegawczych w lusterka przy side assist...
Ja mam ustawiony dystans 1 i dynamiczny - bo nie raz zostawałem w tyle jak ktoś przede mną wyrwał do przodu
Haha, też w tej kolejności dokładałem kabelki - tylko nie daj się złapać na zamienniki lampek ostrzegawczych w lusterka przy side assist...
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Był grill RS z miejscem na grzałkę;
Była też dedykowana grzałka:
Ta grzałka od tyłu ma taki jakby gumowy kołnierz i cała "nachodzi" na radar i go dość szczelnie okrywa. Może być ciasno...
Tu jeszcze zdjęcie grzałki w grillu RS:
I link do fajnego filmiku gdzie ACC montowane jest właśnie z grillem RS:
- część 1
- część 2
Była też dedykowana grzałka:
Ta grzałka od tyłu ma taki jakby gumowy kołnierz i cała "nachodzi" na radar i go dość szczelnie okrywa. Może być ciasno...
Tu jeszcze zdjęcie grzałki w grillu RS:
I link do fajnego filmiku gdzie ACC montowane jest właśnie z grillem RS:
- część 1
- część 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Ile zimy u nas jest koledzy żeby się w to bawić. Osobiście wyłączył bym grzałke i jeździł bez osłony. Jak sypie śnieżyca to i tak jedziesz bez tempomatu bo jest niebezpiecznie i trzeba być czujnym. Ewentualnie raz w przez zimę jak zaklei go śnieg można odmrazaczem do szyb go oczyścić. Takie jest moje skromne zdanie. Ja mieszkam na mazurach i nigdy nie miałem problemu z radarem mimo że w A8 jest bez grzałki
"grzałka" pełni kilka funkcji:
Chroni radar przed uszkodzeniami mechanicznymi
Usuwa oblodzenie, aby wiązka wychodząca z radaru nie odbijają się od innych przeszkód niż samochód przed nią.
Jest zrobiona z dedykowanego plastiku który przepuszcza promieniowanie radaru.
Jest to ważne ze względu bezpieczeństwa, bo przecież nie chcemy aby nasze auto wjechało w to przed nami.
Chroni radar przed uszkodzeniami mechanicznymi
Usuwa oblodzenie, aby wiązka wychodząca z radaru nie odbijają się od innych przeszkód niż samochód przed nią.
Jest zrobiona z dedykowanego plastiku który przepuszcza promieniowanie radaru.
Jest to ważne ze względu bezpieczeństwa, bo przecież nie chcemy aby nasze auto wjechało w to przed nami.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 17:44 przez Arksi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Moja osłona jest zrobiona z czarnej pleksy po tym jak ktoś mi moja zaje...ł i działa tak samo dobrze jak na ori. Co do bezpieczeństwa to wybaczcie ale mimo aktywnego tempomatu wypada mieć oczy dookoła głowy i kontrolować co się dzieje a nie polegać tylko na radarze jak dla mnie jedyna sensowna faktyczne funkcja tej osłony to zabezpieczenie przed uszkodzeniem np kamieniami.
Tak czy inaczej kolega zna funkcje osłony i możliwości działania z nią lub bez niej teraz jego decyzja co z tym zrobi
Tak czy inaczej kolega zna funkcje osłony i możliwości działania z nią lub bez niej teraz jego decyzja co z tym zrobi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Panowie a podzielicie sie za ile sam radar wyrwaliscie? Ceny w UK sa chore.
Drugie pytanie jest z innej beczki : Przed zalozeniem MMI 3g hdd do przedlifta mialem zwykly tempomat z funkcja hamowania (wajhą moglem hamowac z uzyciem hamulcy, zapalaly sie swiatla stop it). Zmienilem na 3g, oczywiscie zmieniajac gatka tez na poliftowego i teraz tego hamowania nie mam. Ktos wie gdzie szukac zguby? Domyslam sie,ze skoro mialem to puszczone to bedzie duzo latwiej z ACC. Dokupic radar,zrobic wiazke, zmienic wajhe i wio:)
Edit:
A tak samo wygldajace radary ale 4H0 i 8T0 (a8/a5) nie podejda?
Roznia sie tylko numerem czesci 4H/8T na poczatku. Beda tam inaczej Cany poprowadzone czy jak? Sa sporo tansze, dlatego pytam:)
Pozdro
Drugie pytanie jest z innej beczki : Przed zalozeniem MMI 3g hdd do przedlifta mialem zwykly tempomat z funkcja hamowania (wajhą moglem hamowac z uzyciem hamulcy, zapalaly sie swiatla stop it). Zmienilem na 3g, oczywiscie zmieniajac gatka tez na poliftowego i teraz tego hamowania nie mam. Ktos wie gdzie szukac zguby? Domyslam sie,ze skoro mialem to puszczone to bedzie duzo latwiej z ACC. Dokupic radar,zrobic wiazke, zmienic wajhe i wio:)
Edit:
A tak samo wygldajace radary ale 4H0 i 8T0 (a8/a5) nie podejda?
Roznia sie tylko numerem czesci 4H/8T na poczatku. Beda tam inaczej Cany poprowadzone czy jak? Sa sporo tansze, dlatego pytam:)
Pozdro