
[ BRE 2.0 140 KM] Czy mam pękniętą głowicę?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Czemu mistrzostwo świata??Maciek1995 pisze:Skoro masz wykluczoną uszczelkę to wycieki i chłodnica spalin do sprawdzenia,oleju w zbiorniczku nie masz więc chłodnica oleju wykluczona. Nagrzewnica tez nie cieknie ?
[ Dodano: 2017-01-08, 22:08 ]
Tylko nie zmieniaj uszczelki pod kolektorem ssącymbo to będzie mistrzostwo świata
[ Dodano: 2017-01-08, 22:21 ]
Poważnie?? Jaki jest koszt regeneracji wtrysków bo nowe to jakaś masakra spewnością. Tak jak wspominałem wcześniej 3 wtrysk mocno wariował jak podłączyło się pod VAG. Jak długo można tak jeździć?? Czy lepiej od razu działać?mat1324 pisze:Dla mnie wtryski wszystkie do wymiany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cię
ewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo
[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła

I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo
[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Ja się nie znam, Dlatego pytam się osób na forum co ewentualnie mogło by być uszkodzone. Bo jak pojadę do warsztatu połowe auta mi wymienią i nieźle właśnie za to zapłacę. A uważam, że to nie jest normalne aby tak kopciłMaciek1995 pisze:A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cięewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo
[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Kolego z jakimi kosztami powinienem sie liczyć? Czemu wszystkie pompowtryskiwacze a nie np jeden wadliwyMaciek1995 pisze:Wiec albo kup interfejs i sprawdź dawki wtrysków jak pracują albo oddaj auto do jakiegoś ogarniętego gościa co wie co robi i nie słuchaj takich porad jak powyżej "wymień wszystkie wtryski" bo Cię zrujnują finansowopodstawa to trafna diagnoza bo wymienić to potrafi każdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Auto zostało podłączone pod VCSD i komputer pokazał, że na 3 pompowtrysku coś szaleje a pierwszy pompowtrysk stars się korygować ten trzeci. Mechanik powiedział, że nam je do roboty. Dlatego moje zapytanie jaki jest koszt robocizny i regeneracji pompowtrysków. Czy założenie nowych to droga sprawa. Dlaczego powinno się wszystkie wymienić czy zregenerować a nie pojedyńcze błędnie działające sztuki. Z góry dziękuje za odpowiedzi
[ Dodano: 2017-01-11, 22:23 ]
Czy naprawdę nikt z Forumowiczów, nie może mi powiedzieć jakie są teoretyczne kwoty regeneracji pompowtryskiwaczy i dlaczego powinno sie wszystkie regenerować??
[ Dodano: 2017-01-11, 22:23 ]
Czy naprawdę nikt z Forumowiczów, nie może mi powiedzieć jakie są teoretyczne kwoty regeneracji pompowtryskiwaczy i dlaczego powinno sie wszystkie regenerować??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Po pierwsze, trochę więcej kultury i pokory. Ciekawe czy w rzeczywistości powiedziałbyś mi to prosto w twarz, wątpię
.
Po drugie, nie chcę być niemiły, ale powiedz mi, czym się zajmujesz, że niby tyle wiesz? Jesteś mechanikiem? Sam nie odróżniasz wtrysków od pompowtrysków
.
Gdy zauważyłem, że kolega wielebny81 ma pompowtryski (2.0 TDI przed liftem) wycofałem się z wątku. Napisałem później tylko, że nie każde pompowtryski trzeba ustawiać i nic więcej
. Przy uszkodzonych wtryskach silnik zaczyna dymić na biało, zwłaszcza w 2.7/3.0 TDI. Wadliwy pompowtrysk powoduje nierówną pracę silnika, spadek mocy, a nawet gaśnięcie auta. Dlatego odpuściłem rozmowę w tym temacie, ponieważ przyczyna jest inna, a gdybanie na odległość nie pomoże. Auto trzeba oddać do mechanika, aby posprawdzał to i owo. Uwierz mi, ale też najpierw sprawdzam, aby powiedzieć co jest nie tak.
Wydaje mi się, że A6, którą masz w opisie nie jest Twoja
. Jesteś trochę za młody na takie auto, które mało nie kosztuje. Chyba, że aż tyle zarabiasz, ponieważ kupić jest prosto, ale potem utrzymać auto na przyzwoitym poziomie nie jest tak łatwo. Jeśli się mylę, to przepraszam
.
Twierdzisz, że się znam, to spójrz na ilość postów oraz ile razy pomogłem innym na forum. Dla jasności napiszę: nie jestem mechanikiem, a auto w opisie jest moje. Rocznie na paliwo, filtry i olej wydaję więcej niż warta jest Twoja A6.

Po drugie, nie chcę być niemiły, ale powiedz mi, czym się zajmujesz, że niby tyle wiesz? Jesteś mechanikiem? Sam nie odróżniasz wtrysków od pompowtrysków

Gdy zauważyłem, że kolega wielebny81 ma pompowtryski (2.0 TDI przed liftem) wycofałem się z wątku. Napisałem później tylko, że nie każde pompowtryski trzeba ustawiać i nic więcej

Wydaje mi się, że A6, którą masz w opisie nie jest Twoja


Twierdzisz, że się znam, to spójrz na ilość postów oraz ile razy pomogłem innym na forum. Dla jasności napiszę: nie jestem mechanikiem, a auto w opisie jest moje. Rocznie na paliwo, filtry i olej wydaję więcej niż warta jest Twoja A6.