Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Czy mam pękniętą głowicę?

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 sty 2017, 22:11

Dla mnie wtryski wszystkie do wymiany <uoee> .

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 08 sty 2017, 22:21

Maciek1995 pisze:Skoro masz wykluczoną uszczelkę to wycieki i chłodnica spalin do sprawdzenia,oleju w zbiorniczku nie masz więc chłodnica oleju wykluczona. Nagrzewnica tez nie cieknie ?

[ Dodano: 2017-01-08, 22:08 ]
Tylko nie zmieniaj uszczelki pod kolektorem ssącym :) bo to będzie mistrzostwo świata
Czemu mistrzostwo świata??

[ Dodano: 2017-01-08, 22:21 ]
mat1324 pisze:Dla mnie wtryski wszystkie do wymiany <uoee> .
Poważnie?? Jaki jest koszt regeneracji wtrysków bo nowe to jakaś masakra spewnością. Tak jak wspominałem wcześniej 3 wtrysk mocno wariował jak podłączyło się pod VAG. Jak długo można tak jeździć?? Czy lepiej od razu działać?

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 08 sty 2017, 22:31

A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cię :) ewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo

[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 08 sty 2017, 22:35

Maciek1995 pisze:A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cię :) ewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo

[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła
Ja się nie znam, Dlatego pytam się osób na forum co ewentualnie mogło by być uszkodzone. Bo jak pojadę do warsztatu połowe auta mi wymienią i nieźle właśnie za to zapłacę. A uważam, że to nie jest normalne aby tak kopcił

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 08 sty 2017, 23:52

Wiec albo kup interfejs i sprawdź dawki wtrysków jak pracują albo oddaj auto do jakiegoś ogarniętego gościa co wie co robi i nie słuchaj takich porad jak powyżej "wymień wszystkie wtryski" bo Cię zrujnują finansowo :) podstawa to trafna diagnoza bo wymienić to potrafi każdy

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 sty 2017, 00:22

Nie spojrzałem na opis auta wielebnego81. Przecież on nie ma wtrysków, tylko pompowtryski <uoee> .

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 09 sty 2017, 07:06

Maciek1995 pisze:Wiec albo kup interfejs i sprawdź dawki wtrysków jak pracują albo oddaj auto do jakiegoś ogarniętego gościa co wie co robi i nie słuchaj takich porad jak powyżej "wymień wszystkie wtryski" bo Cię zrujnują finansowo :) podstawa to trafna diagnoza bo wymienić to potrafi każdy
Kolego z jakimi kosztami powinienem sie liczyć? Czemu wszystkie pompowtryskiwacze a nie np jeden wadliwy

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 09 sty 2017, 12:07

Interfejs to grosze a o wtryskach narazie nie myśl najpierw wszystko trzeba sprawdzić

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 11 sty 2017, 22:23

Auto zostało podłączone pod VCSD i komputer pokazał, że na 3 pompowtrysku coś szaleje a pierwszy pompowtrysk stars się korygować ten trzeci. Mechanik powiedział, że nam je do roboty. Dlatego moje zapytanie jaki jest koszt robocizny i regeneracji pompowtrysków. Czy założenie nowych to droga sprawa. Dlaczego powinno się wszystkie wymienić czy zregenerować a nie pojedyńcze błędnie działające sztuki. Z góry dziękuje za odpowiedzi

[ Dodano: 2017-01-11, 22:23 ]
Czy naprawdę nikt z Forumowiczów, nie może mi powiedzieć jakie są teoretyczne kwoty regeneracji pompowtryskiwaczy i dlaczego powinno sie wszystkie regenerować??

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 11 sty 2017, 23:13

Kwoty regeneracji nie znam bo nie robiłem tego u siebie w aucie ale jeżeli miałbym taka usterkę to regenerował bym jeden uszkodzony wtryskiwacz chyba ze reszta wtryskiwaczy miałaby duże odchyłki wtedy zrobił bym 4 wiec wybór należy do Ciebie

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 11 sty 2017, 23:48

Maciek1995 pisze:Kwoty regeneracji nie znam bo nie robiłem tego u siebie w aucie ale jeżeli miałbym taka usterkę to regenerował bym jeden uszkodzony wtryskiwacz chyba ze reszta wtryskiwaczy miałaby duże odchyłki wtedy zrobił bym 4 wiec wybór należy do Ciebie
Tak tez chciałbym zrobić

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 12 sty 2017, 07:35

Tylko daj to komuś kumatemu bo z pompowtryskiwaczami nie jest tak ze wyjmujesz go naprawiasz i wkładasz trzeba go ustawić później odpowiednio

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 sty 2017, 10:41

Nie w każdym silniku trzeba ustawiać pompowtryski.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 12 sty 2017, 12:40

A jeżeli akurat będzie trzeba to chyba warto jechać do kogoś kto wie o co chodzi nie sądzisz? Gościu szuka pomocy ale z tego co widzę od Ciebie jej nie otrzyma wiec odpuść już sobie ten temat bo nic nie wnosisz

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 sty 2017, 21:02

Po pierwsze, trochę więcej kultury i pokory. Ciekawe czy w rzeczywistości powiedziałbyś mi to prosto w twarz, wątpię :( .
Po drugie, nie chcę być niemiły, ale powiedz mi, czym się zajmujesz, że niby tyle wiesz? Jesteś mechanikiem? Sam nie odróżniasz wtrysków od pompowtrysków <lol>.
Gdy zauważyłem, że kolega wielebny81 ma pompowtryski (2.0 TDI przed liftem) wycofałem się z wątku. Napisałem później tylko, że nie każde pompowtryski trzeba ustawiać i nic więcej :) . Przy uszkodzonych wtryskach silnik zaczyna dymić na biało, zwłaszcza w 2.7/3.0 TDI. Wadliwy pompowtrysk powoduje nierówną pracę silnika, spadek mocy, a nawet gaśnięcie auta. Dlatego odpuściłem rozmowę w tym temacie, ponieważ przyczyna jest inna, a gdybanie na odległość nie pomoże. Auto trzeba oddać do mechanika, aby posprawdzał to i owo. Uwierz mi, ale też najpierw sprawdzam, aby powiedzieć co jest nie tak.
Wydaje mi się, że A6, którą masz w opisie nie jest Twoja <mysli> . Jesteś trochę za młody na takie auto, które mało nie kosztuje. Chyba, że aż tyle zarabiasz, ponieważ kupić jest prosto, ale potem utrzymać auto na przyzwoitym poziomie nie jest tak łatwo. Jeśli się mylę, to przepraszam <tak> .
Twierdzisz, że się znam, to spójrz na ilość postów oraz ile razy pomogłem innym na forum. Dla jasności napiszę: nie jestem mechanikiem, a auto w opisie jest moje. Rocznie na paliwo, filtry i olej wydaję więcej niż warta jest Twoja A6.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja