No właśnie, pytanie czy opłaca się ryzykować rozwalenie lampy, która jest warta pewnie z tysiaka oszczędzając 150zł na oddanie jej do profesjonalisty, który sobie z tym poradzi a w razie uszkodzenia on za to odpowiada. Według mnie nie opłaca się
Pytanie - czy po wycięciu skrętnych lamp i ponownym podłączeniu trzeba je adaptować?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
Też zamówiłem do siebie regenerowane odbłyśniki z firmy z Poznania (narazie nie napiszę co to za firma) i jestem zawiedziony jakością wykonania. Zacieki w niektórych miejscach matowe plamy i sporo kropek podobnych do tych jak się maluje w warunkach garażowych w nie wentylowanym pomieszczeniu. Reklamują się jako profesjonaliści i wykonują to niby próżniowo - nie wiem może się czepiam, ale mi się wydaje, że w takim przypadku powinienem dostać produkt dobrej jakości zwłaszcza, że to nie kosztuje 5 zł. Pan - sprzedawca, po tym jak poinformowałem go o tych wszystkich wadach powiedział mi, że jak wymienię to odbłyśniki to zobaczę różnice a te usterki niby nie wpływają na jakość światła. Tak zgodzę się z Nim światło na pewno będzie lepsze bo moje są matowe i prawie nic nie odbijają ale to nie o to chodzi. co o tym sądzicie?
Nie wiem czy to widać na zdjęciu, na dole zaciek, na środku zmatowienia no i kropki (mało widoczne).
1. Oryginalne odbłyśniki są takie właśnie jakby matowe. Ma to swoje plusy w takiej postaci, że cała wiązka światła jest w miarę jednakowa, bez artefaktów i zniekształceń.
2. Najistotniejszą częścią odbłyśnika jest obszar tak z 1-1,5 cm w koło gniazda palnika. Jak tam jest błyszczące a matowe dalej to w sumie wydaje mi się ok.
3. Nie mniej... Matu jak fabryka zrobiła nie odtworzą, mają więc zrobić przyzwoite lustro.
Wkurwiłbym się jednak i oddał
[ Dodano: 2016-12-14, 08:25 ]
luk330 pisze:Pytanie - czy po wycięciu skrętnych lamp i ponownym podłączeniu trzeba je adaptować?
Z racji specyficznego montażu lamp w karoserii trzeba je zwyczajnie ustawić jak każde inne lampy. Więc adaptować nie trzeba, nie ma takiej procedury. Jest jedynie procedura ich ustawiania.
Rozregulowanego mechanizmu AFS najprawdopodobniej nie da się samemu wyzerować.
Elektronika (moduł skrętu) w lampie jest zaprogramowany fabrycznie dla danego mechanizmu soczewki. To mój wniosek po analizie jego działania, spotęgowany opisem sterownika w katalogu jako niewymienny.
Nie mniej sposób pewnie jakiś jest, ale go nie znam.
Mial ktos stycznosc z firma TMC? Dzialaja na terenie calego kraju. Przmiezalem sie do samodzielonej wymiany ale po przeczytaniu tego tematu ze przy skretnych lampe trzeba rozklejac, chyba oddam to profesjonalistom. kwestia gdzie znalesc prawdziwych profesjonalistow a nie jakis ciaprokow.
bont, tak jak pisałem wyżej dostałem regenerowane odbłyśniki z firmy z Poznania (na dzień dzisiejszy nie polecam). Rozmawiałem wczoraj w sprawie wad wykonania regeneracji w/w firmy z Panem Hubert Cugier i On przesyła do mnie swój produkt w celu porównania jakości wykonana tej usługi. Jutro powinna do mnie dotrzeć przesyłka to będę miał rozeznanie i napiszę czy faktycznie Pan Cugier robi to fachowo czy nie.
Ewentualnie Kraków - regeneracja reflektorów Audi A6 C6 https://www.xenon24.eu/pl/c6/776-regene ... a6-c6.html
Narazie to jest tak załatwione, że ja odesłałem te wadliwe a Oni mi odeślą jakieś "idealne". Od Huberta jeszcze nic nie dostałem - czekam.
[ Dodano: 2016-12-17, 14:39 ]
tak na szybkiego jedno foto bo jeszcze nie złożyłem auta, wczoraj siedziałem w garażu do 2.30.
(chyba nie muszę opisywać który odbłyśniki jest nowy a który stary )
Jedynie co mogę napisać to warto!! Światło już na samej soczewce jest dużo jaśniejsze i nawet barwa się zmieniła. Mam kilka fotek zrobione lustrem to postaram się na dniach wrzucić i coś więcej napisać.
TadzioNorek, tak dokładnie, te z wadami odesłałem a Oni przesłali mi drugie całkiem inne, co się okazało wykonanie przez Pana Huberta z http://regeneracja-hc.com/ co już było porządnej jakości lecz zakurzone. Dostałem również w tym samym dniu zgodnie z obietnicą Huberta przykład/wzór swojego wyrobu, które oznacza "G i dwie kropli". Odbłyśnik jest bardzo dobrze zregenerowany, żadnych wad no i czyściutki. Po rozmowie telefonicznej okazało się, że Poznań ma wykupione kilkanaście lub kilkadziesiąt kompletów odbłyśników od Cugiera i innych rzemieślników (tyczy się mojego pierwszego kompletu odbłyśników) trzyma je gdzieś na półce w jakiś tam warunkach, bynajmniej nie w hermetycznych pudłach jak to robi Huber.
Podsumowując moją przygodę z odbłyśnikami a potem z samą regeneracją to polecam z czystym sumieniem wyrób Huberta Cugiera, który jak się okazuje można dostać w większości firm zajmujących się niby regeneracją odbłyśników. Po wymianie jest widoczna różnica w mocy, a nawet w barwie światła. Jutro jadę na ustawienie i pomiar natężenia światła, porównam z wynikami z przed wymiany, które miałem na poziomie 2,62 i 2,18 lx. Poniżej kilka fotek z mojej nocnej pracy
na ostatnich czterech jest porównanie lamp, jedna przed regeneracją, druga po, specjalnie nie opisuje, która jest która bo chyba widać
a powyżej to już obie zmontowane, pierwsze foto to światła mijania, drugie to długie, trzecie chciałem pokazać barwę lampy co mi nie dokońca wyszło bo balans bieli zepsuły mi lampy uliczne.
A na koniec znalezione w necie pewnie znacie bo chyba to klubowe auto: http://www.charakterek.pl/2016/12/regen ... odzie.html
[ Dodano: 2016-12-20, 12:45 ]
Lamy już ustawione świecą bardzo dobrze, pomiar też dokonany i jak wcześniej w prawej lamie miałem 2,62lx to teraz jest na poziomie 8,37lx w lewej było 2,18 jest teraz 7,8 lx nie wiem tylko dlaczego jest różnica pomiędzy prawą a lewą, albo błąd przy pomiarach albo słabszy palnik w lewej lampie choć to dziwne bo oba wymieniałem na nowe i identyczne.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2016, 22:25 przez piatek, łącznie zmieniany 1 raz.
mischa gdybym przeczytał twój temat przed rozbiórką swoich lamp z AFS to zaoszczędziłbym 5 godzin ustawiania pozycji wyjściowej dla soczewek oraz 2 ładowań akumulatora...
Co do samej rozbiórki lamp to ja swoich nie rozklejałem da się
Za jakimś 38-ym razem udało mi się ustawić je idealnie
W drugim komplecie lamp w A6 C6 u brata postanowiłem wyjąć odbłyśnik bez demontażu AFS i potwierdzam, że można tak zrobić. W przypadku demontażu jest trochę łatwiej ponieważ nie przejmowałem się za bardzo liniami papilarnymi odciśniętymi na soczewce natomiast przy montażu odbłyśnika do mechanizmu AFS nie było już tak łatwo. Nie mniej jednak jest to możliwe.
Powodzenia wszystkim
Też ostatnio miałem problem i musiałem oddać do regeneracji reflektory w mojej audicy. Początkowo planowałem się tym sam zająć, jednak przeraziłem się, że zrobię coś nie tak. Co prawda ja nie mam A6 :D naoglądałem się filmików a jak przyszło co do czego to jednak zdecydowałem oddać moją fure w ręce profesjonalistów podziwiam tych, którzy biorą sie za takie rzeczy sami :D ja oddałem do http://www.reflektory.autogamma.pl/ i panowie mi lampy zrobili jak nowe co prawda robią samemu zaoszczedziłbym wiadomo, ale tutaj drogo tez mnie nie wyszło a przynajmniej bezpiecznie także laicy jak macie marnowac swój cenny czas to polecam
W lampach polift z ledem najwyrazniej nie da sie wyjac soczewki bez rozklejania. O ile udalo mi sie wszystko porozkrecac w srodku, to wyjecie soczewki blokuje os obrotu na gorze soczewki.
Rozklejanie tego gówna to masakra, wole kupic nowe klosze i stare zdjac przez zniszczenie ich niz zmasakrowac obudowe, co też czynię aktualnie