[A6 C6] Podgrzewanie tylnej szyby
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Napiszę dla potomnych w razie co:
Fabrycznie powinieneś mieć alternator VALEO o numerze oem audi 06E903016FX co przekłada się na numer użytkowy VALEO TG16C010.
Do tego alternatora powinieneś mieć założony regulator napięcia o nr oem audi 059903803G (w aso okolice 380zł), co przekłada się na dwa pasujące regulatory VALEO:
-591800
-595458 (taki też założyłem do siebie - dałem 190zł).
Tylko trzeba się upewnić, że taki alternator masz teraz założony
Fabrycznie powinieneś mieć alternator VALEO o numerze oem audi 06E903016FX co przekłada się na numer użytkowy VALEO TG16C010.
Do tego alternatora powinieneś mieć założony regulator napięcia o nr oem audi 059903803G (w aso okolice 380zł), co przekłada się na dwa pasujące regulatory VALEO:
-591800
-595458 (taki też założyłem do siebie - dałem 190zł).
Tylko trzeba się upewnić, że taki alternator masz teraz założony
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
Dzięki wielkie Łukasz, jak tylko wrócę, to sprawdzę co tam siedzi. Jeszcze będę potrzebować pomocy z diagnostyką jak tylko przyjdzie kabel. Oczywiście o ile będzie działać
[ Dodano: 2016-11-30, 19:13 ]
Jako, że wyjazd mi się przeciąga to pozwoliłem sobie wykorzystać sytuacje i wypróbować kabel który dziś przyszedł. Wszystko chodzi elegancko i wszedłem w zakładkę od baterii i o to co ujrzałem.
Rozumiem, że to są błędy które odłączają mi komponenty prądożerne w aucie tak? Niech może wypowie się ktoś kto rozumie ten kod
[ Dodano: 2016-11-30, 19:13 ]
Jako, że wyjazd mi się przeciąga to pozwoliłem sobie wykorzystać sytuacje i wypróbować kabel który dziś przyszedł. Wszystko chodzi elegancko i wszedłem w zakładkę od baterii i o to co ujrzałem.
Kod: Zaznacz cały
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H11 0490
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 45004 123 00424
Additional Info: 4F0915105B von VA0 13020442Z4
Additional Info: Geraet 00424
VCID: 2341EBBF9EF1
3 Faults Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 177
Reset counter: 112
Mileage: 248675 km
Time Indication: 0
Date: 2016.10.14
Time: 20:07:32
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 198
Mileage: 248675 km
Time Indication: 0
Date: 2016.10.14
Time: 20:07:32
00992 - Consumption Cut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 9
Mileage: 249072 km
Time Indication: 0
Date: 2016.10.20
Time: 15:23:14
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Do Twojego alternatora, który przeznaczony jest do silników AUK, BDW, BDX i BYU, pasuje regulator napięcia o numerze: 059 903 803 z końcówką J, G lub bez niej. W ASO taki regulator kosztuje ok. 470 zł :shock:. Masz zamontowany alternator, który siedzi tam od początku albo ktoś wymienił na taki sam. Części z literką X na końcu są to przeważnie części regenerowane dostępne w ASO za mniejsze pieniądze w SPAM do tych fabrycznie nowych. Często trzeba zwrócić też starą część. Alternator, który masz teraz zamontowany był dostępny w ASO do 01/11/2011 i kosztował ok. 4650 zł. Teraz można kupić tylko regenerowany za ok. 2950 zł, więc różnica jest spora w cenie, ale nadal drożej niż regeneracja we własnym zakresie .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
Okej, znalazlem regulator ARE3118, czyli to ten co luk330 kupil do swojego autka. Teraz mam pytanie czy ktos wyciagal ten regulator samemu? Jak zobaczylem, jak tam jest ciasno, to sie za glowe zlapalem. Najbardziej przeszkadza mi taka metalowa rurka, nie wiem do czego ona jest. Idzie od czegos po prawej stronie zaraz za zderzakiem, jakby filtr. Wychodzi najpierw peszel, przechodzi w rurke metalowa i idzie ku gorze silnika. Da sie jakos ja zdemontowac? Odkrecilem dwie srubki na dole ale nadal calkiem sztywno siedzi ta rurka, a nie chcialbym jej gdzies urwac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
No ja będę chciał się podjąć tego sam, tylko mam problem. Odwiedziłem dziś po pracy trzy sklepy z częściami i jak już był w katalogu, to jakiś METZGER, ale niedostępny... czy to dobry ten Metzger czy to jakiś lipny zamiennik? I czy ktokolwiek wie, gdzie dostane taki regulator?... znalazłem na jednej stronie http://rozruszniki.net/p/ARE3118(VALEO) ale tam żeby założyć konto trzeba podać nazwę firmy i NIP czego nie rozumiem bo jestem zwykłą szarą osobą a nie firmą i nie odliczam sobie VATu tylko płacę cenę brutto...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Nie kupuj żadnego Metzgera, z tego co wiem Metzger to są regenerowane regulatory valeo, a nawet jeśli nie to jest zamiennik. Kup oryginał VALEO, nie baw się w żadne zamienniki bo szkoda nerwów potem.
Wejdź tu http://www.valeoservice.com/html/poland ... rouver.php i wyszukaj przedstawiciela VALEO w swojej okolicy i tam zamów, ja tak zrobiłem.
Ja kupowałem tutaj: http://www.dacarvaleo.pl/ ściągali mi ten regulator chyba 2 tygodnie, ale wszystko się zgadza i działa, kosztował mnie 190zł. Zadzwoń, zapytaj - może będą mogli wysłać go do Ciebie.
Wejdź tu http://www.valeoservice.com/html/poland ... rouver.php i wyszukaj przedstawiciela VALEO w swojej okolicy i tam zamów, ja tak zrobiłem.
Ja kupowałem tutaj: http://www.dacarvaleo.pl/ ściągali mi ten regulator chyba 2 tygodnie, ale wszystko się zgadza i działa, kosztował mnie 190zł. Zadzwoń, zapytaj - może będą mogli wysłać go do Ciebie.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
Super dzięki, znalazłem bardzo blisko siebie dystrybutora. Jak tylko dam radę urwać się z roboty to podjadę i wypytam. Dzięki wielkie jeszcze raz. 😀
[ Dodano: 2017-09-14, 14:22 ]
Odświeżam temat, bo dalej borykam się z brakiem podgrzewanej szyby oraz lusterek. Regulator mam wymieniony na oryginalny Valeo i ... błąd nie znika...
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Mianowicie w grupie 010 Generator(alternator) mam brak informacji odnosnie Altka. Tam jest napisane Generator interface Not OK, co to może znaczyć? Czy Moduł zarządzania energią nie ma komunikacji z alternatorem? Dziwne to wszystko, bo juz w grupie 001 Basic Functions mam wskazanie 14.50 V Generator Voltage (specified) Czy ktoś rozumie to co jest poniżej?
[ Dodano: 2017-09-15, 17:42 ]
Dodam jeszcze, że po wymianie regulatora opadły mi xenony i świecą na kilka metrów przed autem. Czy te dwie rzeczy są powiązane jakoś?
[ Dodano: 2017-09-14, 14:22 ]
Odświeżam temat, bo dalej borykam się z brakiem podgrzewanej szyby oraz lusterek. Regulator mam wymieniony na oryginalny Valeo i ... błąd nie znika...
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: ENERGIEMANAGER H11 0490
Revision: 00000000 Serial number: 00000000084018
Shop #: WSC 45004 123 00424
VCID: 2341EBBF9915
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 B
Component: von VA0 13020442Z4
Coding: 344630393135313035422056413031333032303434325A34
Shop #: WSC 20853 000 10485
2 Faults Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 6
Reset counter: 164
Mileage: 269026 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.01
Time: 14:25:13
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 8
Mileage: 269026 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.01
Time: 14:25:13
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 B
Component: Gateway H09 0030
Revision: 09 Serial number: 0800804B14004E
Coding: 6DEE73C41B2104
Shop #: WSC 45004 123 17747
VCID: 2759FFAFED2D
1 Fault Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 163
Mileage: 269026 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.01
Time: 14:16:28
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 D HW: 4F0 614 517
Component: ESP8 front H03 0010
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0021329
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2545F5A79721
1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 204
Mileage: 269026 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.01
Time: 14:18:04
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x40A2
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00AE
Hex Value: 0x00FF
-------------------------------------------------------------------------------
Kod: Zaznacz cały
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 E)
12:08:25 Group 001: Basic Functions
14.50 V Generator Voltage (specified)
14.05 V Battery Voltage (actual)
0.0 % Dynamic-Field Signal
3.00 s Load Response Time
12:09:31 Group 003: Battery Status I
100.0 % Battery Condition
5 ohms Internal Battery Resistance
0 Ah Qv (Battery Aging)
9 Ah Charge
12:09:31 Group 004: Battery Status II
39.2 A Current Value from Battery
0.00 Static-Current Mean Value
10005 Ah Total Energy Balance
5048 Ah Total Energy Throuput
12:09:31 Group 010: Generator
0.00 V Generator Voltage (specified)
0.0 % Dynamic-Field Signal
Not OK Generator Interface
OK Generator
[ Dodano: 2017-09-15, 17:42 ]
Dodam jeszcze, że po wymianie regulatora opadły mi xenony i świecą na kilka metrów przed autem. Czy te dwie rzeczy są powiązane jakoś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 24 cze 2016, 21:28
- Lokalizacja: Działoszyn
Przez okres jednego roku posiadania tego auta rozladowal sie dwa razy do takiego stanu ze centralka nie chodzila i musialem otwierac kluczykiem. Z tego co sie zorientowalem ze stron anglojezycznych to moj moduł zarzadzania energia nie ma komunikacji z alternatorem, tylko jakie teraz mam kable sprawdzic miedzy modulem energii a alternatorem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga