
[A6 C6] Elektryczna Klapa bagażnika - zamykanie z pilota
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No zwykły 12v przekaźnik normalnie rozwarty 

Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
I on podaje mase na jeden z kabli sterujących do silnika klapy dobrze mówie?
Jeśli tak to proste jak drut
I za to sobie ktoś na forum A4 liczy 200 czy 300 zl
Jeśli tak to proste jak drut
I za to sobie ktoś na forum A4 liczy 200 czy 300 zl

Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Koledzy nie chce się już powtarzać, opis jest prosty i czytelny. Przekaźnik każdy będzie działał tylko odpowiednio podłączyć trzeba, opis jak to zrobić na zwykłym przekaźniku jest wyżej z opisem nóżek. Przewód z tej wtyczki WŁĄCZA przekaźnik który podaje MASĘ na przewód idący do SILNIKA i to cała filozofiia. Przeczytajcie od początku wątek, zróbcie notatki, zakupy i do auta montować.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2016, 14:25 przez Pczester, łącznie zmieniany 1 raz.
koledzy i jak tam zrobiliście zamykanie z pilota w waszych avantach?
ja dzisiaj patrzyłem za kablami które sterują co i jak i w lewym silniku master cienki kabel brązowo fioletowy odpowiada za zamykanie i otwieranie masą. W module komfortu czarna kostka pin1 zielono-biały kabel to jest plus po przycisku z pilota. Jutro postaram się zamontować przekaznik na próbe czy zadziała 


Niestety nie udało się
2,5godz walki i na dzisiaj wystarczy. Do silnika J605 czyli master dochodzi chyba 7 kabli w tym zasilanie masa i jeden cienki kabel który jako jedyny reaguje po podaniu masy i raz zamyka a raz otwiera. Reszta pachnie canem (?). Gdy wpinam w niego kabel sterujący z przekaźnika klapa przestaje się otwierać z pilota, przycisku w drzwiach i klapie na zewnątrz. A przekaźnik cyka podaje mase a i otwiera się zamek. Działa tylko przycisk w klapie wewnętrzny. Gdy tylko odepnę kabel wszystko wraca do normy. Zrobiłem próbę wpinając sie w kabel który daje impuls przycisk zewnętrzny i też nic... . Nie mam żadnych dokładnych schematów i jade "po kabelku". Może jest gdzieś osobny kabel albo może sygnał z pilota idzie po canie? swoją drogą ten kabel zielono biały z pinu 1 czarnej kostki gdzie idzie? otwieranie zamka w klapie?

Witam, próbowałem również dołożyć sobie taki przekaźnik, wpiąłem się w zamek i przycisk w klapie od zamykania, po naciśnięciu przycisku na pilocie od otwierania klapy przekaźnik działa lecz nic się nie dzieje (tzn. tylko cyka), a to dlatego, że w tym samym momencie jest puszczony sygnał do zamka i impuls do przekaźnika który powinien teoretycznie zamknąć klapę. Po rozebraniu przekaźnika i ręcznym zwarciu blaszek klapa otwiera się i zamyka, przekaźnik działa prawidłowo.
Panowie macie jakieś pomysły co zrobić by zadziałało?
Panowie macie jakieś pomysły co zrobić by zadziałało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
a może jakbyśmy podali na ten przekaźnik sygnał od zamykania auta?
wtedy klapa zamykałaby się po naciśnięciu na pilocie przycisku zamykania.
tylko gdzie tego sygnału szukać?
wtedy klapa zamykałaby się po naciśnięciu na pilocie przycisku zamykania.
tylko gdzie tego sygnału szukać?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Dziwnie to rozwiązali w a6, ja w a8 mam zrobione (opisane jest jak wyżej kilka postów) i działa bezproblemowo z każdego przyciski zamykanie.
[ Dodano: 2017-01-12, 21:02 ]
[ Dodano: 2017-01-12, 21:07 ]
[ Dodano: 2017-01-12, 21:02 ]
Coś mi się tu nie podoba, znalazłeś kabel który zamyka i otwiera klapę na zmianę przez podanie masy tak? (u mnie właśnie tak działa po podłączeniu przekaźnika każdy przycisk) a Ty mówisz że jak podłączyłes przekaźnik to przestaje wszystko działać... Dziwne kurcze trochę. Może warto sprawdzić dokładnie podłączenie przekaźnika bo niby już jesteś blisko sukcesuPelas pisze:Niestety nie udało się2,5godz walki i na dzisiaj wystarczy. Do silnika J605 czyli master dochodzi chyba 7 kabli w tym zasilanie masa i jeden cienki kabel który jako jedyny reaguje po podaniu masy i raz zamyka a raz otwiera. Reszta pachnie canem (?). Gdy wpinam w niego kabel sterujący z przekaźnika klapa przestaje się otwierać z pilota, przycisku w drzwiach i klapie na zewnątrz. A przekaźnik cyka podaje mase a i otwiera się zamek. Działa tylko przycisk w klapie wewnętrzny. Gdy tylko odepnę kabel wszystko wraca do normy. Zrobiłem próbę wpinając sie w kabel który daje impuls przycisk zewnętrzny i też nic... . Nie mam żadnych dokładnych schematów i jade "po kabelku". Może jest gdzieś osobny kabel albo może sygnał z pilota idzie po canie? swoją drogą ten kabel zielono biały z pinu 1 czarnej kostki gdzie idzie? otwieranie zamka w klapie?

[ Dodano: 2017-01-12, 21:07 ]
U mnie faktycznie jak klapa jest otwarta i nacisne na pilocie żeby ją zamknąć to pierw słychać jak zamek puszca (mimo że jest otwarty) a po tym klapa idzie w dół. Nie mam schematów kurcze ale kolory kabli podałem i kto ma dostęp może sprawdzić co wzbudza u mnie przekaźnik, być może właśnie zamek.remont5 pisze:a może jakbyśmy podali na ten przekaźnik sygnał od zamykania auta?
wtedy klapa zamykałaby się po naciśnięciu na pilocie przycisku zamykania.
tylko gdzie tego sygnału szukać?
[quote="viplans"] Witam, próbowałem również dołożyć sobie taki przekaźnik, wpiąłem się w zamek i przycisk w klapie od zamykania, po naciśnięciu przycisku na pilocie od otwierania klapy przekaźnik działa lecz nic się nie dzieje (tzn. tylko cyka), a to dlatego, że w tym samym momencie jest puszczony sygnał do zamka i impuls do przekaźnika który powinien teoretycznie zamknąć klapę. Po rozebraniu przekaźnika i ręcznym zwarciu blaszek klapa otwiera się i zamyka, przekaźnik działa prawidłowo.
U mnie było to samo. Myślałem ostatnio jeszcze raz jak to zrobić ale poległem
nie mam żadnych schematów.
U mnie było to samo. Myślałem ostatnio jeszcze raz jak to zrobić ale poległem

U mnie też się tak dzieje ale klapa nie schodzi w dół, a kolory kabelków w mojej A6 są trochę inne.Pczester pisze:U mnie faktycznie jak klapa jest otwarta i nacisne na pilocie żeby ją zamknąć to pierw słychać jak zamek puszca (mimo że jest otwarty) a po tym klapa idzie w dół. Nie mam schematów kurcze ale kolory kabli podałem i kto ma dostęp może sprawdzić co wzbudza u mnie przekaźnik, być może właśnie zamek.
Próbowałem też po naciśnięciu na pilocie otwierania klapy wydłużyć czas o 1 sek kiedy piny się złączą w przekaźniku(ot tak palcem go przytrzymałem) i klapa działa góra dół z pilota. Teraz naszła mnie myśl, czy aby nie można by zamontować przekaźnika czasowego, z opóźnionym załączeniem o 1, 2 sekundy, czy to zdało by egzamin. Tak gdybam, nie jestem elektrykiem i z chęcią wsłucham się w mile widziane porady

Pelas pisze:Czyli nie jestem sam. Jutro spróbuje dorwać jakiś przekaźnik czasowy i to podłączyć, może zadziała...viplans pisze: Witam, próbowałem również dołożyć sobie taki przekaźnik, wpiąłem się w zamek i przycisk w klapie od zamykania, po naciśnięciu przycisku na pilocie od otwierania klapy przekaźnik działa lecz nic się nie dzieje (tzn. tylko cyka), a to dlatego, że w tym samym momencie jest puszczony sygnał do zamka i impuls do przekaźnika który powinien teoretycznie zamknąć klapę. Po rozebraniu przekaźnika i ręcznym zwarciu blaszek klapa otwiera się i zamyka, przekaźnik działa prawidłowo.
U mnie było to samo. Myślałem ostatnio jeszcze raz jak to zrobić ale poległemnie mam żadnych schematów.
Pczester pisze:Coś mi się tu nie podoba, znalazłeś kabel który zamyka i otwiera klapę na zmianę przez podanie masy tak? (u mnie właśnie tak działa po podłączeniu przekaźnika każdy przycisk) a Ty mówisz że jak podłączyłes przekaźnik to przestaje wszystko działać... Dziwne kurcze trochę. Może warto sprawdzić dokładnie podłączenie przekaźnika bo niby już jesteś blisko sukcesu
tak znalazłem ten kabel i przekaznik był na 100% dobrze podłączony

[ Dodano: 2017-01-12, 21:53 ]
Całkiem niezły pomysłviplans pisze: Jutro spróbuje dorwać jakiś przekaźnik czasowy i to podłączyć, może zadziała...
