Każdy robi w swoim aucie jak uważa , w elsie tez bywają błędy i ja uważam ze w przedliftowych 3.0 tdi pompa wysokiego ciśnienia podczas kręcenia gdy musi jeszcze zaciągnąć paliwo do filtra po wymianie, tez pracuje na sucho i zeby dobrze odpowietrzyć układ trzeba to wykonać z interfejsem , tyle z mojej strony , dziękujemat1324 pisze:Czytałeś w ogóle to dokładnie? Nie sądzę. Plik 'Odpowietrzanie układu paliwowego' znajduje się w dziale napraw ogólnych. Dlatego zamieściłem go w obu folderach, ponieważ dotyczy silników przed i po lifcie. Reszta instrukcji opisuje wymianę w danych silnikach. Chciałem, aby ktoś wybierając dany folder wiedział czy musi odpowietrzać układ. Folder 'silniki przedliftowe' bez podanego powyżej pliku jest niekompletny, ponieważ nie wiadomo co zrobić, a tak jasno jest napisane, że nie ma potrzeby odpowietrzania układu. Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś
.
3.0 tdi wymiana filtra paliwa
Odpal VCDS i włącz to odpowietrzanie ze 3 razy pod rząd i dopiero odpalaj
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Musiałeś konkretnie zapowietrzyć, skorzystaj z usług mechanika, niech to odpowietrzy bo z tego co czytam nie masz o tym zielonego pojęcia. Dalsze grzebanie na własną rękę skończy się zatarciem pompy i dopiero będzie problem.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Zabrałem się dzisiaj za wymianę filtra paliwa oraz filtra powietrza. Z filtrem paliwa poszło jako tako bo było się gimnastykować pod autem i demontować osłony, no ale poszło i jestem zadowolony. Natomiast przy wymianie filtra powietrza który znajduje się w komorze silnika i jego wymiana jest dziecinnie prosta moje ręce opadły po tym co zobaczyłem. nie jest to moje pierwsze rozczarowanie, już niekiedy brakowało mi śił na walkę z niemiecką precyzją i solidnością. Zobaczcie sami:
![Obrazek]()
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm