
[S6 C5] Środkowy tłumik out, jest sens?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
nie mam pojęcia dla mnie to nie ważne czy ona ma 6s czy 7s do setki... mi to jedzie jak mnie będą wyprzedać Ople Astry wtedy zacznę się zastanawiać 

www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
te autko to spełnienie marzeń 20latka .... pasja kur... portfel pusty baba ryczy w domu czy mnie nie pojeb....
wracając do tematu będę nagrywał filmiki więc coś wpadnie w okolicach 2 tyg
ja generalnie POLECAM
wracając do tematu będę nagrywał filmiki więc coś wpadnie w okolicach 2 tyg
ja generalnie POLECAM

www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Czy ktoś w końcu podjął się operacji wywalenia środkowego? Jak tak zaczęliście mnie pisać to mnie zaczęło korcić. Cykam się tylko, że jak wytne to będzie wiejski ryk i nic więcej... Obecnie nie mam katów i końcowe przeloty ultera. Środkowe są na miejscu. To ciąć czy nie? 

Fiat Brava 1.9JTD --> Ford Mondeo mk2 1.8i --> BMW e65 745i --> Audi A6C6 3.0TDI --> Audi S6 C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
co zobiłeś z sondami co były za katami ?miXon pisze:Czy ktoś w końcu podjął się operacji wywalenia środkowego? Jak tak zaczęliście mnie pisać to mnie zaczęło korcić. Cykam się tylko, że jak wytne to będzie wiejski ryk i nic więcej... Obecnie nie mam katów i końcowe przeloty ultera. Środkowe są na miejscu. To ciąć czy nie?
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Nie czytałem całego wątku ale w 2.8 nie miałem środkowego tłumika i przelot - końcowy.
Na początku było fajnie jednak wyjazdy na 250 kaemów w jedną stroną zaczęły owocować bólami głowy po jeżdzie. Przy nagłym przyśpieszaniu w okolicy 500m wszyscy się oglądali - co jedzie. Tego ryku miałem dosyć i ostatni tłumik zastąpiłem ;;zwykłym;;
Od tej pory jest bardziej błogosławiona cisza.......
Więc jeśli masz końcowe przeloty to zapomnij o wycięciu środkowego chybaże lubisz RYK i BAS non-stop w głowie podczas jazdy.
Na początku było fajnie jednak wyjazdy na 250 kaemów w jedną stroną zaczęły owocować bólami głowy po jeżdzie. Przy nagłym przyśpieszaniu w okolicy 500m wszyscy się oglądali - co jedzie. Tego ryku miałem dosyć i ostatni tłumik zastąpiłem ;;zwykłym;;
Od tej pory jest bardziej błogosławiona cisza.......
Więc jeśli masz końcowe przeloty to zapomnij o wycięciu środkowego chybaże lubisz RYK i BAS non-stop w głowie podczas jazdy.

Pisałem pisałem napisze raz jeszcze tu ŻADNE przeloty w wolnossakch nie maja racji bytu. Wydech policzony albo seria bo bedą rozmaite kuchy typu zaburzony przebieg momentu na dole go nie bedzie,o wiele wieksze spalanie itd itp.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NIleGJzoNnk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NIleGJzoNnk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>