Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C5] Środkowy tłumik out, jest sens?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 22 cze 2016, 10:43

nie mam pojęcia dla mnie to nie ważne czy ona ma 6s czy 7s do setki... mi to jedzie jak mnie będą wyprzedać Ople Astry wtedy zacznę się zastanawiać :>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 22 cze 2016, 20:42

<okok>

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 22 cze 2016, 21:48

te autko to spełnienie marzeń 20latka .... pasja kur... portfel pusty baba ryczy w domu czy mnie nie pojeb....

wracając do tematu będę nagrywał filmiki więc coś wpadnie w okolicach 2 tyg

ja generalnie POLECAM :>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
miXon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 27 sty 2016, 13:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: miXon » 27 paź 2016, 11:55

Czy ktoś w końcu podjął się operacji wywalenia środkowego? Jak tak zaczęliście mnie pisać to mnie zaczęło korcić. Cykam się tylko, że jak wytne to będzie wiejski ryk i nic więcej... Obecnie nie mam katów i końcowe przeloty ultera. Środkowe są na miejscu. To ciąć czy nie? <rotfl>
Fiat Brava 1.9JTD --> Ford Mondeo mk2 1.8i --> BMW e65 745i --> Audi A6C6 3.0TDI --> Audi S6 C5

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 27 paź 2016, 17:56

miXon pisze:Czy ktoś w końcu podjął się operacji wywalenia środkowego? Jak tak zaczęliście mnie pisać to mnie zaczęło korcić. Cykam się tylko, że jak wytne to będzie wiejski ryk i nic więcej... Obecnie nie mam katów i końcowe przeloty ultera. Środkowe są na miejscu. To ciąć czy nie? <rotfl>
co zobiłeś z sondami co były za katami ?
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 28 paź 2016, 08:22

Nie czytałem całego wątku ale w 2.8 nie miałem środkowego tłumika i przelot - końcowy.

Na początku było fajnie jednak wyjazdy na 250 kaemów w jedną stroną zaczęły owocować bólami głowy po jeżdzie. Przy nagłym przyśpieszaniu w okolicy 500m wszyscy się oglądali - co jedzie. Tego ryku miałem dosyć i ostatni tłumik zastąpiłem ;;zwykłym;;
Od tej pory jest bardziej błogosławiona cisza.......

Więc jeśli masz końcowe przeloty to zapomnij o wycięciu środkowego chybaże lubisz RYK i BAS non-stop w głowie podczas jazdy. <milczek>

Gość.

Post autor: Gość. » 28 paź 2016, 12:17

Pisałem pisałem napisze raz jeszcze tu ŻADNE przeloty w wolnossakch nie maja racji bytu. Wydech policzony albo seria bo bedą rozmaite kuchy typu zaburzony przebieg momentu na dole go nie bedzie,o wiele wieksze spalanie itd itp.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NIleGJzoNnk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 28 paź 2016, 20:20

Apophis, Ile można to powtarzać <mysli> i tak zawsze ktoś będzie pytał i znowu ktoś napisze to samo czy jednak może da rade ehh

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja