Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C5] Środkowy tłumik out, jest sens?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 30 kwie 2016, 23:52

Z tego co sie orientuje srodkowy tlumik i tak jest przelotowy ;)
AWRacing @ 329/494

kubawd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2015, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubawd » 01 maja 2016, 00:37

Udało mi się kupić od kolegi z forum przelotowe tłumiki końcowe robione w El-Tecu właśnie do s6. W przyszłym tygodniu będą montowane, więc wrzucę efekt końcowy <radocha> Jedyna moja obawa, to czy nie straci przez to na mocy <mysli>

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 maja 2016, 08:33

Pojedź na hamownię teraz i po montażu - będziesz miał pewnik.

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 02 maja 2016, 21:47

Przy wolnossaku moc raczej na minus ale wrazenia dzwiekowe na pewno na plus bo w koncu v8 ;)
AWRacing @ 329/494

kubawd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2015, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubawd » 06 maja 2016, 01:20

Cześć, tłumiki wymienione, dźwięk jest dokładnie taki jak miał być. Nie jest w żaden sposób męczący, nie czuję też żadnego ubytku mocy. Wymieniona została również uszczelka jednej z pokryw zaworów, podobno mechanicy z całego placu zebrali się oglądać silnik. Rzekomo w środku wygląda jakby dopiero wyjechał z fabryki <lol>
Jak mówiłem, dodaję relację filmową efektu:



Awatar użytkownika
miXon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 27 sty 2016, 13:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: miXon » 06 maja 2016, 10:43

Baaaardzo podobnie gada do mojej. W końcu co zrobiłeś? Wyciąłeś katy? Tłumiki te o których piszesz wyżej?? :)
Fiat Brava 1.9JTD --> Ford Mondeo mk2 1.8i --> BMW e65 745i --> Audi A6C6 3.0TDI --> Audi S6 C5

kubawd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2015, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubawd » 06 maja 2016, 11:08

Jedynie końcowe tłumiki zmieniłem na przelotowe, o których pisałem. Oprócz tego jest seria :]

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 19 cze 2016, 00:43

testowo ...



z koncowymi troszeczkę ciszej :) <rotfl>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

kubawd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2015, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubawd » 19 cze 2016, 09:09

Czyli uciety przed środkowym na filmiku? Mógłbyś wrzucić z końcowymi?

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 19 cze 2016, 19:19

joł tak z jazdy ale miałem kilka rzeczy i słychać klucze jak się obijają



ori wydech jest za katami potem redukcja i do końca ori rs6 (boysen) z koncówkami.

Obrazek
Obrazek

wg mnie jest przyjemnie pod obciążeniem jest głośno ale nie męcząco a jak jedziesz spokojnie to go niesłychać , ogarnę GoPro i zrobię jaki filmik z miasta i z autobahny tak powyżej 3000 i 4000 i 5000 rpm

ja jestem z moda zadowolony i to bardzo na daną chwilę :)
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 19 cze 2016, 21:35

Ale to za badzo nie odprężyło układu?? bo brzmi na pewno dobrze, ale z tego co wiem to straci na mocy po odetkaniu wolnossaka z układem od turbo

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=79402

s6-c5-zmiana-ukladu-wydechowego-na-rs6-vt17988.htm

i odpowiedz o faceta co zawodowo robi wydechy

"Tlumiki od rs6 sa przystosowane do innego ukladu, wiec sie nie nadaja, tylko pogarszaja osiagi"

moge dac namiary jak chcesz dlatego pytam jak to sie ma do mocy auta??

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 19 cze 2016, 22:04

marcin85 - mam także leżeć dedykowany wydech do S6 z MTM i średnica rur jest taka sama jak w RS6 mieżyłem różnica taka że MTM jest na X-pipe
Obrazek

aktualnie na sprzedaż ten MTM
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 21 cze 2016, 08:33

No widzisz bo wszędzie są przypiszczenia i dlatego pytałem czy nie straciłeś buta pod noga na tym a wydech widziałem na FB opisz jak auto lata po zmianie i nagraj jak brzmi tylko na ziemi bo na podnosniku widzialem ale to nie jest do konca miarodajne

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 21 cze 2016, 11:36

tu podczas jazdy

tu jest więcej opisów itp https://www.facebook.com/S6-to-the-grav ... 378309930/

co do mocy hmm nie hamowałem przed ani po ...ale dźwięk daje napewno z +30ps... :P

jazda nie drażni ja tym jeżdżę DD dowalisz ryczy pod obciążeniem też słychać bardziej ale jedziesz spokojnie cichutko jak w seri od S, autostrada narazie 110-120 tempomat jak w S
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 21 cze 2016, 18:56

a jak od 1-100 idzie tak samo jak przed zmiana??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja