Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 07 paź 2016, 10:12

Rozumiem ale mnie też to ciekawi a gdyby wyniki nie były satysfakcjonujące to można wyniki poprawić programem który ja na razie odpuściłem. Może zdarzy się , że kogoś w końcu trafię do wgrania nowych map a część mechaniczna będzie już na 110% zrobiona.
Mimo wszystko to nie te auto i nie ta dynamika przy przyśpieszaniu.

Jarosław-LT <okok>

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 paź 2016, 11:32

Jarek-LT, jeździsz nie wystrojonym autem?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 07 paź 2016, 13:18

Ciekawi mnie tez czy przy takich modyfikacjach skrzynia 5HP19 dałaby rade. A właściwie konwerter.

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 07 paź 2016, 13:48

Jarek-LT, znaczy sie mamy rozumiec ze ot tak wlozyles sobie końpresor i heja na droge i śmigasz? Bez strojenia, korekt map czy czego kolwiek? :|
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 07 paź 2016, 18:08

Na razie na to wychodzi i tak to wygląda........ponieważ mechanicznie nie jest jeszcze w 110% UKOŃCZONY !!!!!!!! <milczek>

A Ty nieukończony projekt mechanicznie stroił byś ???
<mysli>

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 531
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 07 paź 2016, 19:12

Nie mogę się doczekać finału projektu i wyceny "gotowego zestawu".

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 paź 2016, 19:53

Jarek-LT, na pewno bym nie jeździł... <glupek>
Mimo wszystko powodzenia <okok>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 07 paź 2016, 23:14

Panowie chłopak robi co może. Projekt jest naprawdę ciekawy. Nie sądzę aby Jarek nie wiedział co robi.

Gość.

Post autor: Gość. » 07 paź 2016, 23:54

Pioter211 pisze:Ciekawi mnie tez czy przy takich modyfikacjach skrzynia 5HP19 dałaby rade. A właściwie konwerter.
Padnie jak jej dasz 400Nm

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 09 paź 2016, 02:35

Pioter211 pisze:Panowie chłopak robi co może. Projekt jest naprawdę ciekawy. Nie sądzę aby Jarek nie wiedział co robi.
przeciez mi nie chodzi o to ze mu nie kibicuje itp. tylko robiac tak szlag mu trafi silnik zanim ukonczy projekt i tyle z tego bedzie :/
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 17 gru 2016, 21:37

Jakieś postępy?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 17 gru 2016, 23:46

temat mnie wciągnął ;) ogólnie to podziwiam autora tematu że mimo pracy dłubie jeszcze w swoim autku <okok> chyba coś już powinno byc wiadomo na gotowo co z tego wyszło,ostatni wpis autora to 2 miesiące temu <mysli>

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 10 sty 2017, 11:33

Jarek-LT, jakieś update?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 15 sty 2017, 08:12

WITAM

Miałem duuużo roboty i duuużo jeżdziłem.

Teraz auto jest rozebrane - ostatni raz, - jeśli chodzi o tuning.
Mam nowe wtryski od S4 lub 380ccm/4bary, powiększony przepływomierz, łapacz powietrza
innych parę pierdół i przede wszystkim nowe kółko kompresora przystosowane na osobny
pasek + podwójne kółko wału silnika.

2/3 tygodnie i TUNING będzie zakończony. <luzik>

Po cichu mierzę w 330PS...... <hura>
Teraz wszystko zalerzy ile nabije KOMPRESOR. <stres>

Jarosław-LT <okok>

[ Dodano: 2017-01-14, 21:13 ]
Dwupasowe koło z wału od 3.0 TFSI nie wypaliło inne średnice mocowania na wał
ale problem już ROZWIĄZANY z dwoma oryginalnymi kołami... <hura>

[ Dodano: 2017-01-15, 08:12 ]
Pasek kompresora NACIĄGU SZTYWNEGO 9PK - nie wypalił, brak długości, miał być 8PK - również po pomyłce kółka nie wypalił, został pasek docelowy 7PK który obrobi ory. kółko jak i długość paska do sztywnego naciągu napędu KOMPRESORA. <brawo> <okok>

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 23 sty 2017, 11:51

Jaki koszt dotychczas + w ilu powinno sie zamknąć ze strojeniem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja