WITAM
Miałem duuużo roboty i duuużo jeżdziłem.
Teraz auto jest rozebrane - ostatni raz, - jeśli chodzi o tuning.
Mam nowe wtryski od S4 lub 380ccm/4bary, powiększony przepływomierz, łapacz powietrza
innych parę pierdół i przede wszystkim nowe kółko kompresora przystosowane na osobny
pasek + podwójne kółko wału silnika.
2/3 tygodnie i TUNING będzie zakończony.
Po cichu mierzę w 330PS......
Teraz wszystko zalerzy ile nabije KOMPRESOR.
Jarosław-LT
[ Dodano: 2017-01-14, 21:13 ]
Dwupasowe koło z wału od 3.0 TFSI nie wypaliło inne średnice mocowania na wał
ale problem już ROZWIĄZANY z dwoma oryginalnymi kołami...
[ Dodano: 2017-01-15, 08:12 ]
Pasek kompresora NACIĄGU SZTYWNEGO 9PK - nie wypalił, brak długości, miał być 8PK - również po pomyłce kółka nie wypalił, został pasek docelowy 7PK który obrobi ory. kółko jak i długość paska do sztywnego naciągu napędu KOMPRESORA.
