Jestem wlascicielem Audi A6 c6 2.7tdi Quattro cand 190ps sedan po lifcie 2009. Mam problem z wibracja przychamowaniu I podczas jazdy w przdziale 100-140 i +180. W tych przedzialach predkosci jest to najbardziej odczowalne. Pierwsza mysli byla tarcze wiec zostaly one wymienione na ATE ORI wraz z klockami przod i tyl. (chyba 347mm i 321mm wiec nie najtanszy zestaw


-prawa przednia tarcza ma krzywizne:
- 0.07mm zewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.02mm zewnetrznej strony blizszej krawedzi
- 0.05mm wewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.03mm wewnetrznej strony blizszej krawedzi
-lewa przednia tarcza ma krzywizne:
- 0.05mm zewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.01mm zewnetrznej strony blizszej krawedzi
- 0.10mm wewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.03mm wewnetrznej strony blizszej krawedzi
- prawa tylna tarcza ma krzywizne :
- 0.03mm zewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.02mm zewnetrznej strony blizszej krawedzi
- 0.01mm wewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.03mm wewnetrznej strony blizszej krawedzi
- lewa tylna tarcza ma krzywizne:
- 0.01mm zewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.02mm zewnetrznej strony blizszej krawedzi
- 0.03mm wewnetrznej strony dalszej krawedzi
- 0.01mm wewnetrznej strony blizszej krawedzi
Natomiast krzywizna felg to maksymalnie 0.59mm.
Jedyne co zauwazylem to ze te wibracje pojawiaja sie nie gdy samochod jest zimny lecz jak juz hamulce sa cieple i z wiekszej predkosci. Nigdy na zimnym.
Czy ktos ma jakies pomysly badz podobne ZLE doswiadczenia.