Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2,5 TDI AAT- prośba o analize logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maszto
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:41
Lokalizacja: Gliwice/ Drogomyśl

2,5 TDI AAT- prośba o analize logów

Post autor: Maszto » 13 lip 2012, 17:39

Jako że miałem dzisiaj chwilkę czasu na parkingu i akurat laptopa w Torbie wykonałem logi statyczne. Proszę serdecznie o ocenę logów ;-) (Auto kopci pod obciążeniem na siwo/niebiesko, turbina wymieniona i dalej to samo)

MS
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 007,011,013,007,011,013)

BS
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 000)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 13 lip 2012, 19:53

kolego jak mozesz to loguj tylko 1 grupe na raz.

przed zrobieniem 003 przygazuj troszke. EGR ma miec ok 40-50. jezeli jest wiecej to niestety nie dziala poprawnie.

Awatar użytkownika
Maszto
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:41
Lokalizacja: Gliwice/ Drogomyśl

Post autor: Maszto » 13 lip 2012, 22:49

Egr odłączony, więc może dlatego.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 16 lip 2012, 10:31

Kolego wg tego co znalazlem to masz delikatnie na niskie obroty na jalowym ( masz 33, a powinno byc od 36-43 ).

poczatek wtrysku do poprawy, dziurawy dolot ?


w logu 000 w ostatniej kolumnie masz 115-120 a powinno od 45-70

Do tego chyba slabo Ci alternator laduje aku.

p.s. jak mozesz zrob dynamiczne i loguj pojedynczo. czytelniej + wiecej danych ( chyba, ze ktos widzi jakies ale przed zrobieniem dynamicznych.... )

przemik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: Warszawa/Końskie

Post autor: przemik » 16 lip 2012, 16:21

Wszystko w tych logach jest dobrze. Nic nie kombinuj.
Co do EGR... po dynamicznych zaloguj jeszcze raz 003 statyczne ale przed tym wykonaj małą przegazówke.

Pozdrawiam
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 16 lip 2012, 21:59

jezeli wszystko jest ok, to przepraszam za wprowadzenie w blad ;/. pozostane narazie przy ksiazkach...

DSVTone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2012, 12:35
Lokalizacja: 3city

Post autor: DSVTone » 13 lip 2013, 13:59

Może i mi ktoś pomoże z analizą. Zapewne też jest burdel i kilka pomiarów w jednym pliku. Robiłem pierwszy raz i jeszcze trochę ciężko mi się w tym połapać.

Log (1 - 000,000,000)
Log (2 - 003,003,003,003,003,003,003,003)
Log (0 - 011,011,011,011,011,011)

przemik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: Warszawa/Końskie

Post autor: przemik » 22 lip 2013, 18:30

Niewiele z tych logów wynika... tyle ze doładowanie lezy na obie łopatki.
Zrob komplet dynamicznych.
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER

DSVTone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2012, 12:35
Lokalizacja: 3city

Post autor: DSVTone » 17 cze 2016, 17:02

Ktoś pomoże rozszyfrować co pacjentowi dolega ?

Objawy: ciężko pali, dymi na jasno (biało/siwo) na zimnym.

Podpowiedź: EGR - zaślepiony.

LOG Statyczny:
000 http://vaglog.pl/log_267031.html
001 http://vaglog.pl/log_267032.html
003 http://vaglog.pl/log_267033.html
004 http://vaglog.pl/log_267034.html
007 http://vaglog.pl/log_267035.html
LOG Dynamiczny:
000 http://vaglog.pl/log_267044.html
001 http://vaglog.pl/log_267039.html
003 http://vaglog.pl/log_267038.html
004 http://vaglog.pl/log_267043.html
010 http://vaglog.pl/log_267040.html
011 http://vaglog.pl/log_267041.html
013 http://vaglog.pl/log_267042.html

Kąt wtrysku
Obrazek

Pompa była regenerowana w zeszłym roku, podejrzewam układ wtryskowy - szukam potwierdzenia.

hitachi7777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2016, 22:13
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: hitachi7777 » 19 sie 2016, 22:30

Witam.Co moze byc przyczyna kata wtrysku 16 btdc w grupie 004bs? Kat nie zmienia sie, w late i early jest taki sam czyli 16 btdc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga