2,5 TDI AAT- prośba o analize logów
2,5 TDI AAT- prośba o analize logów
Jako że miałem dzisiaj chwilkę czasu na parkingu i akurat laptopa w Torbie wykonałem logi statyczne. Proszę serdecznie o ocenę logów (Auto kopci pod obciążeniem na siwo/niebiesko, turbina wymieniona i dalej to samo)
MS
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 007,011,013,007,011,013)
BS
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 000)
MS
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 007,011,013,007,011,013)
BS
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 000)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego wg tego co znalazlem to masz delikatnie na niskie obroty na jalowym ( masz 33, a powinno byc od 36-43 ).
poczatek wtrysku do poprawy, dziurawy dolot ?
w logu 000 w ostatniej kolumnie masz 115-120 a powinno od 45-70
Do tego chyba slabo Ci alternator laduje aku.
p.s. jak mozesz zrob dynamiczne i loguj pojedynczo. czytelniej + wiecej danych ( chyba, ze ktos widzi jakies ale przed zrobieniem dynamicznych.... )
poczatek wtrysku do poprawy, dziurawy dolot ?
w logu 000 w ostatniej kolumnie masz 115-120 a powinno od 45-70
Do tego chyba slabo Ci alternator laduje aku.
p.s. jak mozesz zrob dynamiczne i loguj pojedynczo. czytelniej + wiecej danych ( chyba, ze ktos widzi jakies ale przed zrobieniem dynamicznych.... )
Może i mi ktoś pomoże z analizą. Zapewne też jest burdel i kilka pomiarów w jednym pliku. Robiłem pierwszy raz i jeszcze trochę ciężko mi się w tym połapać.
Log (1 - 000,000,000)
Log (2 - 003,003,003,003,003,003,003,003)
Log (0 - 011,011,011,011,011,011)
Log (1 - 000,000,000)
Log (2 - 003,003,003,003,003,003,003,003)
Log (0 - 011,011,011,011,011,011)
Ktoś pomoże rozszyfrować co pacjentowi dolega ?
Objawy: ciężko pali, dymi na jasno (biało/siwo) na zimnym.
Podpowiedź: EGR - zaślepiony.
LOG Statyczny:
000 http://vaglog.pl/log_267031.html
001 http://vaglog.pl/log_267032.html
003 http://vaglog.pl/log_267033.html
004 http://vaglog.pl/log_267034.html
007 http://vaglog.pl/log_267035.html
LOG Dynamiczny:
000 http://vaglog.pl/log_267044.html
001 http://vaglog.pl/log_267039.html
003 http://vaglog.pl/log_267038.html
004 http://vaglog.pl/log_267043.html
010 http://vaglog.pl/log_267040.html
011 http://vaglog.pl/log_267041.html
013 http://vaglog.pl/log_267042.html
Kąt wtrysku
Pompa była regenerowana w zeszłym roku, podejrzewam układ wtryskowy - szukam potwierdzenia.
Objawy: ciężko pali, dymi na jasno (biało/siwo) na zimnym.
Podpowiedź: EGR - zaślepiony.
LOG Statyczny:
000 http://vaglog.pl/log_267031.html
001 http://vaglog.pl/log_267032.html
003 http://vaglog.pl/log_267033.html
004 http://vaglog.pl/log_267034.html
007 http://vaglog.pl/log_267035.html
LOG Dynamiczny:
000 http://vaglog.pl/log_267044.html
001 http://vaglog.pl/log_267039.html
003 http://vaglog.pl/log_267038.html
004 http://vaglog.pl/log_267043.html
010 http://vaglog.pl/log_267040.html
011 http://vaglog.pl/log_267041.html
013 http://vaglog.pl/log_267042.html
Kąt wtrysku
Pompa była regenerowana w zeszłym roku, podejrzewam układ wtryskowy - szukam potwierdzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 sie 2016, 22:13
- Lokalizacja: Pasłęk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga