Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
W poniedziałek jadę zdjąć ochronę komponentu z gateway i radaru. Problem polega na tym że mam bark komunikacji z radarem w VCDS i nie wiem czy wszystko jest poprawnie zamontowane.
Cany muszą być splecione ponieważ wzajemnie się "ekranują", inaczej sygnał może być zakłócany - jeżeli nie dałeś warkocza to to może być powód.
Jeżeli nie masz żadnego asystenta i nie wymieniałeś modułu gateway to możesz mieć z nim problem - musi być pięciokanałowy. U mnie też dało się w nim zakodować asystenta świateł ale komunikacji już nie było. Okazało się, że jest czterokanałowy.
Radar ma ochronę komponentu ale nawet z aktywnym CP można się z nim komunikować.
Jeżeli masz nieodpowiedni gateway i będziesz go wymieniał to CP też będzie do zdjęcia.
Ochronę najlepiej zdejmować za jednym zamachem z obu bo jest wtedy jedna opłata.
Teraz już będzie mały problem zeby sprawdzić czy kable can są splecione bo zmontowałem cała wiązkę i wszystko już jest zamontowane. Podejrzewałem ze Gateway będzie do wymiany wiec zakupiłem inny który podobno jest pięciokanałowy. Zastanawiam sie czy jak jest założony Gateway z aktywnym CP i radar z aktywnym CP to może blokować komunikacje miedzy nimi ?
Jest szansa, że CP na radarze jeszcze się nie ujawniła. U mnie wyskoczyła na drugi dzień.
Gateway pomimo CP pozwala na diagnostykę. Jak montowałem high beam assist to przed wymianą gatka też nie miałem komunikacji za to po wymianie już tak - wyskoczyła tylko kupa błędów. Ja bym najpierw, przed wizytą w ASO, podłączył ten nowy i sprawdził czy jest komunikacja z radarem.
Właśnie już zmontowałem tego nowego Gateway (posiada Cp) i tez nie ma komunikacji z radarem mam nadzieje ze ta ochrona komponentu uniemożliwia komunikacje
Ostatnio zmieniony 06 sie 2016, 19:47 przez Arksi, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiązkę sam robiłem ale już sprawdzałem połączenie kilka razy i jest ok. Zastanawia mnie tylko czy ten nowy Gateway faktycznie obsługuje radar bo jak sprawdzałem napięcia na wyjściach canów w radarze to sie pojawiają rożne impulsy czyli można by wywnioskować, że radar próbuje sie komunikować
Faktycznie wg. Etki nie obsluguje Acc ale jak go podłaczylem to ma domyślnie zakodowana obsluge Acc czyli wyglada jakby wcześniej w Aucie którym był zamontowany obsługiwał Acc.
W poniedziałek jadę zdjąć ochronę komponentu z gateway i radaru. Problem polega na tym że mam bark komunikacji z radarem w VCDS i nie wiem czy wszystko jest poprawnie zamontowane.