Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zasysa powietrze przez korek oleju.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 09 sie 2016, 10:13

No raczej tak ;)

markovsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:33
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: markovsky » 09 sie 2016, 11:08

A mam jeszcze pytanie, wie ktoś jak nazywa się ta gumowa uszczelka łącząca dolot i przepustnice ? I czy to normalne , że w dolocie tym czarnym jest osad olejowy ?

[ Dodano: 2016-08-09, 11:08 ]
palec85 pisze:Kolego a powiedz czy sprawdzales na rozgrzanym silniku?chetnie sprawdz tez u siebie bo w sumie nie pamietam czy na zimnym czy cieplym kiedys sprawdzalem i czy to ma znaczenie.
Na rozgrzanym.

Awatar użytkownika
CykCyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój

Post autor: CykCyk » 09 sie 2016, 11:20

Chodzi Ci o taki kołnierz gumowy?
Obrazek

Numer tej części jaki znalazłem to 078129949C.

Osad przy króćcu na który wchodzi odma chyba może występować, a przynajmniej u mnie zawsze trochę było za każdym razem jak rozbierałem.

markovsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:33
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: markovsky » 09 sie 2016, 12:04

Tak , dokładnie o to chodzi , dzięki wielkie ;) a co do falowania to dam sobie chyba z tym spokój ;(

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 09 sie 2016, 12:25

Dzieki markovsky. Co do tej uszczelki to tez mam ja chyba do wymiany bo jak ncisne energicznie gaz to jest jedno sykniecie gdzies stamtad wlasnie i jak jade to w czasie zmiany biegow jak wcisne sprzeglo to tez jest sykniecie jedno.

markovsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:33
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: markovsky » 09 sie 2016, 18:08

palec85 pisze:Dzieki markovsky. Co do tej uszczelki to tez mam ja chyba do wymiany bo jak ncisne energicznie gaz to jest jedno sykniecie gdzies stamtad wlasnie i jak jade to w czasie zmiany biegow jak wcisne sprzeglo to tez jest sykniecie jedno.
U mnie ogólnie coś syczy z tych okolic. Ale moja jest spękana na samym dole i ktoś już ją docinal jakoś dziwnie ;)

[ Dodano: 2016-08-09, 18:08 ]
Witam , mam już dosyc tego auta . Niby zasysa do silnika , a dzisiaj w aucie zaczeło śmierdzieć olejem , otwieram mache a tam w miejscu zaznaczonym na zdjeciu dym . Moje pytanie brzmi , to uszczelka pokrywy zaworów , czy jest tam coś jeszcze ? Obrazek

http://www.fotosik.pl/zdjecie/f258189618509167

Awatar użytkownika
CykCyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój

Post autor: CykCyk » 09 sie 2016, 18:29

Coś sobie kapie na kolektor wydechowy, może spod tych zaślepek o których wcześniej wspominała Mazdomania, może być też spod dekla.
Odkręć zbiorniczek wyrównawczy, podnieś do góry, zdejmij plastik z dekla i może coś dojrzysz.

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 09 sie 2016, 20:10

Ja u siebie sprawdzalem i korka mi nie zasysa,jedynie kartke jak poloze no to jakies lekkie zasysanie jest bo trzyma kartke. Kurde przez rok juz by sie odmy zapchaly?a moze wcale nie musi byc takie mocne zasysanie. Oleju mi bierze w normie jak czytam ile ludziom potrafi brac, nie cieknie mi na kolektor i nie kopci nic jak mialo to miejsce wczesniej przy zapchanych odmach i walnietych uszczelkach zaworow. Chyba nie ma co za bardzo sie przejmowac bo mozna zwariowac i zawsze sie do czegos przyczepic:)autko jezdzi dobrze wiec nie ma co swirowac bo mozna rownowartosc samochodu wpakowac w wymiany i nic to nie da jak niektorym to sie juz zdarzalo.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 11 sie 2016, 06:31

Patrząc po zdjęciu to cieknie spod uszczelki pokrywy zaworów. Jako, że trochę z tym roboty jest to najlepiej kupić i wymienić komplet uszczelek, bo pozostałe też już pewnie podciekają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja