Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
jseii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 sie 2015, 21:51
Lokalizacja: wawa

Post autor: jseii » 14 lip 2016, 19:49

Proszę o podpowiedź w interpretacji logów z wtrysków.

10:00:23 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity


10:00:48 Group 014
0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity
0.61 mg/str Inj. Quantity

Dla grup 13 i 14 drugi pomiar
Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.28 mg/str Inj. Quantity

Group 014
0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.38 mg/str Inj. Quantity



10:02:06 Group 072
20.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.
18.0 ms Time Corr.

10:01:49 Group 073
24.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.
22.0 ms Time Corr.

10:02:26 Group 074
38.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
42.0 ms Time Corr.

10:02:43 Group 075
30.0 ms Time Corr.
40.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.

10:03:02 Group 076
44.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
38.0 ms Time Corr.

10:03:19 Group 077
32.0 ms Time Corr.
44.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.

Wyczytałem na forum ze limit dla 13 i 14 to +/-2.8 czy to jest prawda? Dla grup 72-76 wartości mi się nie zmieniają praktycznie wcale. Podobno korekty czasu na plusie mówią o tym, że są zapieczone.
Czy wiecie co dokładnie oznaczają pozycje 1,2,3 dla grup 13 i 14 oraz 72-74.
Czy da się zrobić jakąś średnią z grup 13 i 14 powiedzmy w czasie jazdy pół godziny?

Krause
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 kwie 2014, 20:50
Lokalizacja: Kaltenkirchen

Post autor: Krause » 14 lip 2016, 20:06

podpowiedzcie co sie u mnie dzieje z wtryskami 2,7 canc. Niekiedy na wolnych obrotach zaczyna kuleć silnik po podpięciu vcds korekty na 13 i 14 skaczą od 0,33 do -0,20 jak szalone w gore i w dól.Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy i silnik szemrze jak strumyczek.błędów brak.Dzieje się tak po jakimś czasie jazdy i stanięciu w miejscu,niekiedy chwilke zakuleje i powroci do normalnej pracy niekiedy musze zgasić,odpalić i wszystko jest ok.Dodam ,ze jestem juz po zabiegu z liqi moly. <uoee>

Group 013
-0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity


Group 014
0.14 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity

Group 072
-9.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
7.0 ms Time Corr.

Group 073
14.0 ms Time Corr.
1.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.


Group 074
12.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.


Group 075
2.0 ms Time Corr.
5.0 ms Time Corr.
15.0 ms Time Corr.


Group 076
4.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.


Group 077
-3.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 21 lip 2016, 14:46

Krause pisze:podpowiedzcie co sie u mnie dzieje z wtryskami 2,7 canc. Niekiedy na wolnych obrotach zaczyna kuleć silnik po podpięciu vcds korekty na 13 i 14 skaczą od 0,33 do -0,20 jak szalone w gore i w dól.Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy i silnik szemrze jak strumyczek.błędów brak.Dzieje się tak po jakimś czasie jazdy i stanięciu w miejscu,niekiedy chwilke zakuleje i powroci do normalnej pracy niekiedy musze zgasić,odpalić i wszystko jest ok.Dodam ,ze jestem juz po zabiegu z liqi moly. <uoee>
sprawdz kodowanie wtrysków, miałem podobne objawy, chociaż działo sie to rzedko, bo np raz na tydzien, co pare dni itp, już mieliśmy wysyłać wtryski na sprwdzenie ale mój mechanik stwiedził że wtryski były zamienione miejscami i nikt nie skorygował kodowania, po tym zabiegu juz drugi rok jezdze i wszystko jest ok

haribo.pl

Wtrysk

Post autor: haribo.pl » 21 lip 2016, 16:10

U mnie takie objawy były jak padała przepustnica ,po wymianie na nową ustało ,tak samo motor po 10min jeździe kulał przez pare sek 20-30 na postoju

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 26 lip 2016, 15:28

Chłopaki bardzo proszę o pomoc co oprócz wtryskiwaczy (wymieniam używki) jest potrzebne? Słyszałem, że jakieś podkładki. Jeśli można to proszę o numery. Silniczek BMK.

I czy lepiej wymienić olej przed wymianą wtrysków czy po?

Niestety nie mam możliwości zrobić tego w jednym zakładzie więc po wymianie wtrysków musiałbym podjechać na wymiane oleju ok 100km.

Pozdrawiam

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 26 lip 2016, 15:32

kladka mocujaca (059-130-216-C)
miedziany pierscien uszczelniajacy (059-130-519)
o-ring obiegu powrotnego (059-130-119)
o-ring wtryskiwacza (WHT-000-884)

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 26 lip 2016, 16:05

Dzięki kolego. Rozumiem że każda część x6?

I czy kładke mocującą też należy wymienić?

Duże ryzyko będzie jeśli wymienie olej po wymianie wtrysków z dajmy na to 200km?
Lub zalanie nowego oleju do starych wtrysków i dopiero potem wymiana wtryskiwaczy?


Pozdrawiam

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 26 lip 2016, 16:28

Nie widzę związku pomiedzy wymianą wtrysków, a wymianą oleju. Chyba że chodzi o to, że tamte lały i masz dużo gnojówki w misce olejowej. Co do kładek mocujących, to podobno tak, bo one się odkształcają po dokręceniu i jednocześnie są końcową uszczelką. Daj znać jak ustalisz ceny tych 4 elementów, bo ja moze też niedługo będę zmieniał wtryskiwacze.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 26 lip 2016, 18:31

Matizzulo pisze:Dzięki kolego. Rozumiem że każda część x6?
Kazda czesc tyle razy ile wtryskow wymieniasz/ruszasz.
Matizzulo pisze:I czy kładke mocującą też należy wymienić?
To zalezy od przebiegu, kladka ma za zadania trzymac wtryskiwacz w miejscu. Nowa kladka jest troche wygieta jakby delikatnie w ksztalcie U (bardzo, bardzo delikatnie) po przebiegu 200k staje sie praktycznie plaska.
Matizzulo pisze:Duże ryzyko będzie jeśli wymienie olej po wymianie wtrysków z dajmy na to 200km?
Lub zalanie nowego oleju do starych wtrysków i dopiero potem wymiana wtryskiwaczy
To nie ma zadnego znaczenia.

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 27 lip 2016, 12:07

Dzięki chłopaki. poczekaj za wszystko oprócz kładek płacę 190 z wysyłką(6szt). Zastanawiam się tylko czy przy wymianie na używki wtryski też trzeba to wymieniać czy tylko przy nowych.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 27 lip 2016, 13:33

Przeciez te kladki zuzywaja sie niezaleznie od wtryskow - wiec jakie to ma znaczenie czy montujesz uzywane czy nowe?

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 09 sie 2016, 19:45

Witam Panowie.

Wymieniłem wtryski z końcówką AB na AR w moim bmk(wiem ze wg etki nie pasuja ale ludzie zakladaja i jest ok) i wydaję mi się że auto straciło moc od dołu. Ciągnie go nie na trybie s do 4100 wiec różnica w przełączeniu na S jest nieodczuwalna. Zauważyłem też że po zrzuceniu z D na R łapie zadyszki tzn schodzi z obrotów o jedną kreskę i za sekundę wraca. Czy w starych wtryskach miałem coś nie tak i tutaj jest ok czy to nie jest normalne?

P.s. Na starych wtryskach mocniej falowały obroty i zacinał po postoju i odpaleniu na ciepłym zadnych innych objaw. Teraz jakby falował ale mniej.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 09 sie 2016, 23:05

Jak zamontowales inne wtryski to trzeba by tez wprowadzic odpowiednie korekcje oprogramowaniu sterownika silnika.

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 10 sie 2016, 00:33

Jestem w stanie zrobic to sam vagiem? I czy moge narazie jezdzic nez tego? W czwartek mam trase 1500km.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 10 sie 2016, 00:35

VAGiem tego nie zrobisz, czy mozesz jezdzic bez tego ciezko mi powiedziec - nie mam doswiadczenia z takimi zmianami, ja osobiscie bym nie jezdzil.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga