[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Proszę o podpowiedź w interpretacji logów z wtrysków.
10:00:23 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity
10:00:48 Group 014
0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity
0.61 mg/str Inj. Quantity
Dla grup 13 i 14 drugi pomiar
Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.28 mg/str Inj. Quantity
Group 014
0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.38 mg/str Inj. Quantity
10:02:06 Group 072
20.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.
18.0 ms Time Corr.
10:01:49 Group 073
24.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.
22.0 ms Time Corr.
10:02:26 Group 074
38.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
42.0 ms Time Corr.
10:02:43 Group 075
30.0 ms Time Corr.
40.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.
10:03:02 Group 076
44.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
38.0 ms Time Corr.
10:03:19 Group 077
32.0 ms Time Corr.
44.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.
Wyczytałem na forum ze limit dla 13 i 14 to +/-2.8 czy to jest prawda? Dla grup 72-76 wartości mi się nie zmieniają praktycznie wcale. Podobno korekty czasu na plusie mówią o tym, że są zapieczone.
Czy wiecie co dokładnie oznaczają pozycje 1,2,3 dla grup 13 i 14 oraz 72-74.
Czy da się zrobić jakąś średnią z grup 13 i 14 powiedzmy w czasie jazdy pół godziny?
10:00:23 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity
10:00:48 Group 014
0.05 mg/str Inj. Quantity
-0.52 mg/str Inj. Quantity
0.61 mg/str Inj. Quantity
Dla grup 13 i 14 drugi pomiar
Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.28 mg/str Inj. Quantity
Group 014
0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.38 mg/str Inj. Quantity
10:02:06 Group 072
20.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.
18.0 ms Time Corr.
10:01:49 Group 073
24.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.
22.0 ms Time Corr.
10:02:26 Group 074
38.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
42.0 ms Time Corr.
10:02:43 Group 075
30.0 ms Time Corr.
40.0 ms Time Corr.
28.0 ms Time Corr.
10:03:02 Group 076
44.0 ms Time Corr.
52.0 ms Time Corr.
38.0 ms Time Corr.
10:03:19 Group 077
32.0 ms Time Corr.
44.0 ms Time Corr.
30.0 ms Time Corr.
Wyczytałem na forum ze limit dla 13 i 14 to +/-2.8 czy to jest prawda? Dla grup 72-76 wartości mi się nie zmieniają praktycznie wcale. Podobno korekty czasu na plusie mówią o tym, że są zapieczone.
Czy wiecie co dokładnie oznaczają pozycje 1,2,3 dla grup 13 i 14 oraz 72-74.
Czy da się zrobić jakąś średnią z grup 13 i 14 powiedzmy w czasie jazdy pół godziny?
podpowiedzcie co sie u mnie dzieje z wtryskami 2,7 canc. Niekiedy na wolnych obrotach zaczyna kuleć silnik po podpięciu vcds korekty na 13 i 14 skaczą od 0,33 do -0,20 jak szalone w gore i w dól.Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy i silnik szemrze jak strumyczek.błędów brak.Dzieje się tak po jakimś czasie jazdy i stanięciu w miejscu,niekiedy chwilke zakuleje i powroci do normalnej pracy niekiedy musze zgasić,odpalić i wszystko jest ok.Dodam ,ze jestem juz po zabiegu z liqi moly.
Group 013
-0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
Group 014
0.14 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
Group 072
-9.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
7.0 ms Time Corr.
Group 073
14.0 ms Time Corr.
1.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
Group 074
12.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.
Group 075
2.0 ms Time Corr.
5.0 ms Time Corr.
15.0 ms Time Corr.
Group 076
4.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
Group 077
-3.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.
Group 013
-0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
-0.24 mg/str Inj. Quantity
Group 014
0.14 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
Group 072
-9.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
7.0 ms Time Corr.
Group 073
14.0 ms Time Corr.
1.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
Group 074
12.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.
Group 075
2.0 ms Time Corr.
5.0 ms Time Corr.
15.0 ms Time Corr.
Group 076
4.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
Group 077
-3.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.
sprawdz kodowanie wtrysków, miałem podobne objawy, chociaż działo sie to rzedko, bo np raz na tydzien, co pare dni itp, już mieliśmy wysyłać wtryski na sprwdzenie ale mój mechanik stwiedził że wtryski były zamienione miejscami i nikt nie skorygował kodowania, po tym zabiegu juz drugi rok jezdze i wszystko jest okKrause pisze:podpowiedzcie co sie u mnie dzieje z wtryskami 2,7 canc. Niekiedy na wolnych obrotach zaczyna kuleć silnik po podpięciu vcds korekty na 13 i 14 skaczą od 0,33 do -0,20 jak szalone w gore i w dól.Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wraca do normy i silnik szemrze jak strumyczek.błędów brak.Dzieje się tak po jakimś czasie jazdy i stanięciu w miejscu,niekiedy chwilke zakuleje i powroci do normalnej pracy niekiedy musze zgasić,odpalić i wszystko jest ok.Dodam ,ze jestem juz po zabiegu z liqi moly.
Chłopaki bardzo proszę o pomoc co oprócz wtryskiwaczy (wymieniam używki) jest potrzebne? Słyszałem, że jakieś podkładki. Jeśli można to proszę o numery. Silniczek BMK.
I czy lepiej wymienić olej przed wymianą wtrysków czy po?
Niestety nie mam możliwości zrobić tego w jednym zakładzie więc po wymianie wtrysków musiałbym podjechać na wymiane oleju ok 100km.
Pozdrawiam
I czy lepiej wymienić olej przed wymianą wtrysków czy po?
Niestety nie mam możliwości zrobić tego w jednym zakładzie więc po wymianie wtrysków musiałbym podjechać na wymiane oleju ok 100km.
Pozdrawiam
Nie widzę związku pomiedzy wymianą wtrysków, a wymianą oleju. Chyba że chodzi o to, że tamte lały i masz dużo gnojówki w misce olejowej. Co do kładek mocujących, to podobno tak, bo one się odkształcają po dokręceniu i jednocześnie są końcową uszczelką. Daj znać jak ustalisz ceny tych 4 elementów, bo ja moze też niedługo będę zmieniał wtryskiwacze.
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Kazda czesc tyle razy ile wtryskow wymieniasz/ruszasz.Matizzulo pisze:Dzięki kolego. Rozumiem że każda część x6?
To zalezy od przebiegu, kladka ma za zadania trzymac wtryskiwacz w miejscu. Nowa kladka jest troche wygieta jakby delikatnie w ksztalcie U (bardzo, bardzo delikatnie) po przebiegu 200k staje sie praktycznie plaska.Matizzulo pisze:I czy kładke mocującą też należy wymienić?
To nie ma zadnego znaczenia.Matizzulo pisze:Duże ryzyko będzie jeśli wymienie olej po wymianie wtrysków z dajmy na to 200km?
Lub zalanie nowego oleju do starych wtrysków i dopiero potem wymiana wtryskiwaczy
Witam Panowie.
Wymieniłem wtryski z końcówką AB na AR w moim bmk(wiem ze wg etki nie pasuja ale ludzie zakladaja i jest ok) i wydaję mi się że auto straciło moc od dołu. Ciągnie go nie na trybie s do 4100 wiec różnica w przełączeniu na S jest nieodczuwalna. Zauważyłem też że po zrzuceniu z D na R łapie zadyszki tzn schodzi z obrotów o jedną kreskę i za sekundę wraca. Czy w starych wtryskach miałem coś nie tak i tutaj jest ok czy to nie jest normalne?
P.s. Na starych wtryskach mocniej falowały obroty i zacinał po postoju i odpaleniu na ciepłym zadnych innych objaw. Teraz jakby falował ale mniej.
Wymieniłem wtryski z końcówką AB na AR w moim bmk(wiem ze wg etki nie pasuja ale ludzie zakladaja i jest ok) i wydaję mi się że auto straciło moc od dołu. Ciągnie go nie na trybie s do 4100 wiec różnica w przełączeniu na S jest nieodczuwalna. Zauważyłem też że po zrzuceniu z D na R łapie zadyszki tzn schodzi z obrotów o jedną kreskę i za sekundę wraca. Czy w starych wtryskach miałem coś nie tak i tutaj jest ok czy to nie jest normalne?
P.s. Na starych wtryskach mocniej falowały obroty i zacinał po postoju i odpaleniu na ciepłym zadnych innych objaw. Teraz jakby falował ale mniej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga