[A6 C5 2.4]Wymiana paska rozrzadu v6
Witam Panowie jestem tu nowy jak i również nowym posiadaczem a6 C5 z silnikiem 2.4 arj wiec jak cos pisze nie tak to prosze o wyrozumiałość. Przymierzam sie do wymiany rozrządu jak to po zakupie bywa kiedy nie ma sie pewnosci co do niego i czytam te fora i czytam i nigdzie nic konkretnego znalezc nie moge odnośnie co przy okazji wymieniac kiedy juz tyle rozbierzemy, wiadomo, pasek wielorowkowy, rolka i napinacz paska wielorowkowego, termostat ale wyczytalem gdzies tez cos o jakis uszczelniaczach, o co moze chodzić i czy cos jeszcze do tego dorzucic zeby wszystko bylo juz na tip top. Zgóry dzieki
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Zrobiłem logi statyczne grupy 32 i 33 oto wyniki http://vaglog.pl/log_269289.html oraz http://vaglog.pl/log_269284.html oraz grupy 1 http://vaglog.pl/log_269290.html gdzie jest pokazane falowanie obrotów.
manfredjg sprawdzałem na postoju wynosi 3,9 g/s więc niby w normie, będę musiał zrobić logi dynamiczne aby dokładnie sprawdzić. Pomiary robiłem VAG 311.2, przepustnicę adaptować bez czyszczenia? Jeszcze umówiony jestem na poniedziałek na wymianę złączek elastycznych "plecionek" ponieważ przed lewym katem słychać przedmuchy a przed prawym jest jeszcze oryginalna harmonijka oraz puszcza na łączeniach za katami.
panowie, pytanie:
pacjent 2,4 ALF PB+LPG
logi statyczne robione na PB: http://vaglog.pl/log_269558.html
delikatnie mi faluje ( 680-720 na VAGu ), czy wszystko OK z ustawieniem rozrządu i tymi nastawnikami dopiero zaczynam przygodę z V6 więc proszę o wyrozumiałość
pacjent 2,4 ALF PB+LPG
logi statyczne robione na PB: http://vaglog.pl/log_269558.html
delikatnie mi faluje ( 680-720 na VAGu ), czy wszystko OK z ustawieniem rozrządu i tymi nastawnikami dopiero zaczynam przygodę z V6 więc proszę o wyrozumiałość
Ostatnio zmieniony 10 cze 2017, 00:29 przez DaMaGe, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Zrobiłem logi dynamiczne grupy 002 http://vaglog.pl/log_270204.html oraz 002, 032, 033 razem http://vaglog.pl/log_270202.html wyglądają na ok? Czekam aż spec od tłumików wyzdrowieje a do tego czasu wyczyszczę przepustnicę.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga