Ma znaczenie i to duże.Frugo1 pisze: Jak sprawdzić który wałek trzeba przekręcić , czy to nie ma znaczenia?
Musisz zdjąć pokrywy rozrządu i sprawdzić znaki na wałkach, czy się pokrywają.
Ok w poniedziałek załatwię wzór win xp, postawię maszynę wirtualna zrobię logi vagiem 312metyoo pisze:poszukaj VCDSa albo VAGComa 3.x. Dziwne te logi wyszły, tzn wartości.
Nie no, nie na postojuMazdomania pisze:Ty na postoju robiłeś te logiPo obrotach patrząc źle są zrobione.
Czyli źle są zrobione dynamiczne. W okolicach 28sek. widać, że auto jest na 3 biegu - i na nim robimy logi, a nie na 1. Rozpędź auto do 3 biegu i 1500rpm i wtedy na maxa gaz do tych 6000rpm. - wtedy będzie widać co i jak.Frugo1 pisze:log zaczyna się od 75.34 sekundy, od 0 km/h do odcięcia(na 1 biegu) potem 2 bieg i do odcięcia
Kurcze nie mam tego win xp za tydzień będę miał, spróbuje jeszcze zrobić na dniach tym moim vagiem tak jak piszesz tylko muszę gdzieś na lepsze drogi pojechaćMazdomania pisze:Czyli źle są zrobione dynamiczne. W okolicach 28sek. widać, że auto jest na 3 biegu - i na nim robimy logi, a nie na 1. Rozpędź auto do 3 biegu i 1500rpm i wtedy na maxa gaz do tych 6000rpm. - wtedy będzie widać co i jak.Frugo1 pisze:log zaczyna się od 75.34 sekundy, od 0 km/h do odcięcia(na 1 biegu) potem 2 bieg i do odcięcia