[A6 C5 2.4]Wymiana paska rozrzadu v6
Sukces!
Po wyciągnięciu na stół i wyczyszczeniu przepustnicy - dobre pół godzina szorowania pędzelkiem i benzyną ekstrakcyjną obroty równo stoją. Przy okazji że był bardzo dobry dostęp wyczyściłem krótką odmę, która również była konkretnie zawalona brązową mazią. Następnie adaptacją przepustnicy VAGiem i oto co widzimy http://vaglog.pl/log_270353.html obroty równo stoją
rozrząd jak na razie zostawię bo auto ma kopa i nic się nie dzieje jedynie będę kontrolował co jakiś czas.


- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
- Imię: Michał
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mierzęcice
Na każdego przychodzi pora więc i ja jestem po wymianie rozrządu i co
?
Niestety u mnie po wymianie, wszystko robione na blokadach i w grupie 093 ujrzałem wartości 2 i 5 lub 8 a w grupie 090 0 i -1 .Wszystko zrobione na blokadach.Robiłem także nastawniki faz rozrządu.Lewa i prawa strona jest zrobiona.W czym tkwi błąd ? przód auta jeszcze jest rozebrany więc coś mogę poprawić.

Niestety u mnie po wymianie, wszystko robione na blokadach i w grupie 093 ujrzałem wartości 2 i 5 lub 8 a w grupie 090 0 i -1 .Wszystko zrobione na blokadach.Robiłem także nastawniki faz rozrządu.Lewa i prawa strona jest zrobiona.W czym tkwi błąd ? przód auta jeszcze jest rozebrany więc coś mogę poprawić.