Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0 TDI] drgania silnika

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 lut 2016, 11:26

Sambor11 pisze:Czy poduszka tej firmy jest dobra czy lepiej Lemfordera?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lnika.html
Najlepiej oryginał, potem ewentualnie Lemforder i ... na tym koniec. Z tym wyjątkiem, że Lemforder nie produkuje wszystkich poduszek i niestety pozostaje oryginał, który produkowany jest przez firmę AVON.

Do silnika 2.0TDI CAHA/CAGB pasują takie poduszki:
- 4F0 199 379 BK - lewa z czujnikiem, koszt w ASO ok. 775 zł;
- 4F0 199 382 BG - prawa bez czujnika do skrzyni manualnej, koszt w ASO ok. 508 zł;
- 4F0 199 382 BT - prawa bez czujnika do skrzyni automatycznej, koszt w ASO ok. 508 zł.
Warto wymienić również przedni odbijak (pomarańczowa pianka), nr części 4F0 199 339, koszt w ASO ok. 32 zł.
Literki na końcu mają znaczenie, ponieważ decydują o twardości poduszek.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 14:40 przez mat1324, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 26 lut 2016, 11:55

karolsieradz pisze:Wszystko org. Rozmawiałem z osobą regenerującą wałki i oznajmił, ze nie ma reguły na BRE trafiają sie i takie i takie.
No nie wiem... pamiętam że sprawdzałem w ETCE i ewidentnie dla silnika BRE i BRF był napęd na kołach zębatych... aż dzisiaj sprawdzę po raz kolejny.
Pamiętam że jak kupiłem to wpisywałem nr vin i też wyskoczył mi napęd na kołach - i tak było.

Powiedz mi czy po wymianie poduszek na nowe mrowi Ci lewarek zmiany biegów... ja drgań nie mam praktycznie nigdzie poza minimalnym drżeniem/mrowieniem lewarka (może zbyt dużo wymagam?)

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 26 lut 2016, 13:53

"BRE mają zamiennie łańcuch lub koła zębate" Tak przekazała mi osoba, która od 7 lat regeneruje nasze pompy. W moim przypadku auto posiadam od nowości i nikt do pompy wcześniej nie zaglądał. Po wymianie poduszek nie mam żadnego mrowienia, a wcześniej było wyczuwalne również na lewarku. Poduszka skrzyni, pasa przedniego oraz prawa sa nowe od lemfa a, a lewa z czujnikiem używka z końcówką BK

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 27 lut 2016, 07:46

Ja wymieniłem 2 poduszki na używki ale faktycznie tej pod skrzynią nie ruszyłem - jaki był jej koszt?

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 28 lut 2016, 02:02

Sprobowalem dzisiaj sposob na unoszenie silnika podczas pracy z trzech stron. Szwagier ktory siedzial za kierownica nie wyczol zadnego zaniku wibracji na lewarku zmiany biegow a I na karoseri drgania sie nie zmniejszyly. Tak ze sadze, ze to nie poduszki.

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 28 lut 2016, 02:17

Bart_d pisze:Ja wymieniłem 2 poduszki na używki ale faktycznie tej pod skrzynią nie ruszyłem - jaki był jej koszt?
Poduszka skrzyni od lemfa kosztowala 120 zl. Po wymianie poduszek skotygowalem polozenie loza poduszki pasa przeniego. Poduszka ma byc wysrodkowana.

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 28 lut 2016, 13:49

U mnie nie ma możliwości wyśrodkowania. Może wystarczyłoby wymienić poduchę pod skrzynią, bo jesli ona będzie nowa to powinna byc wyższa (niewybita,niezuzyta).
Wtedy ten odbój z przodu by mi się podniósl i by było super. Bo regulację mam juz max. na dole i nie zejdę niżej.
Pokaż zdjęcie jak ta tylna wygląda.

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 28 lut 2016, 18:27

Starą już wyrzuciłem

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 29 maja 2016, 22:06

No niestety. Lekkie mrowienie na lewarku biegów jest wyczuwalne. Silnik chodzzi bardzo równo, nie ma przypadkowych szarpnięć. Jak otworze maskę i patrzę na niego to widac, że lekko drga. Wasze tez lekko się trzęsą, a poduchy mają zadanie by to nie przenieśc na budę? Czy silnik podczas pracy stoi stabilnie?

Gość.

Post autor: Gość. » 29 maja 2016, 22:07

2.0 tdi i stabilność...trzesie sie to jak osika i taka ich juz natura. :]

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 31 maja 2016, 18:35

Ale wszystkie?

dawidol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 paź 2013, 23:49
Lokalizacja: dolnośląskie

drgania silnika

Post autor: dawidol » 18 cze 2016, 20:00

Panowie, proszę o pomoc bo już brakuje mi sił.

Temat standardowy drgania silnika na biegu jałowym filmik poniżej

Co zrobiono:
1. Wtryski sprawdzone w ASO był do wymiany zrobiono
2. Poduchy sprawdzone, z żadnej nie cieknie etc
3. Przepływka nowa ori

Objawy, nie zawsze ale jak się silnik rozgrzeje i np zatrzymuje sie na światłach to zaczynają falować obroty i trząść budą jakby palił na 3 gary. Zauważyłem, że jak wyłącze klime to zdarza się to zdecydowanie rzadziej. Wystarczy przygazować i wraca do normy.

Odpinałem przepływke na uruchomionym silniku i obroty się stabilizują jak podpinałem i załączyłem klime znow fale jak na filmiki.



Jakies pomysły?

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 14 lis 2016, 12:25

Witam
Mam pytanie dotyczące ustawienia rozrządu w 2.0 PD BRF ponieważ z tego co widzę są dwa rodzaje blokad na wał T10050 oraz T10100 czy wie ktoś może która blokada idzie do BRF?
Oraz czy kiedy zblokuje rozrząd na znaki to będę miał 1 i 4 cylinder w GMP ? Ponieważ jestem w trakcie regeneracji pompy oleju i chce ustawić wszystko idealnie.
Z góry dziękuje

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 14 lis 2016, 22:26

I tak sprzedają w kompletach po 2sztuki. Ja miałem jedną blokadę, a musialem kupić dwie i teraz mam 3sztuki. Nikt ci nie odpowie, bo różne kola były montowane na wał. Najlepiej mieć dwie pod ręką.

Ogarnąłem wreszcie temat pompy oleju. Dużo było roboty- jeszcze zostala zbieżność, bo bez opuszczenia kołyski to można zapomnieć. Przy okazji wymieniona prawa poduszka na nową Lemfa. W autku przyjemnie, nic nie telepie i się nie trzęsie. :>

[ Dodano: 2016-11-14, 22:26 ]
Maciek1995 pisze:Witam
Oraz czy kiedy zblokuje rozrząd na znaki to będę miał 1 i 4 cylinder w GMP ? Ponieważ jestem w trakcie regeneracji pompy oleju i chce ustawić wszystko idealnie.
Z góry dziękuje
Tak, po zblokowaniu masz GMP

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 14 lis 2016, 23:37

Sanie chyba aż tak się nie przesuną chyba ze usunąłeś je z auta kompletnie bo ja tylko poluzowałem od nadwozia a wahaczy nie ruszylem.
OK będę miał blokady do rozrządu i pompy oleju żeby to wszystko ustawić jak należy

[ Dodano: 2016-11-14, 23:37 ]
Przy okazji zsynchronizuje rozrząd bo mam kat -3,43 czy zostawić jak jest bo autko pali na dotyk czy zimny czy ciepły i śmiga aż miło ale niby najlepiej jest jak jest bliżej 0

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga