W tym temacie będą zamieszczane wnioski dotyczące wzmiankowanego kompletu wahaczy do auta przedliftowego. Mój samochód należy do modelu rocznikowego 99 czyli X. Ważna rzecz, że w przedliftach zwrotnica nie jest aluminiowa, więc wymiana jest nieco łatwiejsza.
Temat będzie na bieżąco uzupełniany. Poniżej link ze zdjęciami z montażu. Odnośnie samej procedury nie będę się rozpisywał, bo było to wielokrotnie wałkowane. Jednak tylko uściślę, że zawieszenie było wstępnie skręcone na kobyłkach, na 'bardzo luźno'. Następnie kilka razy tam i z powrotem autko przejechało na kołach i zawieszenie zostało skręcone na kołach - dolne wahacze i po skręceniu tarcz i postawieniu auta na klockach - górne. Zatem nie ma opcji, by cokolwiek było skręcone 'w złej pozycji' i tuleje oraz sworznie były poddane nadmiernemu obciążeniu związanemu ze złym montażem.
LINK:
Folder będzie uzupełniany
Wnioski początkowe i wrażenia:
- Zestaw zawiera komplet wahaczy, drążków kierowniczych i łączników stabilizatora
- W zestawie są widoczne na zdjęciu śruby - wszystkie nowe o odpowiedniej twardości
- Zawieszenie jest sztywne, nic nie lata, nie ma luzów itd.
- Jazda po ustawieniu geometrii jak na razie bez zarzutów - samochód prowadzi się jak po szynach
- W tej chwili od montażu samochód przejechał ok 600 km. Montaż tydzień temu w sobotę, 14 maja.
- Samochód jeździ sporo po Wrocławiu, więc zainteresowani mogą być pewni że zostanie 'przetestowane'.
Dalsze plany:
- Po długim weekendzie pierwszy przegląd po ok 1200 km
- Kolejny przegląd po 5000 i dalej co ok 5 tysięcy.
Inne:
- Tak, mam rozwaloną na tych zdjęciach osłonę przegubu

- Tak, muszę zrobić uszczelnienie skrzyni
