
Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków
z tego co wiem mechanik od razu montowal wszystkie zestawy, nic nie mowil ze cos dokladal a znając go by nie zapomniał o tym wspomnieć by doliczyć z 30zł
Ja na SKV zrobiłem 75000 więc chyba nie trzeba w nich dłubać nic - ale niech się wypowie Dystrybutor SKV - powinien wiedziec przecież i trąbić o tym.

Ja na SKV zrobiłem 75000 więc chyba nie trzeba w nich dłubać nic - ale niech się wypowie Dystrybutor SKV - powinien wiedziec przecież i trąbić o tym.
Cieszymy się z faktu, że nasz zestaw wahaczy dobrze się Panu sprawuje. Tak jak wspominałem we wcześniejszych postach jesteśmy pewni jakości jaką oferują produkty SKV Germany.fenek82 pisze:Dopiero co zobaczyłem wątek, co prawda nie brałem udziału w teście, sporo jezdze bo okolo 50k rocznie zestaw SKV mam od 2 lat, zrobiłem na nich 75000 w tym gdzieś 50 000 po trasie obecnie wcześniej były MS około 40 000, wcześniej miałem krafta
Apophis pisze:Panowie ważna sprawa to zawsze przed montażem nowych zdjac gumke i nawalic pod nia troche smaru. One zazwyczaj sa suche temu szybko padają.
Faktycznie w zawiasach innych producentów powinno dodawać się smaru, ale w tych SKV nie, bo producent nie chce by ludzie dobierali się do osłon ze względu na ryzyko uszkodzenia gumy itp. Mechanik skopie robotę, a klient będzie miał pretensje do zawieszenia, dlatego SKV myśli za mechanikafenek82 pisze:z tego co wiem mechanik od razu montowal wszystkie zestawy, nic nie mowil ze cos dokladal a znając go by nie zapomniał o tym wspomnieć by doliczyć z 30zł![]()
Ja na SKV zrobiłem 75000 więc chyba nie trzeba w nich dłubać nic - ale niech się wypowie Dystrybutor SKV - powinien wiedziec przecież i trąbić o tym.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dzisiaj jadę na geometię. Niestety po wymianie rozjechała się niemiłosiernie
Fotek sporo, choć pod koniec byłem już lekko wk... i cały w smarze, więc aparatu nie dotykałem
Okazało się przy okazji, że mój zawias do tej pory był złożony z Lemfordera, Meyle i Moog. Czyli dobre graty. Generalnie do wywalenia były 2 górne, Dolny prosty + końcówka drążka. Jeszcze nie pukały, lecz wrzuciliśmy cały komplet. Aha a lekko wkurzony byłem, bo standardowo pod sam koniec sprawdziło się prawo murphyego, zapewniając +1,5 godziny roboty :P
Plus za wszystkie śruby w zestawie, ogólnie nie trzeba było po nic jeździć. Jak się jeździ dam znać po ustawieniu geometrii, bo wrażenia z jazdy na 'rozjechanym', raczej pozostawię bez komentarza

Fotek sporo, choć pod koniec byłem już lekko wk... i cały w smarze, więc aparatu nie dotykałem

Plus za wszystkie śruby w zestawie, ogólnie nie trzeba było po nic jeździć. Jak się jeździ dam znać po ustawieniu geometrii, bo wrażenia z jazdy na 'rozjechanym', raczej pozostawię bez komentarza

Zachęcam wszystkich wytypowanych użytkowników do dzielenia się zdjęciami, opiniami i spostrzeżeniami na temat montażu jak i zachowania się wahaczy w trakcie jazdy. Myślę, że nie tylko My ale i reszta użytkowników jest ciekawa tego jak owe wahacze się sprawujądawid018 pisze:moje dziś doszły.co by tu powiedzieć. ładne świecące,ciasne sworznie generalnie jak na nowe części przystało.bardzo szybka dostawa.po 22 montaż i fotorelacja

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Przy weekendzie dodam obszerniejszy temat. Jak na razie, po ustawieniu geometrii (w dobrym warsztacie, na urządzeniu 3D) jeździ się jak po sznurku. Dużo lepiej niż poprzednio - ale nic dziwnego, zawieszenie jest nowe. W każdym razie jestem na razie bardzo zadowolony z wymiany. Teraz zobaczymy jak będzie to wyglądało po kolejnych kilometrach 
