No oczywiście, to jest forum - tu prowadzi się dyskusje - tu każdy wypowiada swoje zdanie.
Nie przechwalaj się, że robisz 60tys w tyle co ja 23, bo zdaje się, że mam prawko jakieś 12lat dłużej, więc i tak mnie nie przelicytujesz.
![<figielek> <figielek>](https://a6klub.pl/images/smilies/figielek.gif)
Nie obchodzi mnie do czego używasz swoje auto. Chodziło mi tylko o wyjaśnienie, że każde przeładowane auto nie zachowuje się w zupełności tak jak powinno. I to samo dotyczy hamulców - podczas wytracania prędkości muszą pracować ponad swoją normę (większa masa czyli większa bezwładność), więc to dla mnie zrozumiałe, że bardziej się grzeją.
Cokolwiek byś nie zrobił, to proponuję więcej rozwagi, ostrożności i ograniczonego zaufania w SPAM do innych uczestników drogi, a przede wszystkim spokojniejszej jazdy.
Lukasz24815 pisze:Nie pozdrawiam.
I życzę Ci abyś za 5+ lat mógł napisać to jeszcze raz, bo tamte zdanie nie miało za zadanie Cie obrazić, a sprowokować do zastanowienia się i wysunięcia wniosków.
Lukasz24815 pisze:
Auto ważące blisko 2tony a tarcze z tyłu jak w Fiacie
![<figielek> <figielek>](https://a6klub.pl/images/smilies/figielek.gif)
Moje waży niecałe 1,5 tony, więc nie wiem skąd ta różnica. A Fiat też ma dynamiczne i szybkie auta, więc nie wiem po co sie czepiasz.
![<lol> <lol>](https://a6klub.pl/images/smilies/haha.gif)
Jakby nie było, to przednie tarcze pracują najciężej. Tylne tylko trochę im pomagają dbając jednocześnie o stabilność tylnej części pojazdu, więc nie muszą być takie jak z przodu.
PS.
Czy słyszałeś takie stwierdzenie, że "auto prowadzi się tyłem, natomiast przodem tylko kieruje"?
Na pierwszy rzut wydaje się głupie i bezsensowne, jednak to sama prawda.
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)