Uciekający płyn chłodniczy (2.4 ALF)
Uciekający płyn chłodniczy (2.4 ALF)
Witam , przedwczoraj zrobiłem sporo kilometrów (ok. 200) , następnego dnia otwieram maskę w celu sprawdzenia czy wszystko jest okej i ku mojemu zdziwieniu zbiornik płynu chłodniczego jest całkowicie pusty , pod autem nie było choćby najmniejszego śladu wycieku,dodam że w trakcie jazdy podczas każdego postoju sprawdzałem czy nie ma żadnego wycieku ,tak dla pewnośći,ale było czyściutko. Pod korkiem wlewu oleju zbiera się szarawa maź , w zbiorniku widać po jeździe małe bąbelki , czy to uszczelka głowicy ? sprawdzałem olej - czysty ,po przejechaniu 100 km nie widzę by teraz uciekał mi płyn , ma ktoś jakieś pomysły ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Maż pod korkiem na takim mrozie może się pojawić...
Sprawdź dokładnie czy nie masz gdzieś zlanego silnika, albo czy z chłodnicy gdzieś się nie leje.
Czy samochód kopci bardziej niż normalnie? Jak jak mialem padnietą uszczelkę to zostawiałem za sobą świecę dymną
Sprawdź czy nie przybywa ci oleju... albo czy w zbiorniczku wyrównawczym nie pojawiają się oczka oleju.
Sprawdź dokładnie czy nie masz gdzieś zlanego silnika, albo czy z chłodnicy gdzieś się nie leje.
Czy samochód kopci bardziej niż normalnie? Jak jak mialem padnietą uszczelkę to zostawiałem za sobą świecę dymną
Sprawdź czy nie przybywa ci oleju... albo czy w zbiorniczku wyrównawczym nie pojawiają się oczka oleju.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
A problem nie zaczął się po wymianie rozrządu? Może coś źle ci złożył mechanior.
Skoro uszczelka już puszczała to może ja teraz bardziej przedmuchało? Bo rozumiem że nie wymieniałeś jej jeszcze?
Skoro uszczelka już puszczała to może ja teraz bardziej przedmuchało? Bo rozumiem że nie wymieniałeś jej jeszcze?
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Ja na twoim miejscu wjechałbym na kanał wzioł szmate i jakiś środek odtłuszczający i dokładnie wymył cały śilnik i wszystkie węże itp, wytarł do sucha.
Pojeździł przez parę dni i później sprawdził jeżeli płyn nadal ucieka to gdzieś muszą być po nim ślady.
Ps. a króciec wody sprawdzałeś?
Pojeździł przez parę dni i później sprawdził jeżeli płyn nadal ucieka to gdzieś muszą być po nim ślady.
Ps. a króciec wody sprawdzałeś?
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Przepraszam,że tak długo nie dawałem żadnego znaku życia ale nie miałem dostępu do internetu .
rasti86, byłem z tym u mechanika , pokombinował coś z tym króćcem wody i powiedział,że jak to nie będzie wina tego , to winna jest chłodnica . No i niestety ale nadal kapie i sam nie wiem na co się mam nastawiać .. Dostrzegam już miejsce skąd mniej/wiecej cieknie , jest to prawy dolny róg chłodnicy(patrząc z perspektywy kierowcy) ,zbiera się tam i później już skapuje na ziemie. Miał może ktoś taki przypadek ? I przy okazji .. jakie chłodnice w rozsądnej cenie polecacie ?
rasti86, byłem z tym u mechanika , pokombinował coś z tym króćcem wody i powiedział,że jak to nie będzie wina tego , to winna jest chłodnica . No i niestety ale nadal kapie i sam nie wiem na co się mam nastawiać .. Dostrzegam już miejsce skąd mniej/wiecej cieknie , jest to prawy dolny róg chłodnicy(patrząc z perspektywy kierowcy) ,zbiera się tam i później już skapuje na ziemie. Miał może ktoś taki przypadek ? I przy okazji .. jakie chłodnice w rozsądnej cenie polecacie ?
U mnie podobna sytuacja:
Nagrzewa sie normalnie na 90* i taka temparature trzyma , jednak ogrzane powietrze nie jest gorące, dopiero po dodaniu gazu >2 tys leci gorące takie jak powinno , gdy na jałowym to chwile potem znów leci ciepłe ale nie tak gorące. W czerwcu wymieniany był cały rozrząd wraz z pompą i termostatem firmy INA. Dodam że ubywa mi również płynu chłodniczego oraz jego poziom po rozgrzanym silniku wzrasta około 1cm prosze o rady i pomoc ...
Nagrzewa sie normalnie na 90* i taka temparature trzyma , jednak ogrzane powietrze nie jest gorące, dopiero po dodaniu gazu >2 tys leci gorące takie jak powinno , gdy na jałowym to chwile potem znów leci ciepłe ale nie tak gorące. W czerwcu wymieniany był cały rozrząd wraz z pompą i termostatem firmy INA. Dodam że ubywa mi również płynu chłodniczego oraz jego poziom po rozgrzanym silniku wzrasta około 1cm prosze o rady i pomoc ...
Przebieg: 265 000
VIN: WAUZZZ4BZXN065615
VIN: WAUZZZ4BZXN065615
marcin881, u mnie też poziom wzrasta po rozgrzaniu ,ale to chyba normalne, w miare rozgrzania coraz mocniej ten płyn kapie . U mnie z powietrzem wszystko w porządku. Klima działa wzorowo. Na dniach pojadę na kanał i jeszcze raz dokładnie sprawdzę czy to aby na pewno wina chłodnicy.
Wasabi, dzięki za polecenie ,słyszałem trochę o tej firmie i raczej same pozytywy + cena (250zł) uważam że niezbyt wygórowana
Wasabi, dzięki za polecenie ,słyszałem trochę o tej firmie i raczej same pozytywy + cena (250zł) uważam że niezbyt wygórowana
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga