Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nie odpala 2.5TDI

Silniki wysokoprężne
mariuszpanda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mariuszpanda » 06 sty 2016, 01:25

podsumuje moje dotychczasowe dzialania : wymienilem cale paliwo na nowe, pompka w baku sprawna , nowy filtr paliwa caly uklad odpowietrzony ,wtryski ok bo jak kreci to leci z nich paliwo sprawdzane po koleji a nie wszystkie na raz nowe świecę lozostaje dalej blad 1177-modul sterowania silnika brak komunikacji co to jest dokladnie

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 06 sty 2016, 19:38

sterownik silnika to inaczej komputer ( ECU ) niewiem ile uzywki kosztuja ale uzywke trza zaprogromowac najlepiej naprawic sterownik ecu, podejdz do elektryka lub do kogos co zajmuja sie naprawa ecu, jutro sprawdze ten u mnie przekaźnik a na kkompie wszyło mi ze czujnik temperatury powietrza, ma cos wspolnego z unieruchomieniem silniika?

darioszef1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:33
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: darioszef1 » 06 sty 2016, 19:44

na moje oko to ktos juz specjalnie wyłączył kontrolke od swiec zarowych bo wywalalo bład czujnika g20 w baku od pompki.
a tobie poprostu nie zalewa koszyka w baku i dlatego ciagnie ci paliwo z powietrzem.
zewrzyj bezpiecznik 28 z któryms co daje prad po przekreceniu stacyjki odpal go obojetnie jak niech pochodzi z 10 min aby przeciagnol to powietrze az zacznie w wezyku byc tylko ropa zgas i potem juz normalnie odpali
A6 2.5 TDi AKE to dziura w portfelu bez dna...

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 06 sty 2016, 19:51

choddzi o to ze moja audi tera wiecej stoi niz jeździ bo mam passata b5 fl, mialem taki problem ze przed i po wymianie vp44 jak ruszałem powoli to szarpało i jak było na minusie to byla przerywana praca silnika, na kompie bylo ze czujnik g70 to wiec go zmienilem, odpalil zrobilem kolko by sprawdzic i bylo cacy ale jak juz zaparkowalem i go zgasilem to juz nie opdalil, a ten przekaznik nie cyka jak przekrece kluczyk dlatego musze go sprawdzic

darioszef1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:33
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: darioszef1 » 06 sty 2016, 20:38

co do pompki w baku to zalącza sie ona tylko w tedy gdy nie ma paliwa w koszyku lub jest mało jesli jest. zobacz bezpieczniki.


jak duzo auto stoi to nie zaszkodzi kontaktem te wtyczki spryskac od czujnikow.
jak odpalisz auto to przepal go troche jak dlugo stal bo moze nie pali tak jak trzeba
tylko daj mu sie rozgrzac bo pompa vp44 ktora dlugo nie paliła nie lubi odrazu na zimno.

[ Dodano: 2016-01-06, 20:38 ]
a w filtrze paliwa jest paliwo? sciagnij przewody na zawleczke i zerknij czy jest ropa
A6 2.5 TDi AKE to dziura w portfelu bez dna...

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 07 sty 2016, 18:54

wiesz nawet niewiem, ale jakby był pusty to co moglo by byc,?

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 07 sty 2016, 19:27

Jak nie ma komunikacji z modułem sterowania silnika do nawet po roku kręcenia rozrusznikiem nie odpali. Trzeba zrobić elektrykę. Podstawa to Vag i próbnik napięcia. To nie jest trudny silnik.
Pomogłem? Kliknij

mariuszpanda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mariuszpanda » 08 sty 2016, 18:16

znalazlem przyczyne y siebie to nie pompa wtryskowa tylko pompa w baku ma ktos moze taka pompe z koszykiem do sprzedania podaje kod 4B0986087

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 08 sty 2016, 23:35

no ale piosales ze pompa w baku sprawna, tzn kto ci sprawdzał pompke

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 09 sty 2016, 10:35

Witam, podepnę się do tematu ponieważ bez sensu zakładać nowy. Mam problem ze swoją audi 2.5tdi AKE 180km 2003. Auto ma problem z odpaleniem rano, kręciła dziś bardzo długo a jak temperatura spadnie poniżej zera to już w ogóle nie chce odpalić ( tylko na plaka). Sprawdziłem świece żarowe grzeją wszystkie napięcie dochodzi przekaźnik działa. W przeźroczystym wężyku od pompy nie ma bąbelków powietrza a efekt jest ewidentnie taki jakby auto było zapowietrzone. Audi jak już zapali to potem przez cały dzień odpala i nie mam z nim problemu. Ma moc nie przerywa nie faluje nie kopci. Podłączony kompyter pokazał błąd:

17583 - Wtrysk wstępny wyłączony (stały)

Proszę o pomoc

kowal51
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 wrz 2013, 17:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: kowal51 » 10 sty 2016, 02:25

Marsti pisze:Podłączony kompyter pokazał błąd:

17583 - Wtrysk wstępny wyłączony (stały)


http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=67858
1. Błąd zapisz, wykasuj, sprawdź czy powraca.
2. Warto zrobić logi statyczne, BS i wstawić na forum..
Przyczyn "nieodpalania" może być wiele (np. słaby akumulator, rozrusznik, etc )..

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 10 sty 2016, 10:55

u mnie problem rozwiazany. powodem zapowietrzania sie byl oring na filtrze paliwa ten plastik czarny w srodku byla uszczelka oring ktora puszczała,pozdrawiam

mariuszpanda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mariuszpanda » 10 sty 2016, 13:52

mechanik u którego było auto przez 4 tygodnie zabrałem je do domu i sam znalazłem przyczynę jak pożyczyłem pompkę od kolegi z tego samego modelu to odpaliła od kopa(oczywiście po odpowietrzeniu układu) ale przy okazji demontażu rozwaliłem sobie koszyk temu tez szukam pompy z koszykiem

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 12 sty 2016, 10:07

A więc tak:
- po wymianie filtra paliwa i skasowaniu błędu 17583 nie zauważyłem.
-Mam dostęp do komputera auto-com. można nim zrobić logi?
-dziś rano po odlączeniu czujnika temperatury odpalił na dotyk, po ponownym podpieciu odpalala i gasla <mysli>
-temperatura otoczenia -1 komputer pokazał temperaturę cieczy 8 stopni.

[ Dodano: 2016-01-12, 10:07 ]
Nikt nic więcej nie jest w stanie powiedzieć? Dziś zmieniłem czujnik temperatury i będę obserwował co się dzieje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga