Nie odpala 2.5TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
- Lokalizacja: wrocław
podsumuje moje dotychczasowe dzialania : wymienilem cale paliwo na nowe, pompka w baku sprawna , nowy filtr paliwa caly uklad odpowietrzony ,wtryski ok bo jak kreci to leci z nich paliwo sprawdzane po koleji a nie wszystkie na raz nowe świecę lozostaje dalej blad 1177-modul sterowania silnika brak komunikacji co to jest dokladnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
sterownik silnika to inaczej komputer ( ECU ) niewiem ile uzywki kosztuja ale uzywke trza zaprogromowac najlepiej naprawic sterownik ecu, podejdz do elektryka lub do kogos co zajmuja sie naprawa ecu, jutro sprawdze ten u mnie przekaźnik a na kkompie wszyło mi ze czujnik temperatury powietrza, ma cos wspolnego z unieruchomieniem silniika?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 31 gru 2015, 11:33
- Lokalizacja: zgorzelec
na moje oko to ktos juz specjalnie wyłączył kontrolke od swiec zarowych bo wywalalo bład czujnika g20 w baku od pompki.
a tobie poprostu nie zalewa koszyka w baku i dlatego ciagnie ci paliwo z powietrzem.
zewrzyj bezpiecznik 28 z któryms co daje prad po przekreceniu stacyjki odpal go obojetnie jak niech pochodzi z 10 min aby przeciagnol to powietrze az zacznie w wezyku byc tylko ropa zgas i potem juz normalnie odpali
a tobie poprostu nie zalewa koszyka w baku i dlatego ciagnie ci paliwo z powietrzem.
zewrzyj bezpiecznik 28 z któryms co daje prad po przekreceniu stacyjki odpal go obojetnie jak niech pochodzi z 10 min aby przeciagnol to powietrze az zacznie w wezyku byc tylko ropa zgas i potem juz normalnie odpali
A6 2.5 TDi AKE to dziura w portfelu bez dna...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
choddzi o to ze moja audi tera wiecej stoi niz jeździ bo mam passata b5 fl, mialem taki problem ze przed i po wymianie vp44 jak ruszałem powoli to szarpało i jak było na minusie to byla przerywana praca silnika, na kompie bylo ze czujnik g70 to wiec go zmienilem, odpalil zrobilem kolko by sprawdzic i bylo cacy ale jak juz zaparkowalem i go zgasilem to juz nie opdalil, a ten przekaznik nie cyka jak przekrece kluczyk dlatego musze go sprawdzic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 31 gru 2015, 11:33
- Lokalizacja: zgorzelec
co do pompki w baku to zalącza sie ona tylko w tedy gdy nie ma paliwa w koszyku lub jest mało jesli jest. zobacz bezpieczniki.
jak duzo auto stoi to nie zaszkodzi kontaktem te wtyczki spryskac od czujnikow.
jak odpalisz auto to przepal go troche jak dlugo stal bo moze nie pali tak jak trzeba
tylko daj mu sie rozgrzac bo pompa vp44 ktora dlugo nie paliła nie lubi odrazu na zimno.
[ Dodano: 2016-01-06, 20:38 ]
a w filtrze paliwa jest paliwo? sciagnij przewody na zawleczke i zerknij czy jest ropa
jak duzo auto stoi to nie zaszkodzi kontaktem te wtyczki spryskac od czujnikow.
jak odpalisz auto to przepal go troche jak dlugo stal bo moze nie pali tak jak trzeba
tylko daj mu sie rozgrzac bo pompa vp44 ktora dlugo nie paliła nie lubi odrazu na zimno.
[ Dodano: 2016-01-06, 20:38 ]
a w filtrze paliwa jest paliwo? sciagnij przewody na zawleczke i zerknij czy jest ropa
A6 2.5 TDi AKE to dziura w portfelu bez dna...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
- Lokalizacja: wrocław
Witam, podepnę się do tematu ponieważ bez sensu zakładać nowy. Mam problem ze swoją audi 2.5tdi AKE 180km 2003. Auto ma problem z odpaleniem rano, kręciła dziś bardzo długo a jak temperatura spadnie poniżej zera to już w ogóle nie chce odpalić ( tylko na plaka). Sprawdziłem świece żarowe grzeją wszystkie napięcie dochodzi przekaźnik działa. W przeźroczystym wężyku od pompy nie ma bąbelków powietrza a efekt jest ewidentnie taki jakby auto było zapowietrzone. Audi jak już zapali to potem przez cały dzień odpala i nie mam z nim problemu. Ma moc nie przerywa nie faluje nie kopci. Podłączony kompyter pokazał błąd:
17583 - Wtrysk wstępny wyłączony (stały)
Proszę o pomoc
17583 - Wtrysk wstępny wyłączony (stały)
Proszę o pomoc
Marsti pisze:Podłączony kompyter pokazał błąd:
17583 - Wtrysk wstępny wyłączony (stały)
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=67858
1. Błąd zapisz, wykasuj, sprawdź czy powraca.
2. Warto zrobić logi statyczne, BS i wstawić na forum..
Przyczyn "nieodpalania" może być wiele (np. słaby akumulator, rozrusznik, etc )..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 gru 2015, 20:45
- Lokalizacja: wrocław
A więc tak:
- po wymianie filtra paliwa i skasowaniu błędu 17583 nie zauważyłem.
-Mam dostęp do komputera auto-com. można nim zrobić logi?
-dziś rano po odlączeniu czujnika temperatury odpalił na dotyk, po ponownym podpieciu odpalala i gasla
-temperatura otoczenia -1 komputer pokazał temperaturę cieczy 8 stopni.
[ Dodano: 2016-01-12, 10:07 ]
Nikt nic więcej nie jest w stanie powiedzieć? Dziś zmieniłem czujnik temperatury i będę obserwował co się dzieje.
- po wymianie filtra paliwa i skasowaniu błędu 17583 nie zauważyłem.
-Mam dostęp do komputera auto-com. można nim zrobić logi?
-dziś rano po odlączeniu czujnika temperatury odpalił na dotyk, po ponownym podpieciu odpalala i gasla
-temperatura otoczenia -1 komputer pokazał temperaturę cieczy 8 stopni.
[ Dodano: 2016-01-12, 10:07 ]
Nikt nic więcej nie jest w stanie powiedzieć? Dziś zmieniłem czujnik temperatury i będę obserwował co się dzieje.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga