A6 C5 2.7 BiTurbo
A6 C5 2.7 BiTurbo
Witam wszystkich.
Z racji Świąt i związanych z nimi przygotowań i ogólnych porządków postanowiłem podzielić się z Wami wysprzątaną na tę okazję audiczką
Jest to moje trzecie w kolejności A6 i mam nadzieję, że zostanie na dłużej...
A6 C5 2.7 BiTurbo, końcówka 2000 roku, w kraju od 2014 r (jestem obecnie drugim właścicielem), silnik AJK, 230 KM, Quattro, Tiptronic, LPG
Dodatkowo: solar dach, xenony, roleta tylnej szyby, białe zegary, navi (nie rozgryzłem jeszcze tamatu czy działa)
Ogólnie dość zdbana, lakier orginał (malowany tylko jeden element). Szyby orginał. Do zrobienia są dwa małe ogniska rdzy, pewnie fele pójdą do salonu odnowy. Poza tym kilka rzeczy mechanicznych... To tyle
Z racji Świąt i związanych z nimi przygotowań i ogólnych porządków postanowiłem podzielić się z Wami wysprzątaną na tę okazję audiczką
Jest to moje trzecie w kolejności A6 i mam nadzieję, że zostanie na dłużej...
A6 C5 2.7 BiTurbo, końcówka 2000 roku, w kraju od 2014 r (jestem obecnie drugim właścicielem), silnik AJK, 230 KM, Quattro, Tiptronic, LPG
Dodatkowo: solar dach, xenony, roleta tylnej szyby, białe zegary, navi (nie rozgryzłem jeszcze tamatu czy działa)
Ogólnie dość zdbana, lakier orginał (malowany tylko jeden element). Szyby orginał. Do zrobienia są dwa małe ogniska rdzy, pewnie fele pójdą do salonu odnowy. Poza tym kilka rzeczy mechanicznych... To tyle
Taaak. Koreczek wstydu zamontowany przez jakiegoś amatora. Na 100 % będzie przeniesiony we właściwe miejsce.
Co do wyposażenia to nie udało się trafić na 2din, niestety. A tak to nie jest źle: tempomat, grzane dupy, czujniki parkowania... Napęd tylko Q, żaden inny nie wchodził w grę. No i to spalanie lpg w tym motorze na duży +
Co do wyposażenia to nie udało się trafić na 2din, niestety. A tak to nie jest źle: tempomat, grzane dupy, czujniki parkowania... Napęd tylko Q, żaden inny nie wchodził w grę. No i to spalanie lpg w tym motorze na duży +
Lpg cykl mieszany ok 13-14 l. Na trasie spokojnie a w mieście ogień Więc tryb umierkowany nie emerycki zapewniam. Jak czasem dam mocniej no to wyjdzie 16 l.
No powiem szczerze, że na kierownicy (nie koniecznie multi) trójramiennej bardzo mi zależało ale nie chciałem szukać auta w nieskończoność Niestety żeby miała wszystko co bym chciał to jest problem. Ale zmiana jest w planach w swoim czasie. Co do kubełków to na tym mi nie zależało aż tak. Nagłośnienie tu daje rade aż jestem zdziwiony trochę. Ale bose miałem w pierwszej oooo i jednak wymiata
No powiem szczerze, że na kierownicy (nie koniecznie multi) trójramiennej bardzo mi zależało ale nie chciałem szukać auta w nieskończoność Niestety żeby miała wszystko co bym chciał to jest problem. Ale zmiana jest w planach w swoim czasie. Co do kubełków to na tym mi nie zależało aż tak. Nagłośnienie tu daje rade aż jestem zdziwiony trochę. Ale bose miałem w pierwszej oooo i jednak wymiata
Czemu normalne spalanie moim zdaniem, tak spalają v6stki, miałem 2.8, mam 2.7bit, w każdym jakie znam tak palą, 4.2 v8 to znajomemu spala ale 20 w mieście, dużo zależy od stylu i specyfiki jazdy, 13l to mi corsa kobiety spala po mieście 1.4 w automacie na krótkich odcinkach.
S3 1.8T 210ps mi paliła 15l w moim mieście, A4 1.8TQ tak samo, a niby super ekonomiczna octavia 1.9 TDi zawsze łykała 8l w mieście a niby pala 5 540i v8 4.4 dokładnie miasto, 25l znajomego fura, trasa spali i 12
S3 1.8T 210ps mi paliła 15l w moim mieście, A4 1.8TQ tak samo, a niby super ekonomiczna octavia 1.9 TDi zawsze łykała 8l w mieście a niby pala 5 540i v8 4.4 dokładnie miasto, 25l znajomego fura, trasa spali i 12
Moje pierwsze 2.4 paliło 14-15 lpg. Poprzedzający ją mercedes palił mi tyle samo. Z tym że mercedes 122 km i manual a audi 165 km i automat A teraz 230 km i spalanie na tym samym poziomie.
Ojca mesio s 220 km spalanie lpg w granicach 9 l Nie wiem jak to możliwe na taki motor ale tak mu wychodzi. Tak jak pisze tarq, bardzo dużo zależy od nogi.
Ojca mesio s 220 km spalanie lpg w granicach 9 l Nie wiem jak to możliwe na taki motor ale tak mu wychodzi. Tak jak pisze tarq, bardzo dużo zależy od nogi.
bez sensu polemika
mi średnio jak robiłem wrocław, poznan, kalisz i okolice pratycznie 20% tylko0 miasta to 2.7bit spalilo 11, więc jaki cel ma takie pisanie ?
mi średnio jak robiłem wrocław, poznan, kalisz i okolice pratycznie 20% tylko0 miasta to 2.7bit spalilo 11, więc jaki cel ma takie pisanie ?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2015, 10:57 przez tarq, łącznie zmieniany 1 raz.
Jazda normalna trasa szosowa bez jakiś fanaberii i zamulania ok 9 l PB i 11,5 LPG,jazda miejska ciągła ok 14l PB(16l LPG) Poznań,Zielona Góra,Wrocław.
Jazda miejska zimowa przerywana do 26l mierzyłem na PB jak jeszcze nie miałem gazu(dziś niezwyke rzadki wynik(nieszczelny dolot,podciśnienia,stare świece)
Jazda autostradowa przepisowa w PL ok 13l PB(15l LPG),jazda autostradowa niemiecka do 15l PB(17l LPG)
Audi A8 4,2 ABZ ze skrzynią 4hp.
Poczytaj sobie na A8Team to się zdziwisz,i nie sa to wymysły bo poliftowe ósemki potrafią spalac mniej np. w mieście
Jazda miejska zimowa przerywana do 26l mierzyłem na PB jak jeszcze nie miałem gazu(dziś niezwyke rzadki wynik(nieszczelny dolot,podciśnienia,stare świece)
Jazda autostradowa przepisowa w PL ok 13l PB(15l LPG),jazda autostradowa niemiecka do 15l PB(17l LPG)
Audi A8 4,2 ABZ ze skrzynią 4hp.
Poczytaj sobie na A8Team to się zdziwisz,i nie sa to wymysły bo poliftowe ósemki potrafią spalac mniej np. w mieście
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga