A6 C5 2.7 BiTurbo
Puste katy, nowe sondy, nowe EGT, zdrowa seria, mocny soft, koniec Pisany przez znanego i lubianego jakże speca od turbo benzyn pomiar dyno koła + racelogic, zważona waga i test drogowy na zamkniętym odcinku, nie symulacja na rolkach. Z ciekawości i tak wjadę na obciążeniowkę 4x4 obok mnie. Pomiar na zblokowanej wymuszonej trójce z poziomu tipa 1000rpm-7000rpm
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ja powiem tak... Spalanie to ostatnia chyba rzecz, którą się przejmujemy jako właściciele 2.7 :P Są inne sprawy wyciągające kasę z kieszeni :P
THC, Kolejne 2.7 i w popularnym ostatnio kolorze :P Szkoda aku ale tak czasem bywa. Mnie też niedawno to spotkało. Furka fajnie wyposażona i widać, że zadbana choć i mi nie pasuje miejsce na gazo wlewkę
THC, Kolejne 2.7 i w popularnym ostatnio kolorze :P Szkoda aku ale tak czasem bywa. Mnie też niedawno to spotkało. Furka fajnie wyposażona i widać, że zadbana choć i mi nie pasuje miejsce na gazo wlewkę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sie 2021, 15:11
- Imię: Czarek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wierzbica
Re: A6 C5 2.7 BiTurbo
jakie masz oznaczenie skrzyni u siebie?
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 732
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re:
Witam.
Miałem podobną sytuację (choć go nie było widać) z korkiem LPG z tym, że ja miałem przykręcony korek za zderzakiem do wnęki koła zapasowego co mi się nie podobało. Przy tankowaniu trzeba było się schylać, aby trafić pistoletem. Przełożyłem go pod klapkę wlewu benzyny i teraz jest OK.
Także proponuję zrobić w ten sam sposób, bo i tankowanie LPG jest wygodniejsze.
Auto ładnie się prezentuje i przyciąga oko. Środek jasny i czysty jak w limuzynie szejka.
Na ten wiek, to nawet przyciski nie są powycierane co świadczy o bardzo zadbanym egzemplarzu.
Pozdrawiam.