kot919 pisze:Elementy podane przez Ciebie przed momentem zamówiłem ... zobaczymy jak będą się prezentować w SPAM do ORI

Minęło troszkę czasu i zdążyłem zamontować zestaw u siebie
Wrażenia wizualne - cóż zestaw prezentuje się całkiem nieźle. Wszystko pasuje jak ulał (oczywiście to guma więc pewnie nawet drobne niedociągnięcia nie są zauważalne po montażu).
U mnie okazało się, że trzpienie prowadzące są w doskonałym stanie tak więc ich nie wymieniałem. Te z zestawu pasują rozmiarem ale wydawało mi się, że są ocynkowane a ich powierzchnia nie jest idealnie równa (może takie miałem odczucie).
Po złożeniu wszystkiego do kupy hamulce przestały 'kantować' są dość sztywne. Zastanawiałem się jakiego smaru użyć aby nie chodziły zbyt ciężko. Kiedyś używałem Plastitube i nie sprawdził się, więc teraz nasmarowałem ATE Bremscośtam.
Po pół roku mogę śmiało powiedzieć, że nadal wszystko działa
Tak więc zdecydowanie polecam zestaw z USA
PS. W komplecie dostałem:
1. prowadnice zacisku
2. gumki prowadnic zacisku
3. osłona 'trzeciej' prowadnicy zacisku z dodatkowym pierścieniem stalowym (do tej pory nie wiem do czego służy

)
4. zaślepki plastikowe gumek prowadnic
I tak przy okazji podzielę się moimi spostrzeżeniami dotyczącymi zestawów naprawczych tłoczków.
Jakieś 2 lata temu wymieniłem komplet gumek tłoczków (osłony + uszczelka tłoczka) przednich zacisków firmy Autofren. Przy ostatniej regeneracji prowadnic zdemontowałem je i porównałem z ori. Moim zdaniem (i kolegi który spijał piwko patrząc jak haruję przy hamulcach) 16letnie oryginalne gumy były w dużo lepszym stanie niż zamienniki. Były cały czas elastyczne i mniej 'styrane'.
Tak więc jeżeli ktoś chce 'na siłę' wymieniać te elementy, lepiej niech wyda kasę na coś innego
