Cześć, mechanikowi zleciłem zakup, więc nie wim co założył. Dzięki (w piątek auto wraca do nich), kupię w Audi zaślepki, zlecę wymianę. Wiem z innych opisów na forum, że mają bardzo ciężko wchodzić (to pewnie ten 1 mm).elwarka1 pisze:A te zaślepki, to jakie założyłeś, zamiennik, czy ori? Pytam ponieważ ja u siebie też załozyłem zamienniki i po kilku set kilometrach znowu się lało i to konkretnie. Już mi brakowało pomysłów z kąd może lecieć, bo uszczelki dekli, napinaczy nowe. Aż pewnego dnia Gosia z tego forum mnie uświadomiła, że zaślepki w zamienniku mają mniejszą średnicę od ori 1 mm. Po wymianie na ori problem ustąpił całkowicie.Yellow pisze:- zaślepki wałków
[ Dodano: 2015-11-25, 22:13 ]
Dzięki za odpowiedź. Mam dodatkowe pytania (ponieważ trochę doczytałem w tzw międzyczasie). Czy muszę rozpocząć logowanie dynamiczne aby ten test ruszył - bo to o czym piosałem wykonałem "on line" - odczyty na ekranie bez uruchamiana logowania dynamicznego.bendzji pisze:te OFF znaczy że napinacz nie przestawia wałka wlotowego , przy wdepnięciu na 3 od niskich obrotów powinien się przełączyć na ON i odczyty skoczyć na +20/22
Druga sprawa, to mam (od zawsze) problem z czujnikiem Halla
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus - Intermittent
i z systemem powietrza wtórnego (ale ten świadomie ignoruję), odma sprawdzona i uszczelniona (może na wiosnę się tym zajmę), ale to nie rzutuje na nic
wymieniłem w maju czujnik i przeciściłem tylko styki we wtyczce (jest o tym w moim innym poście) ale bez zmian. Czytałem, że dopoki drugi nie wywala błedu, to emuluje również ten pierwszy i jak nie ma błędu desynchronizacji z czujnikiem wału to nie ma co roztrząsać, ale może to ma jednak wpływ na poprawność pracy całości i może też na brak odczytów?
Auto jak pisałem, nie objawia niedomagań.
[ Dodano: 2015-11-26, 13:55 ]
Dzięki raz jeszcze. Zrobiłem dziś próbę rejestracji logów dynamicznych. Niestety pozostaje na OFF. Odczyt dla tego silnika powinien być 24. Mam jeszcze takie pytanie. Od razu rozbierać i wymieniać oba fazatory i łańczuszki . Czy można zdiagnozować, który. A może powinienen zacząć od próby odczytu na innym oprogramowaniu. To które mam, na kablu który mam w bardzo wielu miejscach pokazuje OFF i w wiele ustawień nie wchodzi.bendzji pisze:te OFF znaczy że napinacz nie przestawia wałka wlotowego , przy wdepnięciu na 3 od niskich obrotów powinien się przełączyć na ON i odczyty skoczyć na +20/22
Testy robiłem na czystych odczytach bo błąd z G40 akurat w tym czasie się nie objawił (bo jest intermittent).