kontrolki abs i esp
kontrolki abs i esp
ostatnio zaczęły zapalać mi się kontrolki abs i esp w trakcie jazdy ... jak zgaszę auto i ponownie odpalę kontrolki znikają....
bledy:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
30-00 - Open or Short to B+
edit:
teraz kontrolki abs i esp pala się non stop....
jeśli odłączę czujnik abs w nadkolu to zapala mi się czujnik zużytych klocków wiec przewody raczej ok skoro czujnik klocków reaguje na odłączenie.... czujnik abs jak mierze to wychodzi mi 1770 jego oporność czyli niby ok?? ma ktoś jakiś pomysł??
[ Dodano: 2015-10-04, 09:20 ]
up
czujnik wymieniony na nowy, ale dalej kontrolki raz sie pala raz nie.... mozna jakos sprawdzic sterownik czy to on nie jest problemem?? wywala non stop blad przedniego lewego kola
bledy:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
30-00 - Open or Short to B+
edit:
teraz kontrolki abs i esp pala się non stop....
jeśli odłączę czujnik abs w nadkolu to zapala mi się czujnik zużytych klocków wiec przewody raczej ok skoro czujnik klocków reaguje na odłączenie.... czujnik abs jak mierze to wychodzi mi 1770 jego oporność czyli niby ok?? ma ktoś jakiś pomysł??
[ Dodano: 2015-10-04, 09:20 ]
up
czujnik wymieniony na nowy, ale dalej kontrolki raz sie pala raz nie.... mozna jakos sprawdzic sterownik czy to on nie jest problemem?? wywala non stop blad przedniego lewego kola
błędy te same 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)enduro7 pisze:jakie błędy po wymianie czujników i co pokazuje vag w blokach wartości mierzonych w abs
(co pokazują czujniki w czasie jazdy)?
30-00 - Open or Short to B+
jeśli aktualnie nie wyświetla się błąd to każdy czujnik pokazuje prędkość pojazdu, jeśli łapie błąd na czujniku z lewego przedniego kola prędkość wynosi 1km/h
Ostatnio zmieniony 04 paź 2015, 22:14 przez wisniaplc, łącznie zmieniany 1 raz.
czujnik na bank jest dobrze osadzony bo jest przykręcany na śrubę...enduro7 pisze:to sprawa prosta
wiązka do przeglądu z uwzględnieniem połączen
ew padnięty żle osadzony czujnik lub brudna koronka przegubu
chciałem ostatnio sprawdzić rezystancje na wtyczce przy sterowniku abs (znalazłem to w tym poradniku modul-abs-bosch-52-53-vt61208.htm) i według schematu pin 6 i 7 to kolo lewe przednie, ale we wtyczce mam 6 pinów przerwa 1 pin przerwa 6 pinów :shock:
jest jakiś sposób żeby to sprawdzić czy trzeba rwać nadkole i lecieć po kabelku??
od lewego czujnika idzie w nadkole i od razu do sterownika??
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
numery pinów muszą być na wtyczce napisane
jakby co to google poleca , nie wiem czy taka wtyka jest w AUDI
Różnica w Bosch 5.3 a 5.7 to w sumie jest taka że w 5.7 jest sterownik ESP zintegrowany pod maską w jeden moduł na pompie ABS , w 5.3 sterownik ESP jest w kabinie ( pod wykładziną nóg pasażera na ścianie grodziowej ) i oddzielnie jest sterownik ABS na pompie
jakby co to google poleca , nie wiem czy taka wtyka jest w AUDI
Różnica w Bosch 5.3 a 5.7 to w sumie jest taka że w 5.7 jest sterownik ESP zintegrowany pod maską w jeden moduł na pompie ABS , w 5.3 sterownik ESP jest w kabinie ( pod wykładziną nóg pasażera na ścianie grodziowej ) i oddzielnie jest sterownik ABS na pompie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga