Spadajaca temp. silnika..potrzebna szybka odp.
Spadajaca temp. silnika..potrzebna szybka odp.
Witam..problemik,wskaźnik temp. na postoju 90 st. po uruchomieniu,spada na 60 (nie zawsze) na kompie pokazuje 75st eng.1 ,na ogólnym 176 F czyli 80 C ..a na zegarach dalej 60 z kawałkiem czyli wskazówka nie spada całkiem do zera,wskaznik oleju wskazuje normalnie,czyli jest rozbieżność w tem. Termostat czy czujnik? termostat nie dawno wymieniany na firmowy razem z rozrządem,czujnik nie mieniane parę dobrych lat..proszę o szybka odpowiedz,dziś ostatni dzień do przeglądu i nie wiem czy jechać dziekuje.
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a jak wyglądają wskazania podczas jazdy, podnosi się do 90? trzyma stałą pozycję czy faluje raz wyżej raz niżej w zależności od szybkości jazdy? może to być niedomknięty termostat i po uruchomieniu silnika zbija temperaturę, bo skoro na kompie pokazuje też niżej niż 90 stopni to czujnik może być ok.
i najpierw tak jak kolega radził test zegarów żeby wykluczyć ten temat.
potem jeśli test wyjdzie ok. to spróbuj na postoju rozgrzać motor do 90 stopni, jeśli się uda to w drogę i jeśli pęd powietrza zbije temperaturę to będzie to termostat.
i najpierw tak jak kolega radził test zegarów żeby wykluczyć ten temat.
potem jeśli test wyjdzie ok. to spróbuj na postoju rozgrzać motor do 90 stopni, jeśli się uda to w drogę i jeśli pęd powietrza zbije temperaturę to będzie to termostat.
no jest tak(ostatnio) że ruszam(bądź silnik jest na grzany na postoju) i wskazówka wchodzi na 90..jadę jakiś czas i wskazówka jest na 90.nie wiadomo kiedy spada na 60 ale nie do końca.. po dłuższym postoju fury znowu norma na chwile,wiec falowania nie ma,albo jest na 90 albo na 60,wiem ze jak jedziesz i spada to termostat,ale taka sama sytuacja jest na postoju,kurde termostat nówka boscha, pół roku nie przejeździł i padł? toż wymieniać to trzeba pasek rozrządu zdejmować,pojebało ich.rozumiem zamiennik wjebać i padł po paru miesiącach ale ori? chyba to będzie ostatnie audi jakie kupiłem
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
no i właśnie chier wie o co kaman,u każdego inaczej ale wymienię te dwa czujniki może najpierw,koszt ponad stówę ale wole to niż cały przód rozbierać jak jesień idzie,dwa ni mam czasu,trzy nie wiem co za debil tak umieścił termostat ale jak żyje to wydam kasę i pojadę do niego do chaty niech chu. zdejmuje wszystko i wymienia.
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
spoko, w takim razie to raczej nie termostat, gdyby to była jego wina to temperatura spadała by przez chwilę a nie nagle. najbardziej prawdopodobną przyczyną będzie czujnik.blackstr8 pisze:no jest tak(ostatnio) że ruszam(bądź silnik jest na grzany na postoju) i wskazówka wchodzi na 90..jadę jakiś czas i wskazówka jest na 90.nie wiadomo kiedy spada na 60 ale nie do końca.. po dłuższym postoju fury znowu norma na chwile,wiec falowania nie ma,albo jest na 90 albo na 60,wiem ze jak jedziesz i spada to termostat,ale taka sama sytuacja jest na postoju,kurde termostat nówka boscha, pół roku nie przejeździł i padł? toż wymieniać to trzeba pasek rozrządu zdejmować,pojebało ich.rozumiem zamiennik wjebać i padł po paru miesiącach ale ori? chyba to będzie ostatnie audi jakie kupiłem
więc tak założyłem gaz do autka wymieniłem wcześniej termostat na nowy. Dziś rano jadąc do pracy temp wahała się miedzy 70-80 z ogrzewaniem kombinowałem podczas jazdy nic to nie dało, nawet na off Wracając z pracy wskazówka parę razy oderwała się od 60 po czym poległa na 60. Podjechałem do domu chciałem sprawdzić węza ,ale tam nie ma jak reki włożyć wiec lecę szybko po Vag. Sprawdzam silnik błędów nie ma, temp silnika w grupie 4 - 90stopni a na zegarach dalej 60, no to sprawdzam klime a tam błąd klapy,wiec raczej nic poważnego. Nie mam pojęcia co jest zgrane test zegarów zrobiłem wszystko działa żadnych błędów ktoś ma jakiś pomysł ?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
mam kabelek Vag+k+can comannder full słyszałem zeby go nie traktować vcds ...
[ Dodano: 2016-03-28, 14:50 ]
dzisiaj sprawdzałem czujnik G2/62 i tak w silniku na bloku 4 temp 90 stopni w instruments blok 3 temp wahała sie miedzy 60-80 skakała na różne wartości wskazówka na zegarach tak samo bujała sie w zakresie 60-90 raz w górę raz w dół. winny jest czujnik czy zegary ?
[ Dodano: 2016-03-28, 14:50 ]
dzisiaj sprawdzałem czujnik G2/62 i tak w silniku na bloku 4 temp 90 stopni w instruments blok 3 temp wahała sie miedzy 60-80 skakała na różne wartości wskazówka na zegarach tak samo bujała sie w zakresie 60-90 raz w górę raz w dół. winny jest czujnik czy zegary ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga