Flansze sie wymienia jesli maja zuzyty wieloklin. Ale luzy, o ktorych pisalem to spowodowane sa zuzytymi lozyskami wewnatrz korpusu dyferencjalu. Na tych lozyskach pracuja wlasnie te flansze.Kamil_2.7BiT pisze:Cenna uwaga! Flansze sie wymienia? Syszałem o dawaniu jakiś podkladek. Luzu nie mogą mieć w ogóle czy minimalny może byc?
Najbardziej ciekawi mnie co powowduje stuki przy przyspieszaniu na 1 biegu, czasem na 2. Jakby zrywanie przyczepności, głuchy styk spod samochodu. Jeśli to manierze dam znać. Może to rowniez pzegub wewnetrzny. Oby udalo sie rozwiązać te dwa problemy zjednym razem bo grzebanie sie w tym samochodzie już zaczyna mnie wkurzac.
Albo poptostu będę jezdzic aż coś j***nie ale z drugiej strony to nie w moim stylu...może w końcu wyjde na prosta
Manual+Q Wibracje budy przy 110-140 km/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Dwie wiadomości.
Dobra: przejrzany układ napędowy, wymieniony przegub wewnętrzny, nic nie wykazuje zuzycia, ani podporą wału, ani krzyzak, ani reszta przegubow.
Zła: dalej pojawia sie głuche walenie przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu. Brak pmyslow. Będę jeździł az coś padnie na amen...nie ma magika który potrafilby to zidentyfikować. Zagadka wszechświata!
Dobra: przejrzany układ napędowy, wymieniony przegub wewnętrzny, nic nie wykazuje zuzycia, ani podporą wału, ani krzyzak, ani reszta przegubow.
Zła: dalej pojawia sie głuche walenie przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu. Brak pmyslow. Będę jeździł az coś padnie na amen...nie ma magika który potrafilby to zidentyfikować. Zagadka wszechświata!

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Ale nadal nie wiadomo co z głównym tematem wątkuKamil_2.7BiT pisze:Dwie wiadomości.
Dobra: przejrzany układ napędowy, wymieniony przegub wewnętrzny, nic nie wykazuje zuzycia, ani podporą wału, ani krzyzak, ani reszta przegubow.
Zła: dalej pojawia sie głuche walenie przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu. Brak pmyslow. Będę jeździł az coś padnie na amen...nie ma magika który potrafilby to zidentyfikować. Zagadka wszechświata!


- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok