Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Manual+Q Wibracje budy przy 110-140 km/h

Układ napędowy i skrzynie biegów
Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 19 sie 2015, 21:08

Kamil_2.7BiT pisze:Cenna uwaga! Flansze sie wymienia? Syszałem o dawaniu jakiś podkladek. Luzu nie mogą mieć w ogóle czy minimalny może byc?
Najbardziej ciekawi mnie co powowduje stuki przy przyspieszaniu na 1 biegu, czasem na 2. Jakby zrywanie przyczepności, głuchy styk spod samochodu. Jeśli to manierze dam znać. Może to rowniez pzegub wewnetrzny. Oby udalo sie rozwiązać te dwa problemy zjednym razem bo grzebanie sie w tym samochodzie już zaczyna mnie wkurzac.
Albo poptostu będę jezdzic aż coś j***nie ale z drugiej strony to nie w moim stylu...może w końcu wyjde na prosta :/
Flansze sie wymienia jesli maja zuzyty wieloklin. Ale luzy, o ktorych pisalem to spowodowane sa zuzytymi lozyskami wewnatrz korpusu dyferencjalu. Na tych lozyskach pracuja wlasnie te flansze.

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 21 sie 2015, 11:31

Dwie wiadomości.
Dobra: przejrzany układ napędowy, wymieniony przegub wewnętrzny, nic nie wykazuje zuzycia, ani podporą wału, ani krzyzak, ani reszta przegubow.
Zła: dalej pojawia sie głuche walenie przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu. Brak pmyslow. Będę jeździł az coś padnie na amen...nie ma magika który potrafilby to zidentyfikować. Zagadka wszechświata! ;/

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 21 sie 2015, 14:38

Kamil_2.7BiT pisze:Dwie wiadomości.
Dobra: przejrzany układ napędowy, wymieniony przegub wewnętrzny, nic nie wykazuje zuzycia, ani podporą wału, ani krzyzak, ani reszta przegubow.
Zła: dalej pojawia sie głuche walenie przy przyspieszaniu na 1 i 2 biegu. Brak pmyslow. Będę jeździł az coś padnie na amen...nie ma magika który potrafilby to zidentyfikować. Zagadka wszechświata! ;/
Ale nadal nie wiadomo co z głównym tematem wątku :) Czy po wymianie tego przegubu i przejrzeniu układu napędowego, pojawiają się wibracje przy prędkościach powyżej 100 km/h ??

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 22 sie 2015, 13:57

W mieście nie Mialem jak tego zweryfikować dokładnie. Dziś Lece w traske i sie przekonamy.

[ Dodano: 2015-08-22, 13:57 ]
W końcu auto jeździ jak powinno. 80 czy 180 jedzie jak po szynach.... :)
Wymiana przegubu i trzykrotne !! wywazanie kół pomogło.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 22 sie 2015, 15:12

Głównie wymiana przegubu pomogła <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja