Allroad C5 -> coś nowego...
Ooo faza i jak co się zmieniło trzyma wyższe obroty na poszczególnych biegach czy jak?
Mój dla przykładu jeśli nie deptam to zmienia na wyższye biegi i potrafi trzymać 1200mpr. A jeśli zaczynam jechac dynamiczniej to przestawia się sam i po mocnym kopniaku w podłogę zmienia np. o dwa biegi i ciśnie do czerwonego pola (mniej więcej ). Z kolei jak po takiej zabawie zdejmę nogę z gazu to nie zmienia na wyższy bieg odrazu tylko czeka przez chwile i utrzymuje wysokie obroty. Tak jakby skrzynia się uczyła i dopasowywała do potrzeb kierowcy.
Mój dla przykładu jeśli nie deptam to zmienia na wyższye biegi i potrafi trzymać 1200mpr. A jeśli zaczynam jechac dynamiczniej to przestawia się sam i po mocnym kopniaku w podłogę zmienia np. o dwa biegi i ciśnie do czerwonego pola (mniej więcej ). Z kolei jak po takiej zabawie zdejmę nogę z gazu to nie zmienia na wyższy bieg odrazu tylko czeka przez chwile i utrzymuje wysokie obroty. Tak jakby skrzynia się uczyła i dopasowywała do potrzeb kierowcy.
Jak nie wlejesz to nie pojedziesz
Poskładałem przód i już wszystko co chciałem mieć mam i działa. Tak wygląda przód za dnia.
Z modułów które dołożyłem to doświetlanie zakrętów, komfortowe kierunkowskazy (jedno mrugnięcie manetką to trzy mrugnięcia lampą) oraz światła dzienne (30% natężenia świateł długich)
[ Dodano: 2015-08-20, 07:21 ]
i jeszcze jedno zdjęcie jak jest trochę ciemniej
Z modułów które dołożyłem to doświetlanie zakrętów, komfortowe kierunkowskazy (jedno mrugnięcie manetką to trzy mrugnięcia lampą) oraz światła dzienne (30% natężenia świateł długich)
[ Dodano: 2015-08-20, 07:21 ]
i jeszcze jedno zdjęcie jak jest trochę ciemniej
Jaki kod zastosowałeś? 00011 czy 00031?Zerd pisze:rzekodowałem skrzynię w tryb sportowy
Jakbyś mógł podrzucić krótki manual do "komfortowych kierunków". Mam też na to plan w S6 ale zabieram się do tego jak pies do jeża :D
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Może to Was zainteresuje -a6-c6-a6-c6-sedan-przerobka-na-lift-20 ... t38565.htm Szczególnie posty kolegi kot919, jest trochę lektury ale warto.Kamilson100 pisze:Oj tak, przydałoby siębloku pisze: Jakbyś mógł podrzucić krótki manual do "komfortowych kierunków". Mam też na to plan w S6 ale zabieram się do tego jak pies do jeża :D
Lektor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Nie sadze aby te komfortowe kierunki byly az tak komfortowe. Ja tam jezdze S-ka czesto tak, ze ten kierunkowskaz nawet z zakodowanym pojedynczym mignieciem nie zdazy raz zgasnac, a juz kkoncze jeden manewr, a zaczynam kolejny w druga strone......zeby za chwile znowu zmienic migacz. Jakby mi za kazdym takim dotknieciem dzwigienki migalo po 3 razy to bym chyba kurwicy dostal a wiem bo mialem przyjemnosc spotkac sie z tym w jednym z modeli Opla......ogolnie ta opcja tylko wkur....ia jesli jezdzisz dynamicznie
Co do skrzyni to jeszcze chwilę musicie się wstrzymać.
Co do kierunkowskazów to manuala nie będzie bo nie jest to kodowanie w module komfortu tylko kupiony na portalu aukcyjnym dodatkowy moduł który to właśnie tę funkcję pełni. Montaż według instrukcji jest banalnie prosty więc nie widzę potrzeby aby dodatkowo coś wyjaśniać.
Co do tego czy są komfortowe ? Co kto lubi. W E90 miałem to w serii, jeździłem rok i jak dla mnie to super wygoda.
Piotrek_85 jeśli jak to określiłeś jeździsz "dynamicznie" na jednym mrugnięciu to musi to być miasto. Przy zamontowanym module też mam możliwość podziękowania czy mrugnięcia jeden raz tylko że muszę to zrobić sam tj. przerzucić manetkę za próg zwalniający i z powrotem. W ruchu podmiejskim czy na trasach szybkiego ruchu moim osobistym zdaniem trzykrotne mrugnięcie jest w sam raz. Nie mrugasz jak oszalały w święta bożonarodzeniowe i nie mrugasz raz bo myślisz że jesteś szybki i wspaniałym kierowcą bo potrafiłeś szybko skończyć manewr. Kierunkowskazu nie włącza się dla siebie tylko dla innych kierujących tak aby wiedzieli co zamierzasz, to poprawia bezpieczeństwo. Oczywiście wiadomo że włączanie kierunkowskazów choć wydaje się być prostym zadaniem to trzeba umieć z nich korzystać i robić to tak aby innych kierowców nie wprowadzać w błąd. O i tyle
[ Dodano: 2015-08-21, 11:33 ]
W między czasie zmieniłem język fisa na angielski oraz zainstalowałem nowe oprogramowanie do navi dzięki czemu zyskałem język polski.
Szczęśliwe płyta ruszyła za pierwszym razem.
[ Dodano: 2015-08-22, 08:20 ]
Cd. to pozbyłem się fabrycznego zestawu pod telefon po czym został mi otwór w tunelu. Prosto od zachodnich sąsiadów zamówiona nowa oe wkładka.
Co do kierunkowskazów to manuala nie będzie bo nie jest to kodowanie w module komfortu tylko kupiony na portalu aukcyjnym dodatkowy moduł który to właśnie tę funkcję pełni. Montaż według instrukcji jest banalnie prosty więc nie widzę potrzeby aby dodatkowo coś wyjaśniać.
Co do tego czy są komfortowe ? Co kto lubi. W E90 miałem to w serii, jeździłem rok i jak dla mnie to super wygoda.
Piotrek_85 jeśli jak to określiłeś jeździsz "dynamicznie" na jednym mrugnięciu to musi to być miasto. Przy zamontowanym module też mam możliwość podziękowania czy mrugnięcia jeden raz tylko że muszę to zrobić sam tj. przerzucić manetkę za próg zwalniający i z powrotem. W ruchu podmiejskim czy na trasach szybkiego ruchu moim osobistym zdaniem trzykrotne mrugnięcie jest w sam raz. Nie mrugasz jak oszalały w święta bożonarodzeniowe i nie mrugasz raz bo myślisz że jesteś szybki i wspaniałym kierowcą bo potrafiłeś szybko skończyć manewr. Kierunkowskazu nie włącza się dla siebie tylko dla innych kierujących tak aby wiedzieli co zamierzasz, to poprawia bezpieczeństwo. Oczywiście wiadomo że włączanie kierunkowskazów choć wydaje się być prostym zadaniem to trzeba umieć z nich korzystać i robić to tak aby innych kierowców nie wprowadzać w błąd. O i tyle
[ Dodano: 2015-08-21, 11:33 ]
W między czasie zmieniłem język fisa na angielski oraz zainstalowałem nowe oprogramowanie do navi dzięki czemu zyskałem język polski.
Szczęśliwe płyta ruszyła za pierwszym razem.
[ Dodano: 2015-08-22, 08:20 ]
Cd. to pozbyłem się fabrycznego zestawu pod telefon po czym został mi otwór w tunelu. Prosto od zachodnich sąsiadów zamówiona nowa oe wkładka.
No właśnie auto teraz więcej stoi niż jeździ. Więcej teraz czytam i kombinuje co jak zrobić bo to moje pierwsze Audi Do skrzyni muszę mieć trochę więcej czasu aby usiąść i wszystkie ustawienia posprawdzać, pojeździć ale żona mocno mnie gania że w ogóle nie ma mnie w domu :P
Teraz nurtuje mnie jedna sprawa z konsolą środkową. Poniżej daje kilka zdjęć...
Wydaje mi się że ta prawa strona jest coś źle spasowana. I teraz pytania do posiadaczy C5.
Czy moje podejrzenia są słuszne ? Czy to powinno tak wyglądać ?
Czy ta część która tak odstaje jest to element (jakaś nakładka) który można oddzielnie poprawić czy jest to jeden odlew z tunelem ?
Jak to wygląda u Was ?
[ Dodano: 2015-08-23, 10:27 ]
I z innej beczki czy tą chromową nakładkę drążka biegów można kupić samą w Aso ?
Teraz nurtuje mnie jedna sprawa z konsolą środkową. Poniżej daje kilka zdjęć...
Wydaje mi się że ta prawa strona jest coś źle spasowana. I teraz pytania do posiadaczy C5.
Czy moje podejrzenia są słuszne ? Czy to powinno tak wyglądać ?
Czy ta część która tak odstaje jest to element (jakaś nakładka) który można oddzielnie poprawić czy jest to jeden odlew z tunelem ?
Jak to wygląda u Was ?
[ Dodano: 2015-08-23, 10:27 ]
I z innej beczki czy tą chromową nakładkę drążka biegów można kupić samą w Aso ?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: