[C4 2.5 tdi] trzeba czasami dlugo krecic
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
[C4 2.5 tdi] trzeba czasami dlugo krecic
Witam mam taki problem ze czasami po jakims postoju (okolo godziny) musze dluzej pokrecic zeby autko odpalalo, nie zdaza sie to czesto, czyzby akumulator do wymainy ?
pozdrawiam
pozdrawiam
miałem ten sam problem w swojej c5 2,5 tdi stopniowo musiałem dłużej kręcić ale tylko wtedy gdy był zimny jak już się rozgrzał było ok, wymieniłem akumulator i nic się nie zmieniło, a po krótkim czasie i wizycie u mechanika okazało się, ze coś wpadło w rozrząd i jest do wymiany. sugerowałbym jednak rozwiązanie problemu fachowym okiem mechanika, chociaż jeżeli twój akumulator ma już swoje lata to faktycznie po tej zimie która dała o sobie znać może rzeczywiście pora go wymienić
zaqu Audi a6
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Najlepiej sprawdź co pokazuje Vag. Podejrzewam że to coś z układem zasilania. Sprawdź filtr paliwa, popatrz też czy układ nie jest gdzieś zapowietrzony. Być może gotowe rozwiązanie poda Ci diagnoza lapkiem. U kolegi był podobny problem. Okazało się, że do wymiany były szklanki zaworowe
Po wymianie jak ręką odjął ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Nie chciał bym się mądrzyć ani spekulować ale jak VAG mógł stwierdzić że do wymiany są popychacze, jak to nazwałeś szklanki, no jakRDS pisze:Najlepiej sprawdź co pokazuje Vag. Podejrzewam że to coś z układem zasilania. Sprawdź filtr paliwa, popatrz też czy układ nie jest gdzieś zapowietrzony. Być może gotowe rozwiązanie poda Ci diagnoza lapkiem. U kolegi był podobny problem. Okazało się, że do wymiany były szklanki zaworowePo wymianie jak ręką odjął
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
Sorry, kolego, ale masz dość poważny problem (jak ja), bo raczej nic Ci nie pomogą rozwiązania pośrednie.
Mam podobnie, sprawdzałem kąt, wymieniłem świeczki (okazały się dobre), nawet fajki świeczek (okazały się niedobre, ale było to odczuwalne podczas mrozów).
W czasie, kiedy świeczki nie grzeją (przy dodatnich temp) muszę kręcić dość długo, aż zapali.
Problemem jest pompa wtr, a konkretnie ciężkie wytwarzanie ciśnienia paliwa dla wtrysków.
Jedyną receptą jest chyba wymiana pompy lub próba jej regeneracji (głowicy)
PS Sprawdź jeszcze taką sytuację:
na w miarę rozgrzanym silniku znajdź dość długą i prostą prostą i daj buta na III lub IV biegu aż do 4-4,5k obr i przytrzymaj tak trochę, a następnie zmień bieg na wyższy. U mnie przejawia się to tym, że przez chwilę brakuje silnikowi paliwa, dopiero po 1,5-2s zaczyna jechać. Jeśli masz taki ojawa to na bank pompa do ...
Mam podobnie, sprawdzałem kąt, wymieniłem świeczki (okazały się dobre), nawet fajki świeczek (okazały się niedobre, ale było to odczuwalne podczas mrozów).
W czasie, kiedy świeczki nie grzeją (przy dodatnich temp) muszę kręcić dość długo, aż zapali.
Problemem jest pompa wtr, a konkretnie ciężkie wytwarzanie ciśnienia paliwa dla wtrysków.
Jedyną receptą jest chyba wymiana pompy lub próba jej regeneracji (głowicy)
PS Sprawdź jeszcze taką sytuację:
na w miarę rozgrzanym silniku znajdź dość długą i prostą prostą i daj buta na III lub IV biegu aż do 4-4,5k obr i przytrzymaj tak trochę, a następnie zmień bieg na wyższy. U mnie przejawia się to tym, że przez chwilę brakuje silnikowi paliwa, dopiero po 1,5-2s zaczyna jechać. Jeśli masz taki ojawa to na bank pompa do ...
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]
![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Jakbyś sobie nie poradził to mogę Ci polecić warsztat pod Białym, w którym może coś pomogą. Podchodzą do tematu rzetelnie i co najważniejsze nie zdzierają kasy za nic nie robienie.
Jest to firma Racer w Kolonii Dojlidy.
Oto link: http://www.racer.bialystok.pl/kontakt.php
Jest to firma Racer w Kolonii Dojlidy.
Oto link: http://www.racer.bialystok.pl/kontakt.php
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]
![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mi niedawno też tak palił, jak odkręciłem pokrywę silnika to okazało się że jeden wężyk leje, wymieniłem, sprawdziłem pozostałe i pali dobrze, natomiast jeśli chodzi o świece to grzeją się dłużej przy temp. poniżej 7 stopni, ewentualnie czujnik temperatury może być walnięty i świece nie chcą się dogrzewać
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga