Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 16 kwie 2015, 14:23

dzanks pisze:Najpierw mam pytanie o numer bloku pomiarowego bo w moim aucie wartości takie jak obroty silnika obiążenie i "CF" występują w grupie 026 dlaczego większość pisze o grupie 093??? zależy to od rocznika auta???
To zależy od ECU.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 16 kwie 2015, 14:50

dzanks pisze:Najpierw mam pytanie o numer bloku pomiarowego bo w moim aucie wartości takie jak obroty silnika obiążenie i "CF" występują w grupie 026 dlaczego większość pisze o grupie 093??? zależy to od rocznika auta???

Kolejna sprawa to właśnie wartości CF u mnie jest 0 i 0 a jak wkręca sie na wysokie obroty na jednym chyba tym lewym okienku pojawia sie na -3 a na drugim ciagle 0 nie sprawdzalem podczas jazdy bo mam troche przodu rozebranego :)
ALG ma nieco inne bloki pomiarowe, np. korekty na 006-007. Co do wartości - na postoju nie uruchomisz zmiennych faz - za małe obciążenie.
Pozdrawiam,
Krisker

dzanks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 maja 2009, 12:11
Lokalizacja: Kowalewo k/Szubina

Post autor: dzanks » 16 kwie 2015, 21:28

Sprawdziłem podczas jazdy. Gdy przyspieszałem z pedałem w podłodze to obie wartości wskazywały 21 CF przy spadku obciążenia wskakiwało 2x 16 CF i potem trzyma po dwa 0 CF. Co sądzicie o takich wynikach? Przynajmniej będę wiedział czy tak samo vag pokaże po wymianie rozrządu :)

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 16 kwie 2015, 21:31

Mogłeś zapisać odczyt i wrzucic na vaglog to by było czytelnie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 cze 2015, 23:13

A jakbym chciał zdjąć pokrywy aby rzucić okiem na ślizgi i łańcuch ( bo mam wrażenie że trochę stuka na wolnych obrotach ) - to czy muszę nowe uszczelki dawać obowiązkowo? Aktualnie żadnych wycieków.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 14 cze 2015, 23:20

Lepij tak po co się denerwować. Koszt nie duży a spokój później będzie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7171
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 cze 2015, 23:22

To co kupić , albo co ty montowałeś?

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 14 cze 2015, 23:26

Victor-Reinz jak dobrze pamiętam.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 14 cze 2015, 23:28

szydera, Dawałeś masę uszczelniającą po całości czy punktowo ? Pytam, bo dałam punktowo i Victor wytrzymał 5tkm :[

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 14 cze 2015, 23:31

Punktowo w narożniki.
Muszę jeszcze się upewnić. Części jakie wymieniałem przy rozrządzie zapisane ma kolega, który wymianiał mi rozrząd. Jak będę się z nim widział to dam znać. Na pewno takie planowałem założyć :-) bo patrzylem u Sida zestawy uszczelek. Ale wiadomo mechanik, który robi nie może sobie pozwolić na ciągłe poprawki i zakłada części co do których jest pewien.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
Blondyn988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:34
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Blondyn988 » 16 lip 2015, 13:43

Orientuje się ktoś jaki może być powód że ne jednej stronie po rozgrzaniu silnika traci ciśnienie przy napinaczu spada do 0,5 bara.Na zimnym jest ok.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 16 lip 2015, 19:39

Blondyn988 pisze:Orientuje się ktoś jaki może być powód że ne jednej stronie po rozgrzaniu silnika traci ciśnienie przy napinaczu spada do 0,5 bara.Na zimnym jest ok.
skad wiesz ile masz barów na napinaczach ?? :shock:
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Blondyn988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:34
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Blondyn988 » 16 lip 2015, 20:25

tak mi coś mechanik gadał ,że przy napinaczu czy może jakimś fazatorze jest za małe ciśnienie jak auto nabierze temp.

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 20 lip 2015, 19:37

Zapytaj tego mechanika jak to sprawdził. Kiedyś czytałem w serwisówce 2.7 T Zmianke że jak zaświeci się kontrolka ciśnienia oleju to w pierwszej kolejności sprawdzić fazatory bo się potrafią rozszczelnić na tyle ze pompa nie wyrabia z wydajnością.
Pomogłem? Kliknij

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 20 lip 2015, 22:35

Koledze chyba chodziło o to, że napinacz hałasuje do czasu jak się olej nie osiągnie odpowiedniej temp.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga