Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPJ 2.0 170 KM] 2.0 TFSI brak mocy

Silniki benzynowe
Vigors

Post autor: Vigors » 29 cze 2015, 05:58

marioo19 pisze:
2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temacie

rpepek

Post autor: rpepek » 29 cze 2015, 12:58

To może i ja się podepne pod temat. Mam audi a6 c5 avant tdi z 2000 r, od jakiegos czasu mam problem jesli chodzi o moc silnika. Na prostej drodze jest ok ale pod gorke przy zalaczanym tempomacie predkosc i moc spada, nic nie daje przyciskanie gazu, zero reakcji. Mam przejechane 310 tys, w zeszlym roku wymienialem rozrzad, uszczelki i oleje. Moze to byc wina turbiny? Czy na kompie wykaze jakies bledy? Z gory dziekuje za wszelkie informacje

marioo19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 2014, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marioo19 » 29 cze 2015, 20:19

Vigors pisze:
marioo19 pisze:
2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temacie
Kolego pochwal się przebiegiem :) oczywiście oryginalnym. Podaj nazwe oleju jaki stosowałeś, założe się że Castror long life. Powiedz też co ile wymieniałeś olej a dopiero wtedy wydamy werdykt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga