Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temaciemarioo19 pisze:Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
[ BPJ 2.0 170 KM] 2.0 TFSI brak mocy
To może i ja się podepne pod temat. Mam audi a6 c5 avant tdi z 2000 r, od jakiegos czasu mam problem jesli chodzi o moc silnika. Na prostej drodze jest ok ale pod gorke przy zalaczanym tempomacie predkosc i moc spada, nic nie daje przyciskanie gazu, zero reakcji. Mam przejechane 310 tys, w zeszlym roku wymienialem rozrzad, uszczelki i oleje. Moze to byc wina turbiny? Czy na kompie wykaze jakies bledy? Z gory dziekuje za wszelkie informacje
Kolego pochwal się przebiegiemVigors pisze:Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temaciemarioo19 pisze:Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
