Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temaciemarioo19 pisze:Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
[ BPJ 2.0 170 KM] 2.0 TFSI brak mocy
- 
				
				Vigors
- 
				
				rpepek
To może i ja się podepne pod temat. Mam audi a6 c5 avant tdi z 2000 r, od jakiegos czasu mam problem jesli chodzi o moc silnika. Na prostej drodze jest ok ale pod gorke przy zalaczanym tempomacie predkosc i moc spada, nic nie daje przyciskanie gazu, zero reakcji. Mam przejechane 310 tys, w zeszlym roku wymienialem rozrzad, uszczelki i oleje. Moze to byc wina turbiny? Czy na kompie wykaze jakies bledy? Z gory dziekuje za wszelkie informacje
			
			
									
									
						Kolego pochwal się przebiegiemVigors pisze:Kolego padła pompa olejowa. Pękł łańcuch napędzający wałki balansowe. To tyle w temaciemarioo19 pisze:Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.
 oczywiście oryginalnym. Podaj nazwe oleju jaki stosowałeś, założe się że Castror long life. Powiedz też co ile wymieniałeś olej a dopiero wtedy wydamy werdykt.
 oczywiście oryginalnym. Podaj nazwe oleju jaki stosowałeś, założe się że Castror long life. Powiedz też co ile wymieniałeś olej a dopiero wtedy wydamy werdykt. 
							









 
 
