Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów

Silniki benzynowe
misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 23 cze 2015, 22:22

Wymieniłem dziś 2 cewki 1 i 2 .
Jest poprawa samochód równiej chodzi w miare przyspiesza tylko martwi mnie jeszcze jedno a mianowicie:
w miare przyspiesza ale jak puszcze gas i dodam wiecej za chwilę to tak jak by sie dusił do chwili jak lekko popuszcze gazu to jak załapie to jest już dobrze i ciągnie. Co to może być? Wag com narazie błędów nie pokazuje . Może to być wina przepływomierza?
Jak go sprawdzić w który bloku pomiarowym?
On znajduje sie w filtrze powietrza u mnie.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 23 cze 2015, 23:27

Może adaptacja przepustnicy pomoże.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 23 cze 2015, 23:30

tylko jak to zrobić to adaptacje tej przepustnicy???

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 23 cze 2015, 23:46

Wrzuć w google masz szybki opis adaptacji przepustnicy w zależności od tego czy masz gaz sterowany linką czy nie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 24 cze 2015, 21:54

Mam elektroniczny gaz.

Taki opis może być do adaptacji

http://forum.vw-passat.pl/threads/33524 ... zepustnicy

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 24 cze 2015, 23:14

Jak najbardziej.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 25 cze 2015, 13:37

A jak w programie sprawdzić przepływomierz i sądy lambda

[ Dodano: 2015-06-25, 13:37 ]
zrobione adaptacja ok

był błąd za uboga mieszanka.

czy to może być od przepływomierza i jak go sprawdzić?

czy też od sąd lambda i jak je sprawdzić?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 25 cze 2015, 13:47

Zrób log 002+032+033

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 26 cze 2015, 09:53

mają to być logi dynamiczne???

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 26 cze 2015, 09:55

Zrób statycznie i dynamicznie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 29 cze 2015, 15:12

był błąd za uboga mieszanka zrób adaptacje mieszanki coś w tym stylu

zrobiłem na razie tylko statyczne logi.

http://vaglog.pl/log_223277.html

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 29 cze 2015, 15:21

Na przyszłość jak robisz logi statyczne to nie dodawaj gazu. Druga sprawa było nie kasować błędów, bo korekty tym sposobem wykasowałeś, choć i tak widać, że na jałowym na ubogo auto chodzi strasznie. Musisz zrobić log dynamiczny, aby sprawdzić czy przepływka dobrze wskazuje.

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 29 cze 2015, 15:43

tutaj mam wczesniejsze logi jak jeszce nie wymieniłem dwóch cewek może one coś powiedzą.

załatwie laptopa i zrobie jeszcze raz.

http://vaglog.pl/log_222268.html
http://vaglog.pl/log_222269.html
http://vaglog.pl/log_222270.html

może to oznaczac padniętą przepływkę czy sądy?

jak bede pewny ze to przepływka to ją kupie bo kosztuje ona 450 zł boscha

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 29 cze 2015, 17:16

Jak robisz logi dynamiczne to 3 bieg i trzymaj gaz do oporu - nie popuszczaj go.

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 30 cze 2015, 13:25

wtedy mi tak samochód chodził. Musiłem popuscić żeby sie rozpedzić.
dziś zrobie dynamiczne tak jak trzeba.
zrobić tylko 002 , 032 , 033

czy jeszcze jakies inne bloki???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja