[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów
Bloki 002+115+90 dynamicznie i 002 statycznie. Jak robisz statycznie to wyłącz wszystkie odbiorniki pradu i nie dodawaj gazu ma chodzić sobie na wolnych obrotach. Jak robisz dynamicznie to 3 bieg i od obrotów 1500 do odcinki pedał w podłodze i nic nie kombinuj. Masz sprawdzić co się dzieje a nie pobijac rekordy prędkości. A jak będzie dodawać i odejmować gaz to do wróżbity Macieja trzeba będzie pisać
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
najnowsze logi dynamiczne i statyczne
dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_223489.html
http://vaglog.pl/log_223491.html
http://vaglog.pl/log_223490.html
statyczne:
http://vaglog.pl/log_223487.html
http://vaglog.pl/log_223486.html
http://vaglog.pl/log_223488.html
dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_223489.html
http://vaglog.pl/log_223491.html
http://vaglog.pl/log_223490.html
statyczne:
http://vaglog.pl/log_223487.html
http://vaglog.pl/log_223486.html
http://vaglog.pl/log_223488.html
Po logach widać, że masz nieszczelności w dolocie do sprawdzenia przewody sai, podcisnienia, odma. Według mnie przepływka zaniżona wartosci. Na biegu jałowym skaczą koledze obroty i widać, że skraca czas wtrysku. Jak tam z wymianą filtra byla czy jeszcze nie. Zobacz co się stanie jak odepniesz wtyczkę od przeplywki. Czy obroty się uspokoja? Nie masz bledu ubogiej mieszanki?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Na logach widać, że włączoną jest ( faza) w dolnych obrotach a powinna po przekroczeniu iluś tam obrotów a nastepnie jak turbo zacznie dmuchać powinno być off. Przyczyna uszkodzenie fazatora mozliwe jak gdzieś wyczytalem pompa paliwa dlaczego nie wiem. Na poczatku kolega pisał, że wymienił pompe oleju. I tu pytanie podczas jazdy nie zapala się kontrolka ciśnienia? Możliwe, że po czyszczeniu smoka coś przytkalo fazator jeżeli wczesniej działał prawidłowo? Sprawdź ustawienie wałków na głowicy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
no właśnie dlatego wymieniałem pompe oleju bo podczas jazdy zaswiecał sie konewka na fisie.
Smok był cały brudny. Teraz jest ok. mam sprawdzić czy rozrzad jest dobrze ustawiony???
Czy zdjąc dekel pokrywy zaworów i zobaczyć wałki
[ Dodano: 2015-07-07, 09:18 ]
dodam jeszcze ze jak go kupowałem to na zimnym silniku z rana tak głośno coś w nim klekotało a po rozgrzaniu ucichło.
Smok był cały brudny. Teraz jest ok. mam sprawdzić czy rozrzad jest dobrze ustawiony???
Czy zdjąc dekel pokrywy zaworów i zobaczyć wałki
[ Dodano: 2015-07-07, 09:18 ]
dodam jeszcze ze jak go kupowałem to na zimnym silniku z rana tak głośno coś w nim klekotało a po rozgrzaniu ucichło.
Hałasował pewnie napinacz z którego schodził olej. Albo jest uwalony albo poszukaj w etce skrzyni korbowej czy znajduje się w niej zawór odpowiedzialny za utrzymanie oleju w magistrali a i oczywiście w fazatorze. Najpierw możesz sprawdzić fazator i wałki.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Szydera, które bloki świadczą o nieszczelności dolotu jeśli byłbyś łaskaw podpowiedzięc? Podejrzewam taką przypadłość u mnie i chciałbym się upewnić VAG`iem.szydera pisze:Po logach widać, że masz nieszczelności w dolocie do sprawdzenia przewody sai, podcisnienia, odma. Według mnie przepływka zaniżona wartosci. Na biegu jałowym skaczą koledze obroty i widać, że skraca czas wtrysku. Jak tam z wymianą filtra byla czy jeszcze nie. Zobacz co się stanie jak odepniesz wtyczkę od przeplywki. Czy obroty się uspokoja? Nie masz bledu ubogiej mieszanki?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga