Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów

Silniki benzynowe
szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 30 cze 2015, 15:57

Bloki 002+115+90 dynamicznie i 002 statycznie. Jak robisz statycznie to wyłącz wszystkie odbiorniki pradu i nie dodawaj gazu ma chodzić sobie na wolnych obrotach. Jak robisz dynamicznie to 3 bieg i od obrotów 1500 do odcinki pedał w podłodze i nic nie kombinuj. Masz sprawdzić co się dzieje a nie pobijac rekordy prędkości. A jak będzie dodawać i odejmować gaz to do wróżbity Macieja trzeba będzie pisać ;-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 30 cze 2015, 19:47


szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 30 cze 2015, 21:53

Po logach widać, że masz nieszczelności w dolocie do sprawdzenia przewody sai, podcisnienia, odma. Według mnie przepływka zaniżona wartosci. Na biegu jałowym skaczą koledze obroty i widać, że skraca czas wtrysku. Jak tam z wymianą filtra byla czy jeszcze nie. Zobacz co się stanie jak odepniesz wtyczkę od przeplywki. Czy obroty się uspokoja? Nie masz bledu ubogiej mieszanki?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 30 cze 2015, 22:03

filtr powietrza nowy.

był błąd ubogiej mieszanki

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 30 cze 2015, 22:16

Jak opisali koledzy na innym forum sklad mieszanki tj. uboga mieszanka; nieszczelności w układzie podciśnienia, MAF,sonda lambda, pompa paliwa, filtr paliwa, źle wyregulowana instalacja LPGtakie
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 30 cze 2015, 22:54

a jakieś konkrety co jak sprawdzić to postaram sie za to zabrać???

LPG nie ma

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 lip 2015, 08:39

No i przy okazji zmienna faza działa odwrotnie.

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 06 lip 2015, 23:02

to czym to jest spowodowane że działa odwrotnie?

co mam sprawdzic i jak to zrobie to?

[ Dodano: 2015-07-02, 22:12 ]
pomoże ktoś w rozwiązaniu problemu???

[ Dodano: 2015-07-06, 23:02 ]
panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 07 lip 2015, 06:55

Na logach widać, że włączoną jest ( faza) w dolnych obrotach a powinna po przekroczeniu iluś tam obrotów a nastepnie jak turbo zacznie dmuchać powinno być off. Przyczyna uszkodzenie fazatora mozliwe jak gdzieś wyczytalem pompa paliwa dlaczego nie wiem. Na poczatku kolega pisał, że wymienił pompe oleju. I tu pytanie podczas jazdy nie zapala się kontrolka ciśnienia? Możliwe, że po czyszczeniu smoka coś przytkalo fazator jeżeli wczesniej działał prawidłowo? Sprawdź ustawienie wałków na głowicy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 07 lip 2015, 09:18

no właśnie dlatego wymieniałem pompe oleju bo podczas jazdy zaswiecał sie konewka na fisie.
Smok był cały brudny. Teraz jest ok. mam sprawdzić czy rozrzad jest dobrze ustawiony???
Czy zdjąc dekel pokrywy zaworów i zobaczyć wałki

[ Dodano: 2015-07-07, 09:18 ]
dodam jeszcze ze jak go kupowałem to na zimnym silniku z rana tak głośno coś w nim klekotało a po rozgrzaniu ucichło.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 07 lip 2015, 11:07

Hałasował pewnie napinacz z którego schodził olej. Albo jest uwalony albo poszukaj w etce skrzyni korbowej czy znajduje się w niej zawór odpowiedzialny za utrzymanie oleju w magistrali a i oczywiście w fazatorze. Najpierw możesz sprawdzić fazator i wałki.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 07 lip 2015, 12:08

szydera pisze:Po logach widać, że masz nieszczelności w dolocie do sprawdzenia przewody sai, podcisnienia, odma. Według mnie przepływka zaniżona wartosci. Na biegu jałowym skaczą koledze obroty i widać, że skraca czas wtrysku. Jak tam z wymianą filtra byla czy jeszcze nie. Zobacz co się stanie jak odepniesz wtyczkę od przeplywki. Czy obroty się uspokoja? Nie masz bledu ubogiej mieszanki?
Szydera, które bloki świadczą o nieszczelności dolotu jeśli byłbyś łaskaw podpowiedzięc? Podejrzewam taką przypadłość u mnie i chciałbym się upewnić VAG`iem.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 07 lip 2015, 13:13

Na szybjo 32 33 jeśli się mylę to przepraszam sprawdź:-(
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 07 lip 2015, 14:00

pomiar oporności napnacza na rozgrzanym silniku

Ostatnio zmieniony 07 lip 2015, 14:02 przez misio482, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 lip 2015, 14:01

32 i 33 to korekty krótko i długoterminowe sond.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga