[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów
[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów
Witam proszę o pomoc w wyjaśnieniu błędów. Dodam że jestem po wymianie pompy oleju na nową i wyczyszczeniu smoka i misy.
pisze na forum już w innych tematach i nik nic nie odp.
Dziekuje za pomoc
Adres 01: Silnik AWT
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 - 35-10 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja
Znaleziono 1 błąd:
01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70)
41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag
9 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01219 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona kierowcy (N201)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01220 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona pasażera (N202)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01578 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera (K145)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
01591 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej kierowcy (K144)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
00656 - Czujnik zajęcia fotela; strona pasażera (G128)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
65535 - Sterownik uszkodzony
00-10 - - - Sporadyczny
01215 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie kierowcy (G177)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
01216 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie pasażera (G178)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
00591 - Przełącznik zapięcia pasa bezpieczeństwa; lewy (E24)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 35: Centralny zamek
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku
35-00 - -
01560 - Drzwi pasażera
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
61-10 - Nie odbezpiecza - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio
Znaleziono 1 błąd:
65535 - Sterownik uszkodzony
00-00 - -
pisze na forum już w innych tematach i nik nic nie odp.
Dziekuje za pomoc
Adres 01: Silnik AWT
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 - 35-10 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja
Znaleziono 1 błąd:
01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70)
41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag
9 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01219 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona kierowcy (N201)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01220 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona pasażera (N202)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01578 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera (K145)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
01591 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej kierowcy (K144)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
00656 - Czujnik zajęcia fotela; strona pasażera (G128)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
65535 - Sterownik uszkodzony
00-10 - - - Sporadyczny
01215 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie kierowcy (G177)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
01216 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie pasażera (G178)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
00591 - Przełącznik zapięcia pasa bezpieczeństwa; lewy (E24)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 35: Centralny zamek
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku
35-00 - -
01560 - Drzwi pasażera
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
61-10 - Nie odbezpiecza - Sporadyczny
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio
Znaleziono 1 błąd:
65535 - Sterownik uszkodzony
00-00 - -
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
W pierwszej kolejności zrób log grup 090 + 093. Co do centralnego zamka zrób test: modul-zamka-drzwi-vt60780.htm
Witam logi wrzucaj przez stronę vag log na pewno znajdziesz. Grupę 115 ,118 loguj dynamicznie tj 3 bieg i od obrotów 1500 do czerwonego pola.
Chodzi o przewód masowy silnika, jak nie przykrecony to może walić błędami. Takie cyrki dzieją się również jak regulator mapieca w alternatorze jest uwalony to tyle na szybko.
Chodzi o przewód masowy silnika, jak nie przykrecony to może walić błędami. Takie cyrki dzieją się również jak regulator mapieca w alternatorze jest uwalony to tyle na szybko.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Ok.
Załatwie laptopa i zrobie te logi jak najszybciej.
Sprawdze te połączenie silnika z karoserią.
Gdzie jest zamontowana ta plecionka od masy silnik - karoseria
[ Dodano: 2015-06-22, 20:28 ]
Nowe logi dynamiczne
dodam ze jak dam gaz do dechy to auto sie dławi przerywa i nie idzie.
Jak dodaje tak w miare delikatnie to to szarpie ale jakoś sie rozpędza.
Przed chwilą wymieniłem świece na nowe i nic nie pomogło.
mam jeszcze takie błędy:
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 35-00 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów
16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42)
P0113 - 35-10 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001
http://vaglog.pl/log_222268.html
http://vaglog.pl/log_222269.html
http://vaglog.pl/log_222270.html
Załatwie laptopa i zrobie te logi jak najszybciej.
Sprawdze te połączenie silnika z karoserią.
Gdzie jest zamontowana ta plecionka od masy silnik - karoseria
[ Dodano: 2015-06-22, 20:28 ]
Nowe logi dynamiczne
dodam ze jak dam gaz do dechy to auto sie dławi przerywa i nie idzie.
Jak dodaje tak w miare delikatnie to to szarpie ale jakoś sie rozpędza.
Przed chwilą wymieniłem świece na nowe i nic nie pomogło.
mam jeszcze takie błędy:
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 35-00 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów
16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42)
P0113 - 35-10 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001
http://vaglog.pl/log_222268.html
http://vaglog.pl/log_222269.html
http://vaglog.pl/log_222270.html
Tu masz artykuł opisujący co i jak
http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm Chociaż moje osobiste zdanie jest takie że na kompresje warto jechać do mechanika z konkretnych sprzętem (manometr manometrowi nie równy) a koszta minimalne 
PS. Ciśnienia dla twojego silnika nie znam, ale raczej ktoś z kolegów/koleżanek pomoże


PS. Ciśnienia dla twojego silnika nie znam, ale raczej ktoś z kolegów/koleżanek pomoże

jak by nie było kompresji to wczesniej by nie było dobrze.
samochód na postoju wchodzi ładnie na obroty bez problemu tylko w czasie jazdy sa problemy. Jak dodaje lekko gazu to czasem ciągnie normalnie tak jak powinien a pózniej znów sie dławi. czy to może być wina padnietych cewek na cilndrach? a może przepływomierz
samochód na postoju wchodzi ładnie na obroty bez problemu tylko w czasie jazdy sa problemy. Jak dodaje lekko gazu to czasem ciągnie normalnie tak jak powinien a pózniej znów sie dławi. czy to może być wina padnietych cewek na cilndrach? a może przepływomierz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: