[A6 C5] Wymiana zawieszenia
Ja cały przód ostatnio wymieniałem na TRW. Części kupione w Motostacji (z Krakowa).
Nie powiem, ile trzymają bo zrobiłem na nim dopiero kilka tysięcy.
Generalnie, częściom jako takim nie mam nic do zarzucenia. Sklep również polecam, bo mają dobre ceny i szybki czas realizacji zamówienia (nawet jeśli czegoś aktualnie nie wystawiają np. na Allegro, to i tak mi załatwią do 1-2 dni).
Nie powiem, ile trzymają bo zrobiłem na nim dopiero kilka tysięcy.
Generalnie, częściom jako takim nie mam nic do zarzucenia. Sklep również polecam, bo mają dobre ceny i szybki czas realizacji zamówienia (nawet jeśli czegoś aktualnie nie wystawiają np. na Allegro, to i tak mi załatwią do 1-2 dni).
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mam pytanie bo nie stac mnie narazie na fajny komplet wahaczy ale gornw wymienilem rok temu na kamoke i trw w sumie byly najtansze bo pierwszy raz wymienialem a klepaly juz i po prawie 20tyś nic ani grama luzu. Teraz pukaja dolne... pytanie czy banany jak auto jest w powietrzu moge lub da sie wyginac reka na tyle zeby umy w tulejach piszczaly? poprostu nie musze używać siły żeby nimi poruszać góra dół i trzeszczą gumy. bo nie wiem czy wymienic bamamny czy te drogie. Poki co musze łatać bo zbieram skrupulatnie na caly zestaw fajnych wahaczy i sprezyn z teleskopami na przod i tyl. Taki kapitalny remint. Tym czasem jak rok pojezdzi to wystarczy. dolne banany jestem w stanie kupic za niecałe 100zł 

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli jest tak jak piszesz i tuleje poddają się bez przykładania większej siły, to raczej nie są w dobrej kondycji i kwalifikują się do wymiany.zarzyk pisze:pytanie czy banany jak auto jest w powietrzu moge lub da sie wyginac reka na tyle zeby umy w tulejach piszczaly? poprostu nie musze używać siły żeby nimi poruszać góra dół i trzeszczą gumy. bo nie wiem czy wymienic bamamny czy te drogie.
Pozdrawiam...
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
banaby zamowione i koncowki droazkow tez. Zawias to chciałem poskrecac nie do konca i opuścić auto na koła. Poruszać nim na boki aby sie ustawiło jak trzeba i dopiero skręcić kładąc się na ziemi bo dostep jest
Dobry pomysł? czy nie ddo końca?

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Na sworzniach? Dla nich nie ma znaczenia, w jakiej pozycji skręcisz wahacz.
Natomiast tuleje - owszem. Górne skręca się w określonej pozycji mierzonej do krawędzi górnego mocowania (chyba ma się mieścić w zakresie 54-62mm - w serwisówce jest podane) a dolne no to albo dźwignąć zwrotnicę/wahacz podnośnikiem albo postawić auto na kanale.
Natomiast tuleje - owszem. Górne skręca się w określonej pozycji mierzonej do krawędzi górnego mocowania (chyba ma się mieścić w zakresie 54-62mm - w serwisówce jest podane) a dolne no to albo dźwignąć zwrotnicę/wahacz podnośnikiem albo postawić auto na kanale.
tommyp2, Zdajesz sobie sprawę, że rzeczy w aucie nie wymienia się po to by wymieniać? :P Nikt tu nie wie co masz do wymiany poza tym co wypisałeś... jedź na stację diagnostyczną, niech ci porządnie dobry diagnosta wytrzepie auto i porządnie przeglądnie... to dostaniesz listę co trzeba wymienić 
Master Sport... cóż, byle byś sobie nie pluł w brodę po pierwszej zaliczonej dziurze :P

Master Sport... cóż, byle byś sobie nie pluł w brodę po pierwszej zaliczonej dziurze :P
Zależy, co było w przeszłości robione przy aucie 
Ja wymieniłem dosłownie całość, łącznie z tymi trójkątnymi mocowaniami amortyzatorów/sprężyn do nadwozia...bo już w nich gwinty w ogóle nie trzymały
Zgadzam się, że lepiej nie oszczędzać. W końcu na czymś musieli ciąć koszta.
Komplet Master Sport kosztuje 500-600zł. Ten sam zestaw ale od TRW bądź Lemfordera wychodzi około 1600-1800zł.

Ja wymieniłem dosłownie całość, łącznie z tymi trójkątnymi mocowaniami amortyzatorów/sprężyn do nadwozia...bo już w nich gwinty w ogóle nie trzymały

Zgadzam się, że lepiej nie oszczędzać. W końcu na czymś musieli ciąć koszta.
Komplet Master Sport kosztuje 500-600zł. Ten sam zestaw ale od TRW bądź Lemfordera wychodzi około 1600-1800zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
Sam sie zastanawialem nad wahaczami MS i bylo duzo opini i to dosc dobrych, jezeli chodzi o markowe to jak kto lubi kazde moga sie rozleciec po 10, 20, 50kkm tylko czy jest sens przeplacac? Ja osobiscie tez bym kupil MS poniewaz tez duzo nie jezdze bo jakies 15kkm rocznie a na taka jazde wydaje mi sie ze MS to dobry wybor