zawieszenie ruville
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
zawieszenie ruville
Zdecydowanie odradzam zakup tego zawieszenia, szmelc w średniej cenie, cały komplet kupiony w intercarsie za ponad 1200 zł. Po zakupie wymienione wszystkie wahacze niestety gumowe silentblocki rozleciały się po pól roku, ostały się tylko 3 dolne wahacze. Po tym czasie padła mi przekładnia i bylem zmuszony ja wymienić postanowiłem wiec założyć nowe końcówki drążków które zostały z zestawu, niestety wczoraj auto nie przeszło pomyślnie przeglądu gdzyż koncówki mialy luz ok 3mm (na przedłużeniu gwintu, gwint jest zalany w końcówce za pomocą jakieś gumy i ta guma własnie się rozleciała) całe szczęście ze się to nie rozleciało. Jak komuś życie miłe to niech omija ten szmelc szerokim lukiem.
Ps
oczywiście zawieszenie było skręcane na opuszczonym aucie
Ps
oczywiście zawieszenie było skręcane na opuszczonym aucie
kamil666 3-3,5tyś za lemfordera to chyba w serwisie i do Twojego C6 bo do C5 kupisz komplet za 1500zł i nie będą to chińskie podróby, trzeba tylko mieć zaufanego sprzedawcę.
Nie ryzykowałbym jakiegoś ruville za 1200zł bo w serwisie. Już febi lepsze (prawie 60tyś na bananach i bez luzu) a cena 900-1200 zależy od aukcji
Nie ryzykowałbym jakiegoś ruville za 1200zł bo w serwisie. Już febi lepsze (prawie 60tyś na bananach i bez luzu) a cena 900-1200 zależy od aukcji
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
lemfordera kupiłem na allegro od użytkownika polecanego na tym forum i za 4 górne z wysyłka dałem 550 zł łaczniki po 50 zł i smiaga jak trzeba. Wcześniej bylem laikiem i dałem sie sfrajerować bo mi to polecił mechanik , teraz juz przy aucie robie wszytko sam ...kamil666 pisze:Kolego, komplet lemfordera to ok. 3-3,5 tysiąca więc nie oczekujmy za 1/3 ceny produktu wysokiej jakości.
Cena jest adekwatna do jakości i tyle w temacie.
poza tym ruville nie było najtańsze tylko w średnim przedziale cenowym, i moim zdaniem 1200 zł za takie coś to jest kupa forsy i jakość powinna być bardzo dobra, dlatego chce przestrzec innych ze jednak nie jest i nie warto tego kupować bo roku nie wytrzyma ( u mnie rok czasu to jakieś 10 000km)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Racja do C6 i to nie w serwisie niestetymaro88 pisze:kamil666 3-3,5tyś za lemfordera to chyba w serwisie i do Twojego C6 bo do C5 kupisz komplet za 1500zł i nie będą to chińskie podróby, trzeba tylko mieć zaufanego sprzedawcę.
Nie ryzykowałbym jakiegoś ruville za 1200zł bo w serwisie. Już febi lepsze (prawie 60tyś na bananach i bez luzu) a cena 900-1200 zależy od aukcji
Mimo wszystko zawieszenie polecam wyłącznie lemfordera, ew. meyle hd które też dobrze wspominam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Siedlce
pavel44 - kiedyś (około 7 lat temu) brałem części zawieszenia tej firmy i było naprawdę OK. Tyle, że było to mniejsze i dużo lżejsze auto. Z biegiem czasu, polecieli po kosztach - takie mam wrażenie.
[ Dodano: 2016-06-09, 19:21 ]
Minął kolejny rok i czuję, że całe zawieszenie z przodu jest do wymiany. Zrobiłem około 50k km, ALE jeżdżę po Norwegii. Lekko co prawda nie miało, bo 18" latem i 17" zimą (pierwsza zima: 16"). Do tego w zeszłym roku wymieniałem końcówki drążków (na wszelki wypadek) i dwa wahacze (jeden dolny po lewej i jeden górny po prawej stronie). Aktualnie słychać lekkie postukiwanie i trzeszczenie/piszczenie zawieszenia. Do tego auto kiepsko się prowadzi. Myślę, że tym razem wezmę Meyle HD.
[ Dodano: 2016-06-09, 19:21 ]
Minął kolejny rok i czuję, że całe zawieszenie z przodu jest do wymiany. Zrobiłem około 50k km, ALE jeżdżę po Norwegii. Lekko co prawda nie miało, bo 18" latem i 17" zimą (pierwsza zima: 16"). Do tego w zeszłym roku wymieniałem końcówki drążków (na wszelki wypadek) i dwa wahacze (jeden dolny po lewej i jeden górny po prawej stronie). Aktualnie słychać lekkie postukiwanie i trzeszczenie/piszczenie zawieszenia. Do tego auto kiepsko się prowadzi. Myślę, że tym razem wezmę Meyle HD.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga