[ A6 C5] jak odpowietrzyc chlodnice c5 1.8t APU
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
To nie jest normalny objaw że dolewasz litr i po pewnym czasie dolewasz jeszcze dwa litry.Nawet odpowietrzenie nie pobierze tyle płynu.Chyba uszczelka pod głowicą robi Ci poduchę w układzie i temperatura szaleje i ogrzewanie szwankuje.Czas pokaże ale to chyba pierwsze objawy siadającej uszczelki.
CICHY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
To normalny objawMARCINcichocki pisze:o nie jest normalny objaw że dolewasz litr i po pewnym czasie dolewasz jeszcze dwa litry

Cieszę się że koledze już problem przeszedł

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
Panowie silnik szybko się nagrzewa, ogrzewanie jest właściwe, temp. na zegarze równo 90 stopni i ani drgnie,górny wąż gorący i twardy dolny zimny. Na vagu 100 i powyżej . Wczoraj potrzymałem parę minut na obrotach na postoju i dolny zrobił się ciepły ale na zegarze 90 stopni i ani drgnie. Wykluczam pompę bo ogrzewanie jest właściwe. Ale dlaczego duży obieg tok póżno się otwiera. Na klimatroniku kanał 34 to chyba czujnik temp. z zegarów . Tam mam
99-102 stopni. Kanał 35 i 36 równiutko 90 stopni. Jak odpalę auto to na kanałach 34,35,36 klimatronika temp. tośnie identycznie. Na kanałach zatrzymuje się na 90 stopni a na kanale 34 idzie do ok. 100 stopni. Może ktoś zobaczy jak jest u niego. Czy górny wąż jest twardy czy nie. Z góry dziękuje.
99-102 stopni. Kanał 35 i 36 równiutko 90 stopni. Jak odpalę auto to na kanałach 34,35,36 klimatronika temp. tośnie identycznie. Na kanałach zatrzymuje się na 90 stopni a na kanale 34 idzie do ok. 100 stopni. Może ktoś zobaczy jak jest u niego. Czy górny wąż jest twardy czy nie. Z góry dziękuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
Witam,dołączę sie do starego tematu bo na nowy nikt nie odpowiada a widzę problem bardzo podobny a wiec tak:
wymieniłem nie dawno rozrządzik z wszystkimi możliwymi podzespołami tak jak sobie a nie tak jak ktoś poprzednio sam pasek i rolkę zalałem nowy płynik lecz tym razem koncentrat (czerwony,poprzednio zwykły zielony o ile to ma znaczenie) odpalam,fura się nagrzewa w parę minutek,temp. wchodzi na 90* oleju na ok70-80...chłodnica z góry wrzątek z dołu lekko gorąca,nawiew w środku gorący przy temp. 22* z tym ze wcześniej z każdym przestawieniem pozycji nawiewu silnik zmieniał obroty a teraz tego nie robi a druga sprawa i ta co najbardziej mnie interesuje dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym brak wymuszonego obiegu??dodam ze z tego przewodu który idzie na zdjęciu po niżej nic nie leci a coś mi się kojarzy ze powinno dwa przy odkręcaniu powinno być cykniecie powietrza teraz jego brak,co jest nie tak jeśli wogole jest??
http://www.fotosik.pl/pok...5480756085.html
z tego co czytałem to widzę ze mam problem z ,,dużym obiegiem'' tylko dla czego?
wymieniłem nie dawno rozrządzik z wszystkimi możliwymi podzespołami tak jak sobie a nie tak jak ktoś poprzednio sam pasek i rolkę zalałem nowy płynik lecz tym razem koncentrat (czerwony,poprzednio zwykły zielony o ile to ma znaczenie) odpalam,fura się nagrzewa w parę minutek,temp. wchodzi na 90* oleju na ok70-80...chłodnica z góry wrzątek z dołu lekko gorąca,nawiew w środku gorący przy temp. 22* z tym ze wcześniej z każdym przestawieniem pozycji nawiewu silnik zmieniał obroty a teraz tego nie robi a druga sprawa i ta co najbardziej mnie interesuje dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym brak wymuszonego obiegu??dodam ze z tego przewodu który idzie na zdjęciu po niżej nic nie leci a coś mi się kojarzy ze powinno dwa przy odkręcaniu powinno być cykniecie powietrza teraz jego brak,co jest nie tak jeśli wogole jest??
http://www.fotosik.pl/pok...5480756085.html
z tego co czytałem to widzę ze mam problem z ,,dużym obiegiem'' tylko dla czego?
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- once5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 paź 2013, 15:00
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
ostatnio pierwszy raz kupiłem chłodnicę przez neta na www.autochlodnice.com i szczerze polecam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 23:17
- Lokalizacja: Śląsk
Pomocy
Witam. Mam pewien problem, otóż dzisiaj odebrałem swoje Audi od gazownika, założyli mi instalację LPG i pojawił się problem. Zanim zawiozłem samochód było wszystko ok natomiast jak odebrałem to zaczął łapać temperature nawet do 120 stopni łącznie z olejem. Początkowo jeszcze leciało ciepłe powietrze z klimy natomiast kiedy wywaliło płyn jasna sprawa że nie daje już ciepła. Postanowiłem zalać płynem i odpowietrzyć układ i tutaj klops. Odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego odpaliłem silnik, włączyłem ogrzewanie na ciepłe na nogi, zalałem do pełna płynu i czekałem aż pociągnie ale tak się nie stało pomimo iż złapał nawet koło 100stopni. Dodam jeszcze że pomimo takiej temperatury parownik jak i węże idące od niego były bardzo zimne. Co o tym sądzicie. Czy mogli zapomnieć odpowietrzyć gazownicy a przy okazji dając mu wycisk padła pompa wody? Termostat miałem ostatnio wymieniany bo nie grzał się samochód więcej jak do 60stopni.-=Rafal=- pisze:W tych silnikach odpowietrza się samo przez zbiorniczek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 23:17
- Lokalizacja: Śląsk
Pomocy
Tak byłoby najprościej, problem w tym że daleko ten gazownik a samochodem w tym stanie nie pojadę, dlatego szukam rozwiązania żeby to naprawić a później się z nimi kopać o zwrot kosztów chociaż częściowy.Przem@S pisze:Coś spierniczyli . Muszisz do nich wrócić i niech poprawiają , moze źle węże podpieli