[C4 2.5 TDI 140 KM] Problem z odpaleniem po 8 godzinach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
- Lokalizacja: Polkowice
[C4 2.5 TDI 140 KM] Problem z odpaleniem po 8 godzinach.
Witam, mam problem z odpalaniem po kilku godzinach postoju samochodu. A mianowicie musze krecic do 5 sekund zanim zalapie. Jak juz odpali, i go zgasze to pali odrazu. Pompa ok, swiece nowe. Co moze byc tym spowodowane?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
- Lokalizacja: Polkowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
- Lokalizacja: Polkowice
- Piotr 13585
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
- Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 08 mar 2009, 18:20
- Lokalizacja: Polkowice
- Piotr 13585
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
- Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe
C4 w baku nie ma pompy,przynajmniej nie diesel.
A jak u ciebie z Filtrem paliwa???? Nie jeżdziłeś przypadkiem na rezerwie???
Wykęć filtr,wylej z niego wszystko i zalej czyściutkim paliwem! Tylko zakęć dokładnie żeby powietrza nie było. To na początek!!! Nic nie kosztuje a może być przyczyną.
Ja miałem wode w filtrze i też tak się działo.
Powodzenia i daj znać jakie efekty
A jak u ciebie z Filtrem paliwa???? Nie jeżdziłeś przypadkiem na rezerwie???
Wykęć filtr,wylej z niego wszystko i zalej czyściutkim paliwem! Tylko zakęć dokładnie żeby powietrza nie było. To na początek!!! Nic nie kosztuje a może być przyczyną.
Ja miałem wode w filtrze i też tak się działo.
Powodzenia i daj znać jakie efekty
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Przy okazji filtra to włóż mały zaworek zwrotny, nie zaszkodzi, u mnie ktosto juz wcześniej zrobił ; ]
Filtr po zakręceniu przeciągnij paliwem jakąś pompką z dobrym ssaniem tak żeby wyssać z niego powietrze, czujnik tez może być. A jak nie to to może być z pompa co wg mnie jest raczej mało prawdopodobne..
Co do kąta wtrysku, to w jakich jednostkach to podajesz? Bo jak odczyt z vaga to masz go 'deko' opóźnionego(jak sie myle prosze poprawić). Powinno być około 57 jednostek.
Filtr po zakręceniu przeciągnij paliwem jakąś pompką z dobrym ssaniem tak żeby wyssać z niego powietrze, czujnik tez może być. A jak nie to to może być z pompa co wg mnie jest raczej mało prawdopodobne..
Co do kąta wtrysku, to w jakich jednostkach to podajesz? Bo jak odczyt z vaga to masz go 'deko' opóźnionego(jak sie myle prosze poprawić). Powinno być około 57 jednostek.
Fabrycznie tak - 57 jednostek jednak przy sporych przebiegach naszych aut pompa nie pracuje już tak wydajnie i tylko ustawienie 70-90 jednostek rozwiąże Twoje problemy w 100% Potwierdzone na AELu mojego ojca jak i na innych autach z naszej parafii.Hincó pisze:Co do kąta wtrysku, to w jakich jednostkach to podajesz? Bo jak odczyt z vaga to masz go 'deko' opóźnionego(jak sie myle prosze poprawić). Powinno być około 57 jednostek.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
witam moje audi ma 472 tyś i zaczęły się problemy z odpalaniem .jeśli świece grzały przy niższej temp.to auto jako tako odpalałem ,wystarczyło że postało ok.godziny to znów go trzeba było kręcić do znudzenia,jakby chciał iść na emeryturę .naczytałem się tu różnych bajek opinij pseudo mechaników,a także mechaników tych którzy mają zakłady ,ale są po prostu (zieloni) bo który ma do czynienia z takim wozem ?Toauto jest bezawaryjne. to ostatnie super auto ze stajni audi ,niech nikt się nie łudzi że jak kupi nowe to zapomni o serwisie i mechanikach.szczególnie silniki dpf.nie jestem mechanikiem,moje ael przywiozłem z niemiec w 2004 roku z orginalnym przeb.265tyś i sam wym.olej rozrząd klocki tarczę,kocham to auto i wcale mnie nie dziwi że właściciele tych aut wolą sami w nich grzebać .co może autu zaszkodzić to właśnie łapy mechanika,ale do rzeczy auto zle odpala.
wykluczyłem słabe ciśnienie na tłokach 26 bar norma to 30-24
kupiłem nowe końcówki wtryskiwaczy polskie 0.210 firmy w.z.m. dobra jakość =jak bosh rok gwarancji bez limitu kil.koszt 79zł za sztukę
świece wszystkie grzeją
akumulator bosh 780 ah
nowy filtr paliwa pompa wtryskowa sucha
pęcherzy na przewodzie od filtra do pompy nie widać
kąt nastawnika pompy 48 wiem że to dolna granica ale norma 45 do 85
a autko nadal nie pali i co?
jak się sciągnie pokrywę plastikową z silnika to jest tam kabel z końcówką który mierzy temperature i to on odpowiada za dozowanie dawki startowej i długość czasu podgrzewania świec żarowych .jeżeli się go wypnie to wtedy sterownik daje dawkę paliwa jakby było -45stopni i auto pali na strzał . rozwiązanie jest proste.dodam że regeneracja pompy jest droga ok. 1800zł ,i nie ma gwarancji że odpalanie się poprawi po jej remoncie.my wszyscy posiadacze tych aut bardzo dobrze wiemy że 300 tyś.km to nie jest mało .ta pompa przy tym przebiegu po prostu już nie domaga .Ja zmieniłem mapę z dużą dawką startową i teraz po każdym zgaszeniu auta i włączeniu zapłonu świece grzeją i dawka startowa jest większa .koszt ingerencji 300zł. autko odpala jak nowe.prędkość max.240km/h przyspieszenie na 6 biegu od 120do 200 22sek.zrób wszystko byś mógł jak najdłużej jezdzić c4 bo każde inne będzie gorsze .DIESEL KOPCI DIESEL CZADZI ALE NIGDY CIę NIE ZDRADZI. mam nadzieje że komuś w czymś to pomoże
wykluczyłem słabe ciśnienie na tłokach 26 bar norma to 30-24
kupiłem nowe końcówki wtryskiwaczy polskie 0.210 firmy w.z.m. dobra jakość =jak bosh rok gwarancji bez limitu kil.koszt 79zł za sztukę
świece wszystkie grzeją
akumulator bosh 780 ah
nowy filtr paliwa pompa wtryskowa sucha
pęcherzy na przewodzie od filtra do pompy nie widać
kąt nastawnika pompy 48 wiem że to dolna granica ale norma 45 do 85
a autko nadal nie pali i co?
jak się sciągnie pokrywę plastikową z silnika to jest tam kabel z końcówką który mierzy temperature i to on odpowiada za dozowanie dawki startowej i długość czasu podgrzewania świec żarowych .jeżeli się go wypnie to wtedy sterownik daje dawkę paliwa jakby było -45stopni i auto pali na strzał . rozwiązanie jest proste.dodam że regeneracja pompy jest droga ok. 1800zł ,i nie ma gwarancji że odpalanie się poprawi po jej remoncie.my wszyscy posiadacze tych aut bardzo dobrze wiemy że 300 tyś.km to nie jest mało .ta pompa przy tym przebiegu po prostu już nie domaga .Ja zmieniłem mapę z dużą dawką startową i teraz po każdym zgaszeniu auta i włączeniu zapłonu świece grzeją i dawka startowa jest większa .koszt ingerencji 300zł. autko odpala jak nowe.prędkość max.240km/h przyspieszenie na 6 biegu od 120do 200 22sek.zrób wszystko byś mógł jak najdłużej jezdzić c4 bo każde inne będzie gorsze .DIESEL KOPCI DIESEL CZADZI ALE NIGDY CIę NIE ZDRADZI. mam nadzieje że komuś w czymś to pomoże